Jump to content
Crazy job

FR-V 2.0 или 1.8

Recommended Posts

Здравейте. От над 10 години карам Хонда, но до сега само сивик. Сменил съм няколко, 5-та и 6-та ген. Дойде време за поредна смяна и съм се насочил към FR-V. Та на въпроса кой двигател е за предпочитане 2.0 преди фейса или 1.8 след?

За 2.0 знам, че е К20 и за евентуален проблем с разпределителния вал на изпускателните клапани, а за 1,8 почти нищо. Та всякакво инфо ще ми е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 1.8 с газово  принс вече 2години я карам и засега съм много доволен. Разход на бензин 7,5-8 на бензин и 10 на газ. Двигател i-vitec малко тромаво се набира но след като вдигне над 3000 оборота се включват високите кобилици и политаш.Окачване на базата на СRV, аз я взех с проблем със сносимост на задните колела, замених задните щанги с спортни регулируеми от Холандия.За семейна кола страшно удобна, събаря предна средна седалка и от задната спокойно сменяш памперсите на бебето.Широка и с висок таван повечето са с климатроник, моята лично с автопилот. Обслужване според средствата по препоръка масло 0w20 хондовско 150-160 лева, двигателя събира 3,8л. масло.Филтри маслен, въздушен, купе-поле около 40-50 лева.Двигателят е с верига  не съм я сменял, но ми предстои оригинален комплект с ролки и водна помпа 800-1000 лева.Приятна возия много тих двигател.140 коня хапва си по малко допълнително масло между смените.Има подгрев на задно стъкло и странични огледала. Задните седалки се събарят до равен под и става огромно багажно пространство.Аз съм 130кг и отпред спокойно сме се возили 3 възрастни.Удобства от всякъде 7 стойки за чаши, 2 тайника скрити в предната средна седалка,Ел. стъкла с възможност за блока от мястото на водача както и заключване на всички врати - за малки баращи деца - перфектно.Волана се регулира както надолу-нагоре така и в дълбочина.Дизайнерско CD-радио  неподлежащо на смяна с  магазин ски-в интернет видях че има специална мултимедия с навигация която може да го замени.Поленов филтър зад жабата която по мое мнение е малко тясна.Триптроник и външна температура на таблото.Велурени седалки много трудни за почистване,при повече късмет при висок клас оборудване попадаш на кожа.Шест степенна скоростна кутия при която при неподходящи обороти скоростта не влиза.140км/ч поддържа без проблем от София до Нова Загора изпробвано по 2-3 пъти в месеца за последните 2 години.Двигателят се вгражда от 2008г. в модела има го също и на сивика. Преди това са с двигател 1.7 и 2.0.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...