Калоян Кателиев 0 #1 Публикувано 1 Юни, 2007 (Редактирано) Здравейте, колеги!Замислям се за подобряване на аспирацията на моята кукла, но не зная: - има ли смисъл за 1.4 16-"волтова" пърдялка? - кой би могъл съвсем уверено да направи такова нещо? - каква би била цената на тази манипулация? - след предполагаемо успешно завършване на полирането, какво друго е добре да се донастрои, за да се усети по-добрият приток на въздух (гарнитури, разпределителен вал, налягане на горивната помпа и т.н.?) За въздушен филтър и генерация ми е ясно, че е добре да се сменят, макар да не знам все още какви биха били реалните ефекти от това.Може ли някой компетентен да ме осветли? Благодаря предварително! :DEDIT: Не знам дали това е правилният раздел, но т'ва е тунинг все пак, а тука май се пише за тунинги ... Редактирано 1 Юни, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 1 Юни, 2007 (Редактирано) Може да се направи, но няма да е евтино. С подобни манипулации се занимава колегата 1net. Свържи се с него. Може и да се навие. В тези теми сме разисквали подобни въпроси. Може да са ти интересни. Полиране 1 Полиране 2 Полиране 3 Редактирано 1 Юни, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #3 Отговорено 1 Юни, 2007 Благодаря! Прочетох коментарите и ми стана ясно, че полиране няма да е, но поне port-match си е небходимост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #4 Отговорено 1 Юни, 2007 Успех колега ! Много ще се радвам ако го направиш ! Ще има една потенциално бърза д14а4-ка .Пък и няма нищо негативно за двигателя ... фабрично не се прави , защото е скъпо и трябват много прецизни машини. На ръка да не говорим. Гледах при NSX-R как японеца го прави на ръка и обяснява подобни работи на т'ва дето аз сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове