Jump to content
Cucci

въпроси за сивик 6 ген.

Recommended Posts

та искам да си купя сивик 6 прдлагат ми 1.4 90к.с. и ме интересува колко ли струва газова уредба с поставяане ако няакой има информация да даде съвета другиа въпрос е предлагат ми и 1.4. 75к.с с газова обаче колата не в страната и не знам 75к.с дали не е малко слабичкаочаквам съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, аз преди 12 дни, си сложих най-обикновенна газова уредба "Lovato", като си купих частите от магазин и отидох при газаджия да ми я постави. Всичко ми излезе 450лв. :rolleyes: Преди да реша да си я сложа доста се чудих дали не трябва задължително да е газов инжекцион, но в крайна сметка реших да видя как ще върви с обикновенна и ако не съм доволен, да премина към инжекцион. Вече 12 дни съм безкрайно доволен че сложих газ - колата си върви идеално и на газ и на бензин, смесения ми разход е 10/100, и със 10лв минавам ~100км градско :D П.П. Колата е Civic 6 ген., 1.4 90к.с D14A2 1996г

а 75к.с дали върви добре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

еми мъка е с газовата батка. Аз имах на същата и я махнах. Верно че се возиш без пари ама как спъва колата не е истина. Повече от 140 забрави. ускорение трагедия. Иначе за 2 години нямах никви ядове, само колата не върви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, аз преди 12 дни, си сложих най-обикновенна газова уредба "Lovato", като си купих частите от магазин и отидох при газаджия да ми я постави. Всичко ми излезе 450лв. :hondarulez: Преди да реша да си я сложа доста се чудих дали не трябва задължително да е газов инжекцион, но в крайна сметка реших да видя как ще върви с обикновенна и ако не съм доволен, да премина към инжекцион. Вече 12 дни съм безкрайно доволен че сложих газ - колата си върви идеално и на газ и на бензин, смесения ми разход е 10/100, и със 10лв минавам ~100км градско :plane: П.П. Колата е Civic 6 ген., 1.4 90к.с D14A2 1996г

пич аз съм със същия мотор,разхода ми е същия верно е че колата е малко спъната ама това е защото смесителя който поставят преди дроселовата клапа е с по малко сечение на отвора, а от там мисля мисля че се спъва колата и на бенэин.можеш ли да измериш колко е при тебе този отвор щото смятам да променя някои неща към по добро.някой беше писал нещо по тази тема.моя отвор е27мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми мъка е с газовата батка. Аз имах на същата и я махнах. Верно че се возиш без пари ама как спъва колата не е истина. Повече от 140 забрави. ускорение трагедия. Иначе за 2 години нямах никви ядове, само колата не върви...

Не мога да се съглася. Не знам дали за D14A3 е вярно, но d15 няма никакви проблеми с високите скорости на газ, поне до 160. Вярно, куца откъм ряз малко, но пък винаги можеш да включиш бензина когато искаш да си видиш ДВГ на 100% вместо на 90.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То вървежа на газ си опира до това колко си отвъртял троиника при мен акордеона на газ прави 180харчи 10-11 на 100 градско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

еми мъка е с газовата батка. Аз имах на същата и я махнах. Верно че се возиш без пари ама как спъва колата не е истина. Повече от 140 забрави. ускорение трагедия. Иначе за 2 години нямах никви ядове, само колата не върви...

Не мога да се съглася. Не знам дали за D14A3 е вярно, но d15 няма никакви проблеми с високите скорости на газ, поне до 160. Вярно, куца откъм ряз малко, но пък винаги можеш да включиш бензина когато искаш да си видиш ДВГ на 100% вместо на 90.

 

на газ и бензин вървеше еднакво. Просто тъпия смесител и с диаметър 30 а на дросела е 57...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

бихте ли хвърлили око да си кажете мнението по тази темаhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11669става въпрос за сравнение ускорението на газ и бензин в най-неблагоприятни за газта условия :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че прави горе-долу сравнението :) Я обади ква е тая оферта, ако теб не те кефи може да се заинтересовам, че си търся кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че прави горе-долу сравнението :) Я обади ква е тая оферта, ако теб не те кефи може да се заинтересовам, че си търся кола...

