veselin71 5 #1 Публикувано 20 Май, 2021 Здравейте! колата е ХРВ, D16W5, 124к.с., с газов инжекцион. Тази сутрин ми свърши газта и се придвижих до работа, на бенззин. Вървеше нормално. Около обяд, реших да я запаля и установих, че не светва "Ключа" на имобилайзера. Стартера върти. Бензиновата помпа не се чува. При подаване на контакт, гори предпязителя на ECU-то. Натиснах шок - бутона. Изключих буксата на помпата, но предпазителя отново изгаря. Н езнам, къде да търся проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дамян 1 #2 Отговорено 20 Май, 2021 Преди 1 час, veselin71 написа: Здравейте! колата е ХРВ, D16W5, 124к.с., с газов инжекцион. Тази сутрин ми свърши газта и се придвижих до работа, на бенззин. Вървеше нормално. Около обяд, реших да я запаля и установих, че не светва "Ключа" на имобилайзера. Стартера върти. Бензиновата помпа не се чува. При подаване на контакт, гори предпязителя на ECU-то. Натиснах шок - бутона. Изключих буксата на помпата, но предпазителя отново изгаря. Н езнам, къде да търся проблема. Явно си имал много малко бензин в резервоара и се е стопила помпата.. на мен така на магистралата ми изгоря и после трябва смяна иначе не пали. Вдига се задната седалка и се сменя помпата. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselin71 5 #3 Отговорено 20 Май, 2021 Буксата на помпата е извадена, но предпазителя отново изгаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 20 Май, 2021 (Редактирано) Значи може да е нещо друго. Щом гори предпазителя въпреки, че помпата е махната. Звънни на Бранко да ти каже от какво може да е. Редактирано 20 Май, 2021 от Drone 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselin71 5 #5 Отговорено 31 Май, 2021 Проблема се оказа, че е "окъсил" кабела, който захранва дюзите. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове