Jump to content

Recommended Posts

Искам да попитам хората, който карат на газ, дали им харчи по-малко газ при пълна бутилка, а разхода при съдържание на газ под 20 литра да е по-висок? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам хората, който карат на газ, дали им харчи по-малко газ при пълна бутилка, а разхода при съдържание на газ под 20 литра да е по-висок? ;)

сега ако предложиш как да се замери...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам хората, който карат на газ, дали им харчи по-малко газ при пълна бутилка, а разхода при съдържание на газ под 20 литра да е по-висок? ;)

Уточни малко въпроса, че не съм сигурен дали съм го разбрал правилно. Мисля че питаш дали като идеш на гастанцията да пълниш ли бутилката догоре или не... Ами според мен разлика няма пък ако ще и 2 литра да има в бутилката. Тя бутилката не гори сама това гориво. Разхода го определяш ти ( с натискането на педала ) :blink: Ако греша нека някой колега ме поправи :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума, че като я напълня догоре и допълвам през 100-150 километра, ми харчи по-малко газ отколкото да я карам докато свърши и да пълня по 10-20 лв. Или при пълненето се получава разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Амииииии, май си прав.Понеже нещо ми прещрака в главата отидох и потърсих във форума на една друга марка , нещо което бях чел преди време, и:Крадат ли Газстанциите?

Emo написа:Основните изводи от сичките тия писания са следните: 1. зареждане на празна бутилка 'за десет кинта' е най-яката набутвация;

Сега ако кажеш с 2 думи защо? Защото налягането в бутилката е най-ниско тогава?
Ти сам си си отговорил, но за протокола 'да'. Успех.
В тази тема - озаглавана "Крадат ли газстанциите", няколко човека(вкл такъв строящ газстанции), явно навътре в нещата обясняват "техниките"... и е обяснено защо при празна бутилка практически се "минаваш" :D Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е с 20литрова бутилка всеки ден ли да сипвам по 5л?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

предпоследното ми засичане за разхода на газ е че сипах 31л на две зареждания и изминах 320кмпоследния път напълних 28л наведнъж и изминах 320кмбутилката ми е 30л и засичам разхода защото минах на 15" джанти дали има разликазареждал съм само от лукоил и еднакво каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DIGIGI

е с 20литрова бутилка всеки ден ли да сипвам по 5л?!

Не колега, идеята е да зареждаш винаги от празно до пълно! А не за 10лв.Междудругото колеги прочетете темата във VW - форума, която Restless написа, много е интересна! Аз я следя отдавна и има хора които се изказват много професионално тъй като това си работят...Абе има какво да се научи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Идеята не е ли да пълниш "догоре", пък дори да не си свършил газта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Идеята не е ли да пълниш "догоре", пък дори да не си свършил газта ;)

Да.Аз това съм написал. След изминати 100 километра, допълних до горе и на 10-я литър се разщрака. Сега на друга газ станция ще опитам но пак Шел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз с 20-те ми литра така правя, ясно що гори само 10/100 при каране от 4 до 6кrpm :(Обаче голям кеф да кажеш "догоре" и отговорът - "15лв" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи ли тактиката на зареждане от големината на бутилката?Аз съм с малка в която мога да сипя 20 л. газ. До колкото и аз разбрах е добре да я напълня до горе и като мина около 100 км. да я пълня пак до горе, така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи ли тактиката на зареждане от големината на бутилката?Аз съм с малка в която мога да сипя 20 л. газ. До колкото и аз разбрах е добре да я напълня до горе и като мина около 100 км. да я пълня пак до горе, така ли?

уж... аз вчера заредих 31л, след 150-200км ще напълня пак догоре и после пак и ще видим...то моя въздушен филтър е на 6К и май е за смяна... ама за експеримента ще изтрае още 300 )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейтеотносно въздушния филтър: не се ли сменя през 40 000 км, а при лоши климатични условия- през 20 000 км ???Друг е въпроса, че тук, в БГ се задръства по- бързо, а и аз съм с бензинец, при газта може би колата става по- чуствителна ?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В много голяма грешка си колега. Въздушния филтър по принцип при всяка смяна на маслото около 10-12 хиляди зависи каква е колата. Аз преди като карах кола на гас даже на 5 000 км. го сменях защото ми качваше от 1 до 2 литра на 100 км. след 6000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Значи е най-добре да напълниш догоре и през 100км да слагаш по 10-12лв.

 

Най-ефективно е да държиш бутилката пълна. Т.е. на 100-150 км. допълваш до горе.

Вчера отворих яко въздух да тегли и подадох малко повече газ. Направих няколко гонки на газ . Резултата беше към 14л. на 100 км разход. Върнах всичко в икономичен режим ;) и от Шела в Перник -> Ковачевци -> София Шела на околовръстното, около 100 км. извън градско, по километраж ми сочеше 93 км ( пунто 2005 г. по същия маршрут отчита 100 и няколко километра ) допълних 7,5 литра газ. Към 8 на 100км по моя километраж. Движех се между 60 - 100 км/ч. Единствено е хубаво да се прави на една и съща газ станция заради налягането им. Ако напълниш при по-високо налягане и след 100 км. допълниш на по-ниско налягане ще се разщрака по-рано колонката. Много голяма разлика ще се получи. Затова ще си сметна средно аритметично за 10 зареждания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейтеотносно въздушния филтър: не се ли сменя през 40 000 км, а при лоши климатични условия- през 20 000 км ???Друг е въпроса, че тук, в БГ се задръства по- бързо, а и аз съм с бензинец, при газта може би колата става по- чуствителна ?Благодаря

Филтъра се сменя в зависимост от терена, на който се движи автомобила. При нашите пътища на 10-15 000 км. може да се сменя ако е на бензин колата. Ако е на газ, повече от 8 000 км. за БЪЛГАРСКИТЕ ОФРОУД ТЕРЕНИ е много. По принцип ако си в Германия и 30 000 км. няма да ти е късно. Като това зависи и от филтъра. Евтино менте и за 6000 км. се зацапва като за 15 000км. Аз карам с български рециклиран и държи към 10 000 км. За сравнение на бензин автомобила при изминати 4 000 км., без да е каран на газ , само в градски условия, спрямо нов филтър дава разлика на Божура като време около една десета. От 17,0 сек. отива на 17,1 секунди за 400 м. Това към 1-2 конски сили. Ако го карам 15 000 км. може и 4-5 конски сили да загубя. А за газ, както каза колегата по-горе, се вдига разхода на гориво ако не си догонваш сместа, приблизително 1 към 10 газ/въздух. Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...