мерси за инфото ама ще ида да я взимам в вторник че понеделник сам на Мейдън на концерт пак ще я пробам и ще обадя как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че

....Я ми докарай една такава да ме дръпне ... бахти газовия самолет ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че

....Я ми докарай една такава да ме дръпне ... бахти газовия самолет ! :)
добре де сивик 1.4 75к.с. какъв мотор е в смисъл D.......?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че

....Я ми докарай една такава да ме дръпне ... бахти газовия самолет ! :)
незнам за Д15 ама с Д16 на газ ща разпъна :P:P:):P:P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по опитни данни D15B2 на газ със стар филтър и т н дръпва D13B2 на бензин, а тя е също 75 к.с тъй че

....Я ми докарай една такава да ме дръпне ... бахти газовия самолет ! :)
Аре няма да пълним темата с простотия - сложихме се на чертата, дръпнахме се, резултатът е това. Като се засечем с теб може да се пробваме кво толкова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko
Отговорено (Редактирано)

Аз бях до него на чертата, ама не е прав. Пропуска много важни факти!Кога се дърпахме беше не повече от 3-5 градуса, а аз тамън бях сложил летните гуми :P и няма да обяснявам как ТОYO-то не може да си намери път.Има и други параметри, които бих вземал под внимание, но няма да ги споменавам. Ако въпросната Д15-ка е още в движение :) бих се пуснал пак до нея.При въпросните дръпки (2), фактите са: аз на бензин - той на газ, разлика в края - моя предна броня на негова задна (мин) или 1 кола (макс).П.С> Огнян дълго време ми искаше Д13-ката и комай се бях навил да я давам, ама уви се кротнах ... до Акорда (i-CTDI) ще си я карам :):)

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

еми мъка е с газовата батка. Аз имах на същата и я махнах. Верно че се возиш без пари ама как спъва колата не е истина. Повече от 140 забрави. ускорение трагедия. Иначе за 2 години нямах никви ядове, само колата не върви...

Не мога да се съглася. Не знам дали за D14A3 е вярно, но d15 няма никакви проблеми с високите скорости на газ, поне до 160. Вярно, куца откъм ряз малко, но пък винаги можеш да включиш бензина когато искаш да си видиш ДВГ на 100% вместо на 90.

 

на газ и бензин вървеше еднакво. Просто тъпия смесител и с диаметър 30 а на дросела е 57...

 

някой беше писал нещо май не става дума за хонда но принципно работата изглежда така,а и именно пича е взел или имитирал някъкъв дросел и го епоставил някъде преди основния дросел,като е сложил смесител примерно 57мм, а въздуха на газ го управлява със втория дросел като го е регулирал на газ да отваря сечение колкото е необходимо, това нещо го управлява с машинка от централно заключване,а на бензин е напълно отворен и няма никакви спънки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е интересно с поставянето на втория дросел преди оригиналния.Ще следя с интерес инфото за това в бъдеще.Моята е внесена с газова и до сега нямам проблеми с нея,има си ламбда контроли,емулатори ,ала бала джаджите му там и си върви много добре и на ускорение и на мах.скорост.Разхода ми на газ е почти 1:1 с разхода ми на бензин.Но едно мога да кажа:Направих си следния експеримент (от любопитство):Като сваля смесителя който ми е преди дросела ,(със сигурност е с по малък диаметър),колата върви повече на бензин ,отколкото ако я карам пак на бензин,но със поставен смесител.Мисля че е логично-потока на въздуха се променя когато имаме поставен смесител преди дросела и дори да я ръчкаме на бенз не и стига въздух на душата . :) Бих искал да ви кажа ,че не може х.. до края и душата в рая. :P:unsure: Газ-икономия!Бензин(ако може високооктанов)-вървене!Това е!Ние искаме хем на газ тънката лайсна ,хем да върви ,хем да няма по честа смяна на свещи и въздушен,хем и ускорение като на бензин.Да ама не ! :dry::blink: Аз си бръмча на клима и газ и съм спокоен защото има разлика в цената.Ако прекалено ми е пълен джоба, свалям смесителя и си карам на бензин както душа иска. :lol:

Редактирано от vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...