sirakoff 0 #1 Публикувано 26 Май, 2007 (Редактирано) Значи може малко да е тъпо питането ми, но .... отдавна се питам - какво ще стане ако оригиналните инжектори на мотор пълна инжекция се заменят с по-големи, без да се пипа ЕКУ-то...освен че според мен ще се качи разхода на колата, друг ефект ще има ли ???И ако се заменят инжекторите заедно с бензиновата помпа с по-голяма(с по-голямо налягане) пак какъв ще е ефекта?? Редактирано 26 Май, 2007 от sirakoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #2 Отговорено 26 Май, 2007 Малко груб пример, но ако ти наливат повече вода в устата, отколкото може да поемеш, кво става?- задавяне, нали ... сьщото чака и маторя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #3 Отговорено 26 Май, 2007 ... и темата вече може да се затвори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sirakoff #4 Отговорено 27 Май, 2007 (Редактирано) Малко груб пример, но ако ти наливат повече вода в устата, отколкото може да поемеш, кво става?- задавяне, нали ... сьщото чака и маторя нещо не компенсира ли еку-то ??? не съм много наясно с инжекторите точно и може да се посмеете с мен Редактирано 27 Май, 2007 от sirakoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #5 Отговорено 27 Май, 2007 ми аз ще ти кажа значи на една гонка с един кадет си бях дигнал налягането на инжекторите на 4 бара че и 4,2,и като тръгнехме колата невървеше както преди просто се давеше беше като астматичка свалих на 3,2 бара и беше малко по добре от сток което е на 2,8 бара! затова че ако искаш минимален ефект може да си купиш един регулатор за горивото и да дигнеш малко налягането но тов пак се наглася с много проби! защото както казаха хората става обратен ефект! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #6 Отговорено 28 Май, 2007 и фабричните хонди искат обикновено малко по-малко гориво... така че по-големите инжектори не помагат сами по себе си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gevrek #7 Отговорено 8 Юли, 2007 и фабричните хонди искат обикновено малко по-малко гориво... така че по-големите инжектори не помагат сами по себе си.А ако мотора е д14а3 и е със смукателни колектори от 1.6 и спортен филтър? Има ли смисъл от подмяна на инжекторите или има ли смисъл от вдигане на налягането на 190цц-овите сток инжектори без подмяна на ецу-то естествено?Получава ми се странен ефект като натискам по леко и плавно педала на гаста колата ускорява по бързо от колкото да го натисна силно до край (на 1ва скорост). Дали въздуха идва в повече и затова колата да не върви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #8 Отговорено 8 Юли, 2007 и фабричните хонди искат обикновено малко по-малко гориво... така че по-големите инжектори не помагат сами по себе си.А ако мотора е д14а3 и е със смукателни колектори от 1.6 и спортен филтър? Има ли смисъл от подмяна на инжекторите или има ли смисъл от вдигане на налягането на 190цц-овите сток инжектори без подмяна на ецу-то естествено?Получава ми се странен ефект като натискам по леко и плавно педала на гаста колата ускорява по бързо от колкото да го натисна силно до край (на 1ва скорост). Дали въздуха идва в повече и затова колата да не върви?питай свещите !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #9 Отговорено 8 Юли, 2007 A възможно ли е след подмяната ЕЦУ-то да започне да плюе грешка:16 Fuel injectors?!? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gevrek #10 Отговорено 8 Юли, 2007 (Редактирано) Какви свещи трябва да сложа в моя случай с по високо или по носко топлинно число? Редактирано 8 Юли, 2007 от gevrek Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #11 Отговорено 8 Юли, 2007 Какви свещи трябва да сложа в моя случай с по високо или по носко топлинно число? искарайги и погледни цвета ако са:бели е бадна.,керемидени добре,черни богата има и други цветове ама те са припо сложни проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #12 Отговорено 9 Юли, 2007 А ако мотора е д14а3 и е със смукателни колектори от 1.6 и спортен филтър? Има ли смисъл от подмяна на инжекторите или има ли смисъл от вдигане на налягането на 190цц-овите сток инжектори без подмяна на ецу-то естествено?