bobo21 0 #1 Публикувано 31 Май, 2007 По едно време преди месеци ми светна "check engine" лампата и се оказа, че е за проблем с въпросния клапан. След ресета няма проблем, но може ли каже ли някой накратко важен ли е този клапан и какво прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vegata 0 #2 Отговорено 1 Юни, 2007 Малко по-сложна е системата за рециркулация на изгорели газове EXHAUST GAS RECIRCULATION.Идеята им е не да доизгорят вече изгорелите газове.Те просто не могат да доизгорят защото за да изгорят трябва по-висока темп. а тя няма от къде да се постигне.Основната идея на тази система е да се забави горивния процес в двигателя за да има по пълно горене и в крайните продукти да има по-малко NOх и други прдукти които не се абсорбират от природата.Системата е наистина малко тъпа и като я махнеш се вдига мощността.Има и още една система EVAPORATIVE EMISION CONTROL която допълнително ти еб..ва колицата.Третата система е POSISTIVE CRANKCASE VENTILATION или познатия на всички PCV клапан и разбира се любимия на всички катализатор THREE WAY CATALYC CONVERTER.Достатъчно простотии за да може един двигател да има от какво да се спъва и да ни тормози не само при HONDA а при всички производители.Да не говорим какво става с дизеловите двигатели с които имам срещи всеки ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #3 Отговорено 2 Юни, 2007 Благодаря за информацията колеги.Предполагам, че при евентуален нов проблем с махането му евентуални проблеми с електрониката за управление на двигателя бих си създал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o #4 Отговорено 2 Юни, 2007 Благодаря за информацията колеги.Предполагам, че при евентуален нов проблем с махането му евентуални проблеми с електрониката за управление на двигателя бих си създал?ЕКУ-то може да ти даде гре6ка,но това може да се игнорира 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #5 Отговорено 3 Юни, 2007 ЕКУ-то може да ти даде гре6ка,но това може да се игнорира Е, определено не бих карал със светеща "check engine" лампа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #6 Отговорено 4 Юни, 2007 (Редактирано) ЕКУ-то може да ти даде гре6ка,но това може да се игнорира Е, определено не бих карал със светеща "check engine" лампа. Първи експеримент днес с ЕГР-то - отка4их кабелите, игнорирах и едно вакум4е коети отива в в един контрол бокс който има само на скапаните з1-ци- няма грешки ,няма проблеми, въпевки 4е прпводници от него стигат до еку-то, но нали трябва да се експериментира :-) има малък ефект, като го махна физи4ески и сложа планка на негово място ще дам нови резултати Редактирано 4 Юни, 2007 от dj_mi6o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #7 Отговорено 5 Юни, 2007 Колега, ако си разбрицаш колата заради тоя експеримент декларирам, че съм невинен Първи експеримент днес с ЕГР-то - отка4их кабелите, игнорирах и едно вакум4е коети отива в в един контрол бокс който има само на скапаните з1-ци- няма грешки ,няма проблеми, въпевки 4е прпводници от него стигат до еку-то, но нали трябва да се експериментира :-) има малък ефект, като го махна физи4ески и сложа планка на негово място ще дам нови резултати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #8 Отговорено 6 Юни, 2007 Аз моята егр система я изключих по най сигурния начин, като отвинтих тръбата от към генерацията сложих едно кръгче от ламарина и пак си завинтих тръбата, клапана не съм го пипал нека си работи да не показва грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове