AleksFr-v 0 #1 Публикувано 9 Юли, 2021 Здравейте!Моля за вашите мнения!Количката е 1,7 с газова уредбаBRC,поставена в Италия.Първо колата имаше завишен разход на масло(1/1000км),след смяна на гумички,регулиране на клапани и промивка сега разхода ми е около 700-800гр на 3000км,което за мен е добре.Маслото е repsol 5w40 autogas.Появи се обаче едно претрисане на около 1800 до 3000 оборота,като ги премине и се изглажда.Сменяма няколко комплекта свещи,давани за колата по каталог-оправят се нещата за известно време и след около 1000км отново същия проблем.Прави го и на газ и на бензин.Понякога светва чека за бедна смес,но скоро не го е вадила,а проблема го има.Друфо което ме притеснява е,че пълни казанчето на антифриза когато е повече и го изхвърля и не връща обратно в радиатора.Радиатора си стой с около 300-400гр празен и не загрява-83-4градуса.Маркучите не са твърди,антифриза не е пресечен,но на гърловината на казанчето има черни петна.Капачката на радиатора е сменена с оригинална.Предполагам,че най-вероятно е за гарнитура,но колата така вече е изминала около 30 000км.Компресията на цилиндрите е около 10,2-4.Възможно ли е всичко да идва от изпарителя,понеже за тези км никой не го е обслужвал,а тук няма газаджия,който да работи с BRC.Теч не забелязвам никъде,но ако не е гарнитура явно губи някъде вакуума и се чудя дали не може всичко да идва от изпарителя?Благодаря за всеки коментар! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #2 Отговорено 9 Юли, 2021 (Редактирано) Намери кой да погледне газовата и обслужи . Изследвай антифриза за изгорели газове. Какви точно свещи слагаш. https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/034.HTML Това не е добре да е празен радиатора и да не връща в казанчето. Редактирано 9 Юли, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleksFr-v 0 #3 Отговорено 9 Юли, 2021 Изследваха уж с някаква течност.Около 15 мин чакаха и като че ли не му беше категоричен отговора-Има малко,но няма страшно.Свещите са по каталог.Ако евентуално е от изпарителя и карам на бензин дали ще продължи да го прави или трябва изцяло да се изолира изпарителя?Това ранно запалване хваща ли се лесно с диагностика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #4 Отговорено 9 Юли, 2021 Искай друго мнение,смени майстора. Дадох ти твоето ръководство за да намереш кои са твоите свещи,каталози много най различни.Какво в краен случай сложихте. Отиди на газаджия да ти провери компонентите на газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleksFr-v 0 #5 Отговорено 9 Юли, 2021 (Редактирано) Zfr6j-11-това са свещите в момента,като съм ги подменил вчера.Карал съм с денсо ik20tt и с тях изминах около 10к,смених със същите и не можах да мина и 1000.Друго,което ме притеснява и не знам дали е нормално-сутрин като развъртя да погледна какво става в радиатора и като развия капачката се освобождава налягане. Редактирано 9 Юли, 2021 от AleksFr-v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #6 Отговорено 9 Юли, 2021 (Редактирано) Да ако двигателя ти е D17A тези свещи дават по ръководство. https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000001018.html Защо ги сменаш свещите толкова често. При студен двигател като развъртя капачкат,виждам автифриз и няма налягане което да се освобождава. Системата е пълна с антифриз и няма въздух в нея. Редактирано 9 Юли, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleksFr-v 0 #7 Отговорено 9 Юли, 2021 Сменям ги защото започва да прекъсва.Като допълня радиатора и запаля,на празен ход,нивото започва плавно да се вдига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #8 Отговорено 9 Юли, 2021 Според мен всичко сочи към издухана гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleksFr-v 0 #9 Отговорено 11 Юли, 2021 Въпроса със свещите май ми се изясни.Колата на свободен ход се форсира до 4500 оборота,като че ли се включва прекъсвач.Преди година го беше направила същото и ме убеждаваха "най-добрите" диагностици,че е катализатор.Премахнах го и проблема си остана.Оказаха се 3 прехвърлили зъба на ангренажа.Няма проблем при палене,единствено като я освободя на свободна се получава едно претрисане в ниските.Сега ми се струват същите нещата.При положение,че не съм състезател,защо може да се получава така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове