Jump to content
veno

ако са заминали маслени сегменти задължително ли гори масло ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ако са заминали маслени сегменти задължително ли ще гори масло? Забелязах че като работи на място двигателя и духа от щеката. Компресията беше зле, но шлайфаха леглата на клапаните и после беше по 11.5-12 на всички цилиндри, за съжаление не отворихме да видим как са сегментите :)((((

Редактирано от veno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buzar_ivo

Трябвало е да пуснеш и едни сигмети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ясно че трябваше, въпроса е да я отварям ли пак, че съм на път да я отварям. Гори ми повечко бензин отколкото трябва, а на елкон всичко е 6. А и в другата ми тема съм писал че на климатик нямам добро изгаряне и се получава доизгаряне на моменти в гърнето отзад, явно може би компресията не е добре. Въпреки, че като шлайфахме главата уж се беше оправила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От щеката духа масло, при смяна на предавки, леко като че ли забива нос. Като свалиха главата предния път по буталата имаше малко нагар, казаха че може би е горяла малко масло. Видимо не виждам да гори масло, ако гори ще е малко за да не мога да го видя. Да я отварям ли за смяна на сегменти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е шлайфан блока ми е чудно как се е вдигнала компресията със старите сегменти. то обратното трябва да се получи. сложи нови да се напаснат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

шлайфана е главата не блока

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Колко време я караш след пасването на клапаните?, сваля ли ти нивото на маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми тогава що ще си отваряш двигателя, имай в предвид че е достатъчно само да извадиш буталата и да ги сложиш пак със същите сегменти , и им скъсяваш живота с поне 10000км.. Един двигател ти гори масло поради 2 причини: Заминали маслени сегменти или износени маслообиращи гумички на клапаните, за друга причина не се сещам. За 1500км. е нормално да ти свали нивото с 100 гр. ако и стъпваш на врата по-често и я вкарваш в червено, и това не означава непременно че ти е свършил двигателя. :) Няма да забравя какво пишеше в упътването на предното ми Ауди: Не бива да ви гори повече от 1л. на 1000км. :):):P

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем с горене на масло, проблема ми е че ми гори бензин повече отколкото трябва... абе колата не си върви както трябва да върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969
Отговорено (Редактирано)

Аз нямам проблем с горене на масло, проблема ми е че ми гори бензин повече отколкото трябва... абе колата не си върви както трябва да върви.

Обяни малко по-подробно, какво ще рече гори повече от колкото трябва, пуши ли черно отзад като я настъпиш на место рязко? Въпросът ти беше за горене на масло а не за бензин... Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровка, след процедурата с клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

центровка на кое ? освен реглаж на клапаните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

центровка на кое ? освен реглаж на клапаните ?

на запалването естествено...разхода и вървежа зависи и от центровката и от свещите и от кабелите към тях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да попитам нормално ли е на празен ход като се искара щеката да духа от там ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...