Markony 2245 #1 Публикувано 25 Май, 2007 Колеги,с колко най-малък ключ на сегментите сте пробвали успешно да затворите двигател?.Извадих си буталата да им изчистя нагара...оказа се 4е нагар няма.Сегментите и буталата са перфектни,но така и така съм отворил..ще метна едни нови сегменти.Залагам си главата за МОТУЛ 5W30 RACING.Нулев нагар в каналите на сегментите и по шапката на буталата след 60000км пробег. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
323f-fan 4 #2 Отговорено 25 Май, 2007 Извинявам се за ОФФ-а,но от това което знам за маслата си вадя извода че масло със втори индекс примерно 50 е по-добро от 30 заради по-голямата температурна устойчивост.В същото време гледам че w30 са доста скъпи и квалитетни масла.Та в моя случай дилемата е с какво да карам-5w50,5w40 или 5w30 каквото ми дават за колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Markony #3 Отговорено 25 Май, 2007 Само тия дето правят маслата знаят.Аз карам с лятно и зимно масло и си ги сменям .От друга страна 0W60,би било перфектното масло.От ценовата листа на МОТУЛ см пробвал първите 3 масла и последното:Всичките са по 30лв литъра и са в ламаринки.Motul 300V High RPM 0W20Motul 300V Power Racing 5W30Motul 300V Power 5W40Motul 300V Chrono 10W40Motul 300V Competition 15W50Motul 300v Le Mans 20W60 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 26 Май, 2007 Явно няма да дочакам отговор на въпроса ми.В вторник затварям двигателя с минимални ключове на сегментите...дано да не задере.Остана ми още малко стъргане по пълнителните колектори и коляновия вал.Ако някой до тогава даде някакво инфо ще съм му много благодарен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #5 Отговорено 26 Май, 2007 Я си сложи с заводски предписан ключ да не береш ядове. Особенно ако я караш агресивно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове