Jump to content

Recommended Posts

Може ли някой да ми разясни разликата между това да се скъса ремъка и да прескочи зъб ?И още един въпрос - на тези английските сивици има ли защита срещу скъсване на ремъка. Питам защото на един приятел му се скъса ремъка и се оказа че няма поражения. А пък аз бях чел че това да ти се скъса ремъка е от най-лошите неща които може да ти се случат на хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти прескочи един зъб няма никакви проблеми.Индикациите са загуба на мощност и загряване което се увеличава заедно с натоварването на мотора,също рязко повишаване на разхода и затруднено палене.Ако се скъса ремъка няма как да не разбереш,щото се губи всякаква връзка между коляновия и разпределителният вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Може ли някой да ми разясни разликата между това да се скъса ремъка и да прескочи зъб ?И още един въпрос - на тези английските сивици има ли защита срещу скъсване на ремъка. Питам защото на един приятел му се скъса ремъка и се оказа че няма поражения. А пък аз бях чел че това да ти се скъса ремъка е от най-лошите неща които може да ти се случат на хондата.

Ако е с Втек е от ло6ите не6та :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, де, какво се случва в крайна сметка? :) Взривове в горивната камера, като няма кой да чука клапаните ли? Трошене на бутала, спукани глави и гарнитури?

Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Получават се за жалост много близки срещи между
бутала и клапани които между впрочем са 16-тина някаде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...