marinerjp 4 #1 Публикувано 5 Март, 2022 Здравейте колеги, Да споделя как реших един проблем на моята HONDA C-rv 3 дизел 2008. От много време имах едно тропане отзад при преминаване на по остри препятствия по пътя. Имам предвид дупки, павета и т.н. Много и различни начини пробвах да намеря от къде е. Започнах със смяна на задни амортисьори, биалетки, тампони на стабилизираща щанга. Не се оправи. Проверката на всички тампони по задните носачи показа че са добри. Изпразних багажника, проверих и сложих уплътнители на закопчаването на задните седалки. Не се оправи. Четох за болтовете за капачките на амортисьорите. Проверих ги. Не и не. В чудо се видях. Наскоро смених всички тампони на задното окачване. Не. Накрая се оказаха амортисьорите. Четох и гледах в руски клип. Взех два оригинални амортисьора Хонда втора ръка. Сложихме ги и БИНГО. Всичко заспа. Тези които свалихме са си добре. Не са разбити. Марка Билщайн, не са от евтините но тропат. Номера им излиза като подходящ за този автомобил но при монтаж излиза проблем. Така че моят съвет е да не ги слагате ако се наложи. Бъдете здрави! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #2 Отговорено 7 Март, 2022 Миналата седмица сложих четири нови Закса,няма проблем с тропане.Не,че старите бяха много зле,да кажем предни на 50% задни на 70%,без течове и прочее.Взех ги от Аутодока на добра цена и затова,но усещането с новите е различно,особено предницата стана много по-стегната и предвидима.Задните пружини също нови,пак Закс по 60лв. бяха,реших да ги сменя.От там нови биалетки и тампони на стабилизиращата щанга от Бултрако и кормилни накрайници 555 пак от Аутодок.Накрайниците ми се сториха много добра изработка с щампи в метала "Made in Japan" и т.н. за пръв път взимам тази марка,но времето най-добре ще покаже.Всичко си правих сам и когато сменях предните амортисьори с проверката на тампоните ми направи впечатление,че лагерите се въртят доста трудно.Лагерите са пластмасови с пластмасов сепаратор в тях.С много тънка отвертка се откопчават и разглобяват,силиконовата грес вътре се беше втвърдила и имаше доста песъчинки в пролуките между двете плоскости.Хубаво изчистване,силиконова грес(слага се малко) и станаха перфектни.Сега колата е чук,но не трябва да се бърза особено с монтажа на пружините,за да легнат правилно и всичко да се огледа внимателно.Единствено гумените опори между пружината и чашата на амортисьора отпред ми бяха леко закъсани,но никъде не открих да се предлагат. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове