Боря 0 #1 Публикувано 31 Август, 2020 Здравейте колеги. Прегледах форума и открих подобни теми за дясното каре, но не и такива с остатъчни вибрации какъвто е моят случай. Колата е Хонда акорд 7 2,4, 2003 г. Имаше треперене и вибрации при ускорение между 90 и 110 км/час. След смяна на полуоските и каретата, няма треперене и вибрации, но на 2ра скорост при 2500 до 2600 оборота и на 3та скорост при 1900 до 2000 оборота остава леко трептене ако се задържи педала на газта на тези обороти, иначе едвам се долавя. Полуоските и каретата са автврмаркет, не са оригинални. Моля за информация какъв може да е проблемът, възможно ли е това, че не са оригинални сменените части или има друг подводен камък? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 31 Август, 2020 Опъваш ръчната, вдигаш предницата на два крика или подпори, сваляш гумите. Палиш , включваш съответната скорост, правиш критичните обороти и гледаш за вибрации. (така елиминираш проблем в джанти/гуми) Ако пак се появят вибрации, правиш нова проба, но преди това някой държи едното колело неподвижно (преди да запалиш/завъртиш), после другото (или слагаш едната гумата на 2 гайки и я опираш в земята, ако си сам). Така се върти само едното колело и евентуално ще видиш коя полуоска бие... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #3 Отговорено 31 Август, 2020 Благодаря колега, но вариантът да бият полуоските не би следвало да е отстранен след като съм ги сложил чисто нови (дясна и лява + каретата) преди около 100 км, дори няма и толкова. Извинявам се, че давам така хаотично информацията, но честно казано съм "бос" в тази тематика. Иначе до гумите, проверени са в 2 сервиза, също така съм сменял задни с предни и отново го има проблема. Поне след смяната на полуоските, които бяха бая изядени, там където е тампона (обвивката), остана проблемът само във втора и трета скорост, за това търся дали не е свързан с друго нещо (скоростна кутия?) благодаря отново за отделеното време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 31 Август, 2020 преди 11 минути, Боря написа: Благодаря колега, но вариантът да бият полуоските не би следвало да е отстранен след като съм ги сложил чисто нови (дясна и лява + каретата) преди около 100 км, дори няма и толкова. Извинявам се, че давам така хаотично информацията, но честно казано съм "бос" в тази тематика. Иначе до гумите, проверени са в 2 сервиза, също така съм сменял задни с предни и отново го има проблема. Поне след смяната на полуоските, които бяха бая изядени, там където е тампона (обвивката), остана проблемът само във втора и трета скорост, за това търся дали не е свързан с друго нещо (скоростна кутия?) благодаря отново за отделеното време Това, че са сменени, не е гаранция, че са читави...По тях би трябвало да има някакви тежести за баланс (както на гумите), за това предложих тези проби, да локализираш. Дори и гумите да са читави, без тях по-лесно ще се разбере. Щом тази материя ти е чужда, търси друг начин (с гушене за майсторите ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #5 Отговорено 31 Август, 2020 (Редактирано) . Редактирано 31 Август, 2020 от Боря Грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #6 Отговорено 31 Август, 2020 Благодаря за съветите, JapCar! 👍 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове