Jump to content
dimodi

Проблеми на извънградско - липса на газ и гаснене

Recommended Posts

Здравейте,Имам проблем - като карам по-дълго на над 3000 оборота, се получават следните неприятни ефекти:- като изключа от скорост, колата в повечето случаи гасне. На магистралата лесно пали като включа обратно на скорост, ама ако съм влязъл в населено място, по светофарите става много досадно, защото пали и веднага гасне пак и трябва да почакам 1-2 минути за да мога да тръгна- ако все пак не угасне на празен ход, оборотите падат почти до 0 и малко трудно се връщат където им е мястото на 7-800- независимо дали изключвам от скорост или не, при пълно отпускане на газта, като я натисна пак, минават поне 3-4 секунди преди колата въобще да реагира и да ускори- като изключа от скорост и пусна газта, и след това на празен ход дам газ, оборотите се качват до 1500 - 2000 и там някъде стрелката заковава за един момент и пада обратно на 7-800 все едно въобще не натискам газта. Ако задържа газта за няколко секунди, се освества и оборотите пак се качват.В града тези проблеми ги няма, карам на около 2000 оборота и колата се държи нормално.Дайте някакъв акъл от какво може да е всичко това, в два сервиза досега не можаха да го оправят, а тоя проблем си е от бая време.... :starwars: Може и аз да не съм обяснил добре на майсторите какво става, но ето сега както го описах, по-добре от това не мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз го имам абсолютно същия проблем...обаче тва е когато карам на газ...и затова само извънградско карам така...а градско карам на бензин...казаха ми, че изпарителя ми не е в ред.Понеже не видях да си писал...оточни на газ или на бензин е проблема при теб :starwars:

Редактирано от at_chuchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам абсолютно същия проблем...обаче тва е когато карам на газ...и затова само извънградско карам така...а градско карам на бензин...казаха ми, че изпарителя ми не е в ред.Понеже не видях да си писал...оточни на газ или на бензин е проблема при теб :starwars:

Ами аз газова уредба нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше няколко теми за ниски обороти, мисля че твоя проблем е същия. Зацапан датчик, нагар по дроселова клапа, мръсен въздушен или бензинов филтър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен стъпковият ти мотор за тихите обороти ти преви проблем, оправя се със смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен стъпковият ти мотор за тихите обороти ти преви проблем, оправя се със смяна.

За мен не звучи логично да ти загаси колата когато е загряла. Пролуката на дроселовата клапа сигурно я няма заради нагар/масло/друг шит. Онова EACV все пак е само компенсатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обаче тва е когато карам на газ...А ти вземи смени газовия филтър-който е в газовия клапана и пробвай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене това ми прилича на проблем със запалването. Ако можеш да намериш някой който да ти услужи с бубина най-добре. Сигурен съм че проблема е повече от един. Това за клапата и за клапана за доп. въздух със сигурност стой. Но това подаване на газ без реакция е загуба на искра за мене. А ако датчика за опорни сигнали прекъсва, ще ти спират и дюзите освен искрата, но предполагам че проблема ше е по запалването. Всъщност да те питам дали си огледал запалителните кабели, ако си ги огледал и са у ред, потърси бубина.То така може да развиваме безкрайни теории като не сме се возили в колата. