пламен 0 #1 Публикувано 2 Юни, 2007 Може ли някой да ми разясни разликата между това да се скъса ремъка и да прескочи зъб ?И още един въпрос - на тези английските сивици има ли защита срещу скъсване на ремъка. Питам защото на един приятел му се скъса ремъка и се оказа че няма поражения. А пък аз бях чел че това да ти се скъса ремъка е от най-лошите неща които може да ти се случат на хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #2 Отговорено 2 Юни, 2007 Ако ти прескочи един зъб няма никакви проблеми.Индикациите са загуба на мощност и загряване което се увеличава заедно с натоварването на мотора,също рязко повишаване на разхода и затруднено палене.Ако се скъса ремъка няма как да не разбереш,щото се губи всякаква връзка между коляновия и разпределителният вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #3 Отговорено 2 Юни, 2007 Може ли някой да ми разясни разликата между това да се скъса ремъка и да прескочи зъб ?И още един въпрос - на тези английските сивици има ли защита срещу скъсване на ремъка. Питам защото на един приятел му се скъса ремъка и се оказа че няма поражения. А пък аз бях чел че това да ти се скъса ремъка е от най-лошите неща които може да ти се случат на хондата.Ако е с Втек е от ло6ите не6та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #4 Отговорено 2 Юни, 2007 (Редактирано) Добре, де, какво се случва в крайна сметка? Взривове в горивната камера, като няма кой да чука клапаните ли? Трошене на бутала, спукани глави и гарнитури? Редактирано 2 Юни, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #5 Отговорено 2 Юни, 2007 Получават се за жалост много близки срещи между бутала и клапани които между впрочем са 16-тина някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове