Jump to content
fuu

Турбо кит за сивик 8 ген. 1.8 140к.с. R18

Recommended Posts

Всички части са нови и поръчвани от различни места, от доста време събирам кита, но го продавам понеже се отказах защото US компютъра прави проблеми на FN1.

Кита е предназначен за двигател R18A1 / R18A2, 1.8 140к.с. (сивик 2006-2011), не е слаган на кола все още. Без да се налага смяна на бутала и биели този двигател спокойно може да издържи до 250-300к.с. при правилно настройване.


- турбина Гарет TB28 A/R 60 M24 (до около 300-320к.с.) с вътрешен гейт, ревизирана с чисто нова средна част/картридж, не е използвана след ребилда, от Nissan Pulsar GTi-R
- интеркулер Proto 600x180x65мм(вх/изх 57мм), алуминиеви тръби на 57мм, дебели силиконови снадки(3 колена 90, 3 прави). Диаметъра е предвиден за по-бърз респонс и спул на турбината, да няма много лаг, като същевременно е достатъчен за голяма мощност.
- блоу оф Greddy Type RS
- изпускателен турбо колектор, гарнитури
- Дюзи 310cc от Type R
- широколентова ламбда сонда Bosch
- турбо кожух, термоизолационна лента
- фитинги AN4, AN10 за утечката в картера, скоби, маркучи(за гориво 10мм, 6мм, за вакууми), тефлонов маслен маркуч оплетка AN4, маслен рестриктор 1мм, буст контролер, EGR тапа.

- възд. филтър HKS тип гъба
- oil catch can - резервоар маслени пари
- алуминиев адаптер за дебитомер на 63мм

- hondata flashpro за R18(US version). Важно: флашера не работи на европейските модели (Civic FN1), ще трябва да смените компютъра с такъв от американския сивик

 

Единственото нещо което липсва от кита е даунпайпа, който може да го изработи почти всеки тенекеджия.

цена на кита без hondata flashpro: 1700лв, със флашпрото е 2200лв.

 

Мога да добавя към кита за 100лв и компютър от американски сивик R18, който може да се ремапва и модифицира с Hondata Flashpro-то, но при смяната на компютъра ще трябва да програмирате имобилайзера(90лв е услугата в бултрако) и възникват проблеми като светещ чек енджин, и невярна информация на километража. Ако имате американския сивик, този компютър не ви трябва.

Ако искате информация този пич показва много добре как се сменят дюзите, как се монтира кита и т.н.: ТУК

Части поотделно не се продават, може само да изключим една-две които например не ви трябват.

0988333524 - Ники, гр. Плевен; или на ЛС. може да ме намерите и във фейсбук тук

цената не се коментира!!!

IMG_20220129_155611.jpg

IMG_20220129_160113.jpg

IMG_20220129_160309.jpg

IMG_20220129_161538.jpg

oil-catch-tank-races-pro-with-two-outputs-capacity-03l.jpg

sporten-vzdushen-filtr-universalen-hks-super-flow-200mm.jpg

s-l500.jpg

Редактирано от hondafan1443
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв (1900лв+flashpro), спешно.

само турбината ви струва 600-700лв, ремонта и струваше 400.

Редактирано от hondafan1443

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да дава някой 1200лв и да го отмъква. Кита по принцип струва 3000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...