Mboevv 0 #1 Публикувано 18 Ноември, 2020 Здравейте.... Вчера след смяна на пистов ремък без ролките и Гарнитура на капака на клапаните и реглаж колата изгасна в движение след 100 км каране. Става дума за CR V 3та серия 2.0 бензин газ 150 к. С 2007 г. Нямаше никакви грешки нито светещ чек. След поредния опит колата запали, но се оказа с много ниски обороти около 500 об. и гаснеше и светна чека за P0404. Покарах я така около 10 км за да се прибера и след това изчисти грешката искарах и вкарах кабела на EGR и колата нямаше никакви проблеми.... Какво може да се е случило.... След това я карах още около 100 км без никакви проблеми. Възможно ли е да е от импулсния датчик на коляновия вал и къде се намира той понеже ми се е случвало с друга моя кола на др марка. Благодаря предварително лек ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 18 #2 Отговорено 18 Ноември, 2020 А преди да започнеш да разглобяваш изключи ли минусовата клема на акумулатора?Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #3 Отговорено 18 Ноември, 2020 Не....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nesorab 18 #4 Отговорено 18 Ноември, 2020 Според мен това е била причината, като аз не съм разбирач. Който е компетентен да каже. Но от моя скромен опит предполагам, че е това. Аз като реших да проверя дебитомера в какво състояние и понеже е доста елементарен за сваляне, след като го демонтирах и монтирах отново светна чека. След това изключих за няколко минути акумулатора и всичко се оправи. Затова вече какво и да правя по колата изключвам клемата. И в руските сайтове така съм чел. Дори за смяна на спирачната течност трябва да се извади клемата.Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове