Jump to content
kama4o

копче за парното

Recommended Posts

здравеите колеги.имам следния проблем! онзи ден като жрътнах копчето което регулира температурата на парното, се отчупи едно парченце бакелитобо и ми падна в краката. от тогава това ко0пче не работи и върви само топъл въздух. а в тая жега е направо ужас. няко може ли да ми помогне? става въпрос за английски сивик. не можах да разваля и таблото!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще трябва да се сваля таблото. На такова ми прилича. Парното можеш ли да го изключиш изобщо или постоянно духа? Като връткаш копчето, усещаш ли някакво съпротивление, както преди или сега е на програма "развързано куче"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kama4o

само средното копче, което е с синьо и червено се е развалило се се върти на свободен ход.иначе вентилатора и другото за отворите си работят.онази вечер като врътнах наляво и се отчупи едно бакелитово парченце и ми падна в краката. сега ми излъчва само топлина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Значи работата е на 90% ясна - строшила се е половината щипка на копчето, вероятно. Има нужда да се извади врътката и да се подмени с нова (на такова усукващо нат'варване, даже и да залепиш парчето, пак ще се откърти - гаранте). Намери начин да извадиш копчето. :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама как може да се извади тая врътка? немога да бръкна от никъде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

да ама как може да се извади тая врътка? немога да бръкна от никъде!

Самият dash няма ли винтове, които да се развият и да пада кората?! :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трабва да се развали цялото табло, но е много сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трабва да се развали цялото табло, но е много сложно.

не е толкова сложно колега въоражаваш се с една крастата отверка и запчваш от 2те страни на подлакатника има по един винт след тва има едно капаче под ръчната махаш го там има 2 винта после сваляш копчетата на аварините и реотаните зад тях има по един винт и след това ти остава по един винт от двете страни на централната конзола и 1 в пепелника и си готов 15 мин работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички колеги!за сега съм дръпнал лостчето, което е отпред преди да влезне маркуча в купето и поне не духа топло. А зад копчетата на аварийните и реотаните маи няма болтчета за орвъртане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...