Jump to content
Боря

Проблем с Хонда акорд 7 треперене и вибрации

Recommended Posts

Здравейте колеги. Прегледах форума и открих подобни теми за дясното каре, но не и такива с остатъчни вибрации какъвто е моят случай. Колата е Хонда акорд 7 2,4, 2003 г. Имаше треперене и вибрации при ускорение между 90 и 110 км/час. След смяна на полуоските и каретата, няма треперене и вибрации, но на 2ра скорост при 2500 до 2600 оборота и на 3та скорост при 1900 до 2000 оборота остава леко трептене ако се задържи педала на газта на тези обороти, иначе едвам се долавя. Полуоските и каретата са автврмаркет, не са оригинални. Моля за информация какъв може да е проблемът, възможно ли е това, че не са оригинални сменените части или има друг подводен камък? Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опъваш ръчната, вдигаш предницата на два крика или подпори, сваляш гумите. Палиш , включваш съответната скорост, правиш критичните обороти и гледаш за вибрации. (така елиминираш проблем в джанти/гуми)

Ако пак се появят вибрации, правиш нова проба, но преди това някой държи едното колело неподвижно (преди да запалиш/завъртиш), после другото  (или слагаш едната гумата на 2 гайки и я опираш в земята, ако си сам). Така се върти само едното колело и евентуално ще видиш коя полуоска бие...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, но вариантът да бият полуоските не би следвало да е отстранен след като съм ги сложил чисто нови (дясна и лява + каретата) преди около 100 км, дори няма и толкова. Извинявам се, че давам така хаотично информацията, но честно казано съм "бос" в тази тематика. Иначе до гумите, проверени са в 2 сервиза, също така съм сменял задни с предни и отново го има проблема. Поне след смяната на полуоските, които бяха бая изядени, там където е тампона (обвивката), остана проблемът само във втора и трета скорост, за това търся дали не е свързан с друго нещо (скоростна кутия?)  благодаря отново за отделеното време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Боря написа:

Благодаря колега, но вариантът да бият полуоските не би следвало да е отстранен след като съм ги сложил чисто нови (дясна и лява + каретата) преди около 100 км, дори няма и толкова. Извинявам се, че давам така хаотично информацията, но честно казано съм "бос" в тази тематика. Иначе до гумите, проверени са в 2 сервиза, също така съм сменял задни с предни и отново го има проблема. Поне след смяната на полуоските, които бяха бая изядени, там където е тампона (обвивката), остана проблемът само във втора и трета скорост, за това търся дали не е свързан с друго нещо (скоростна кутия?)  благодаря отново за отделеното време

Това, че са сменени, не е гаранция, че са читави...По тях би трябвало да има някакви тежести за баланс (както на гумите), за това предложих тези проби, да локализираш. Дори и гумите да са читави, без тях по-лесно ще се разбере. Щом тази материя ти е чужда, търси друг начин (с гушене за майсторите :) ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редактирано от Боря
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, JapCar! 👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...