Няма смисъл , първо защото 190ките са достатъчни , 2ро защото без подмяна на ЕЦУ ще стане още по-голямо мазало , щото то ще си ги мисли за 190. А тва за по-малко и повече гас .... мисля че си внушаваш . А и принципно под 3500-4000 оборота аз лично не намирам смисъл от пълно отворен дросел на тоя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gevrek 0 #13 Отговорено 9 Юли, 2007 (Редактирано) А ако мотора е д14а3 и е със смукателни колектори от 1.6 и спортен филтър? Има ли смисъл от подмяна на инжекторите или има ли смисъл от вдигане на налягането на 190цц-овите сток инжектори без подмяна на ецу-то естествено?Няма смисъл , първо защото 190ките са достатъчни , 2ро защото без подмяна на ЕЦУ ще стане още по-голямо мазало , щото то ще си ги мисли за 190. А тва за по-малко и повече гас .... мисля че си внушаваш . А и принципно под 3500-4000 оборота аз лично не намирам смисъл от пълно отворен дросел на тоя мотор.Незнам, имам чуството че си пълнеше по бързо оборотомера на 1ва скорост преди конверсията на смукателните колектори. Сега само бръмчи пък не върви или аз си внушавам? Има ли смисъл да се вдига налягането на инжекторите каквото и да означава това Редактирано 9 Юли, 2007 от gevrek Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #14 Отговорено 9 Юли, 2007 (Редактирано) Незнам, имам чуството че си пълнеше по бързо оборотомера на 1ва скорост преди конверсията на смукателните колектори. Сега само бръмчи пък не върви или аз си внушавам? Има ли смисъл да се вдига налягането на инжекторите каквото и да означава това Eми някой път ако имаш престой в София може да я видим тая работа . Мойта кола също е така и е екстра.Принципно разликата във вървенето е над 4500 оборота. Тия двигатели имат една дупка м/у 3500 и 4500 .... където въртящия момент пада . Гледал съм графики из нета на правени и сток двигатели .... все си го има т'ва за жалост. Редактирано 9 Юли, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #15 Отговорено 10 Юли, 2007 трябва да се позакърпи защото малкия врек е настроен да върви на по-ниски обороти от НЕвтек-овите двигатели... За високи обороти разчитат на втек-а да промени газоразпределението. Към всмукателния колектор си вървяха и инжектори от 1.6 малкия втек те 240цц ли трябва да са ?да, 240 са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #16 Отговорено 10 Юли, 2007 Няма да се закърпи ... остава си . Имам дино графика на д14а3 с глава d16y8 ... и пак го има. То тогава в дупката имаш въртящ момент колкото ти е сегашния максимален ,ама си е дупка. Иначе ако всичко мине успешно евентулано ще слезеш под 16 секунди на 400м . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zhivko 0 #17 Отговорено 10 Юли, 2007 е тва за 16-те сек. си беше маитап сток D 14 A2 си ги прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gevrek 0 #18 Отговорено 10 Юли, 2007 Няма да се закърпи ... остава си . Имам дино графика на д14а3 с глава d16y8 ... и пак го има. То тогава в дупката имаш въртящ момент колкото ти е сегашния максимален ,ама си е дупка. Иначе ако всичко мине успешно евентулано ще слезеш под 16 секунди на 400м .На такъв двигател с глава от втек може ли да се сложи турбо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #19 Отговорено 10 Юли, 2007 е тва за 16-те сек. си беше маитап сток D 14 A2 си ги правиЩеше да е хубаво ,ама не е така @gevrekможе , но трябва степента на сгъстяване да не е висока .Фабричната е екстра (9.1:1) , но май с тая главица се качва малко . Т.е. вероятно ще се наложи първо на сгъстяването да се обърне внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове