KrastevK 1 #1 Публикувано 2 Ноември, 2021 Здравейте отново, пиша ви по повод премахването на ДПФ-а и последиците с които се сблъсках. След няколко неуспешни опита за почистване и регенерация реших да се разделя с ДПФ-а. След софтуерната намеса и изключването на ЕГР-а колата така хубаво тръгна и хем пъргава и много икономична, но при първото застудяване запали зор с пушеци около 30-50секунди и след това няма проблем, свързах се с този който ми прави софтуера и каза че ще си оправи грешката, но да е сигурен че не греят свещите. Изпрати ме в сервиз за диагностика там не знам какво бутаха, той по телефона им казва и накрая проблем и с триста зора пак сложиха оригиналния софт и пак при момчето за софта голямо чакане падна, но в крайна сметка, свещи работят и няма грешки, но се наложило да не ми исключват ЕГР-а и сега е работещ, а колата стана по-мудна,по-трудно ускорява, увеличи се разхода, но пък при гасене, гасне някакси меко, а без ЕГР-претрисаше. След първото препрограмиране някъде около 1600-1700 колата ускоряваше доста добре и още от 1скорост имаше тяга, сега първа колкото да тръгна и на втора към 2000оборота вече се развърта, разликата е осезаема. Та дали е от ЕГР-а нещо или софтуера работи различно. Дали да го търся пак да маха ЕГР-а, но с този вариант трябвало да е с включен ЕГР, а до колкото знам може да се изолира и да няма ядове, а колата да си работи както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 5 Ноември, 2021 (Редактирано) Има едно момче от Дупница с 2.2 в 8ма ген към 200 коня с доста модове по колата. Във фейсбук групите се подвизава и не съм го засичал да пише тук. Може да го потърсиш и да обмениш опит иначе питай и в Акорд темите спорес мен. Мотора мисля беше еднакъв в 7мата ген Акорд. Все пак пробва ли и в Адлер София или Маднес в Пловдив какво ще ти кажат? Редактирано 5 Ноември, 2021 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове