hunterat 0 #1 Публикувано 31 Май, 2007 (Редактирано) Здравейте, надявам се да не досаждам със въпроса си. Двигателя ми е D15Z6 и искам да питам конкретно за лампата на таблото Econo. Като дам на контакт въпросната лампа светва за 1-2 сек. и изгасва . Четох тема във която колега обясни че трябва да свети при загрят двигател и до 2500 оборота на 3 и 4-та предавка и на 5-та до 120 км. Незнам дали е проблем, но при мен лампата изобщо не свети освен при контакта. Малко се притеснавам дали не е някакъв проблем с vtec. Ако можете да ме посъветвате дали да ходя на диагностика или това е нещо нормално. Редактирано 31 Май, 2007 от hunterat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #2 Отговорено 31 Май, 2007 Сигурен ли си че си прочел правилно темата, мисля че не трябва да свети ако всичко е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #3 Отговорено 31 Май, 2007 ако двигателя ти е з6 значи не е икономичен в-тек и такава лампа за каквато говориш не би трябвало да има ... сигурно си гледаш чека на двигателя , а на него му е нормално да светва смо преди палене и после да гасне ... ако свети постоянно значи нещо не е наред П.П. такива ламби имат икономистите със з1 и з3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #4 Отговорено 31 Май, 2007 Щом си пише ECONO и е зелена, би трябвало да ти свети на 3-4-5 та при загрял двигател постоянно до към 3000-3800 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivu 0 #5 Отговорено 31 Май, 2007 ако двигателя ти е з6 значи не е икономичен в-тек и такава лампа за каквато говориш не би трябвало да има ... сигурно си гледаш чека на двигателя , а на него му е нормално да светва смо преди палене и после да гасне ... ако свети постоянно значи нещо не е наред П.П. такива ламби имат икономистите със з1 и з3 Мойта не е с z1 или z3, но пак си има такава лампичка...дори и свети Включва се обикновено между 2-3к оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #6 Отговорено 31 Май, 2007 значи това дето съм го чел не е вярно просто и лампата му не бачка ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #7 Отговорено 31 Май, 2007 значи това дето съм го чел не е вярно просто и лампата му не бачка ...Мда ...........със сигурност трябва да свети в зелено.От това дето съм видял знам че свети до към 3 и малко.Ако въобще не светеше можеше да се надяваш ,че е изгоряла,но щом светва и след това седи угаснала,по-добре я заведи на доктор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #8 Отговорено 31 Май, 2007 Z6 е економичен vtec. При мене тази лампа свети на 3-та до 60 километра, на 4-та до към 80. под 3000 оборота като караш. Явно имаш някакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hunterat #9 Отговорено 6 Юни, 2007 Ох, абе то се оказа че всъщност не ми свети и лампата на идукциона (Engine) като дам на контакт. Ама аз откъде да знам че има такава и че трябва да свети. Днес ходих на диагностика в Юве и оня ми вика немога да ти прочета компа защото лампата трябва да свети. Аз си мислех че ще го чете на стенд, а той ми обясни че закъсявал буксата и на контакт трябвало да мига с кода на грешката (нема що големи спецове 20 лева ми взеха ), иначе ако всичко е ок да светне и угасне. Прати ме да ми свалят таблото в някакъв сервиз. Аз таблото с уредите мога и сам да си го сваля. Според мен единят вариант е да е изгоряла крушката ... другият е някой да е пипал и да я е шунтирал поради някаква причина ... Незнам дали като е прекъсната да не затваря веригата и да бърка и други работи.... и дали това има връзка с неработещият икономайзер .... Днес ще сваля таблото и се надявам да ми стане по ясно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest japan #10 Отговорено 6 Юни, 2007 Ох, абе то се оказа че всъщност не ми свети и лампата на идукциона (Engine) като дам на контакт. Ама аз откъде да знам че има такава и че трябва да свети. Днес ходих на диагностика в Юве и оня ми вика немога да ти прочета компа защото лампата трябва да свети. Аз си мислех че ще го чете на стенд, а той ми обясни че закъсявал буксата и на контакт трябвало да мига с кода на грешката (нема що големи спецове 20 лева ми взеха ), иначе ако всичко е ок да светне и угасне. Прати ме да ми свалят таблото в някакъв сервиз. Аз таблото с уредите мога и сам да си го сваля. Според мен единят вариант е да е изгоряла крушката ... другият е някой да е пипал и да я е шунтирал поради някаква причина ... Незнам дали като е прекъсната да не затваря веригата и да бърка и други работи.... и дали това има връзка с неработещият икономайзер .... Днес ще сваля таблото и се надявам да ми стане по ясно .Има стара тема в която беше качена инструкция (jpg) за диагностициране на въпросната лампа.Ако не я намериш ми пиши на лични имам я свалена на компа някаде.Успех пиши какво излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #11 Отговорено 6 Юни, 2007 Z6 е економичен vtec. При мене тази лампа свети на 3-та до 60 километра, на 4-та до към 80. под 3000 оборота като караш. Явно имаш някакъв проблем.д15Z6 не е икономичен Втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #12 Отговорено 6 Юни, 2007 д15Z6 не е икономичен Втек.Бе и аз така си мисля но някои със сигурност знае ли............колата си има икономичен режим от друга страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #13 Отговорено 7 Юни, 2007 д15Z6 не е икономичен Втек.А какъв е? Свети ECONO лампа на ниски оборотиThis enginerange=>D15Z6, D15Z8 is known as the economic vtec'sthey are 1.5l 16v with vtec.they have 84kw or 114/115Bhp.the engine only uses 12valves when you are easy on the gas and stay beneath the 2500 rpm zone.In 2nd,3rd, and 4th gear taht is.In fifth gear they stay in te 12v mode(=econo=green light in console) until you reach the 120km/h mark. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 7 Юни, 2007 D16Z6 Не е икономичен D15Z6 Е икономичен! стига писали глупости бе! препоръчвам ви да не говорите за "Z6" щото е двусмислено. hunterat, ЧЕК-а ти е изгорял или по-вероятно някой го е махнал защото не е успял да се оправи с някакъв проблем. Марш при някой хонда майстор да ти провери/въстанови лампичката и да почва да се бори със скрития проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blackw #15 Отговорено 7 Юни, 2007 на този клип се вижда кои лампи светят при палене - d15z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hunterat 0 #16 Отговорено 7 Юни, 2007 Хора, то се оказа една одисея .... днес свалям таблото с уредите, да видя защо проклетата лампа на 'check engine' не работи. Оказа се че лампа изобщо няма, барабар с цокъла някой я е свалил. Гадните араби 'да ме извинява някой' за да ми продадат колата без светещи лампи за грешки, са решили проблема радикално..... Btw проблема не е никак малък, да не си помислите че драматизирам'. Днес засякох разхода градско. Вярно, пътувам главно по околовръстното, но това е прекалено, резултата е 13.11 л. на 100 км Еба му мамата , А CHECK ENGINE си свети. Колата на ниски и средни си върви прекрасно, динамична, без да пркъсва, но настъпя ли я тя все едно почва да се дави и не поема напротив дори забива ... Явно има някакъв проблем. Четох тук за диагностициране рещих че ще мога сам да се оправя да намеря грешката. Да ама не, не знам дали греша, но се оказа че Д15З6 не може да се диагностицира със мигане на лампата, а трябва да се закачи на комп. И сега явно трябва да търся къде да ми прочетат компа. Ако можете да ме насочите някъде ще съм благодарен .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #17 Отговорено 8 Юни, 2007 За диагностиката се вдигни до бултрако сервиза. Там само да ти кажат какъв е проблема. После си я прави на друго место. Скоро имах малка одисея там и втори път няма да направя тази грешка. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове