Jump to content
Civic777

Проблем с антифриза

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Нов съм във форума и не съм сигурен дали тук трябва да питам, но все пак ще го направя. 

Имам хонда сивик 7 1.4 iS фейслифт (бензин 90 коня) от 7 месеца вече. Предишният собственик го познавам и е имал инцидент (спукал е радиатора.. дълга история как точно. Накратко удър  в теглич). Радиатора е сменен. Като я взех колата нямаше проблеми но на първият дълъг път до морето взе да загрява много и си изхвърляше антифриза. Сменихме термостат и спря да загрява, но още си надуваше антифриза в разширителя (май така се казваше резервоарчето). Решихме че е от капачката на радиатора. Сменихме и нея на 1.1 (беше 0.9). Почна по-малко да надува в разширителя и по-малко изхвърля. Но от скоро почна да не си връща антифриза към радиатора (примерно надуе го над максимума и на др ден когато трябва да е истинала и да си го е прибрала е пак на същото ниво). Проверихме резервоарчето и маркуча от него към радиатора - няма теч. Радиатора ушким е нов, сменен термостат. Съмняваме се да не е пак с грешна капачка тъй като радиатора не е като оригиналния и реално не знаем каква капачка трябва да върви с него (дошъл без капачка и майсторите сложили каквато имали  - старата 0.9) или радиатора да не прави някакви проблеми. Възможно е да е и гарнитура, но не пуши бяло, маслото си е чисто.. другата седмица ще проверя свещите и ще видя дали при подаване на газ има мехурчета в резервоарчето. 

Много ще съм благодарен, ако с ваша помощ успеем да решим проблема на колата, защото вече 7 месеца се мъчим с различни неща с минимален ефект, а ако има сигурен начин да се провери, че е от гарнитурата ще се прави.

Съжалявам за дългия коментар, просто исках да имате повече информация за проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изследвай антифриза  за изгорели газове.

Товя което описваш е гарнитура глава.

Но направи теста за изгорели газове.

Изтегли си ръководството  в началото на раздела ,там са характеристиките за охладителната система и на колко бара работи.

Съответно и на толкова е капачката.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/5/2020 at 2:41 PM, CARPERA said:

Изследвай антифриза  за изгорели газове.

Товя което описваш е гарнитура глава.

Но направи теста за изгорели газове.

Изтегли си ръководството  в началото на раздела ,там са характеристиките за охладителната система и на колко бара работи.

Съответно и на толкова е капачката.

Благодаря много.

Първо да се извиня за забавянето. Исках да намеря правилния майстор, който да си свърши добре работата.

И аз се бях насочил към гарнитура, но исках да проверя всичко по-евтино преди това. Проверихме я за изгорели газове в антифриза, но не даде нищо. Момчето в сервиза беше на мнение, че изпуска по много малко и то само във високи обороти (примерно на магистрала). Сменихме гарнитура на главата, гарнитура на всмукателния колектор (беше си за смяна), ролки и ремък (така или иначе е отворена да се свърши и това). Заедно с гарнитурата ми обясниха, че като е метална (а моята е такава) се прави и шлайф. След това излезе проблем с кнок сензора, който смених. Чека светеше няколко дни, но с карането се оправи сам (предполагам, че е от газовата уредба, защото е самообучаваща се). Сега вече две седмици я карам и няма проблеми. Проблемът е решен :):) 

Надявам се чрез моите проблеми и общи решения да помогна и на други колеги.

Редактирано от Civic777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...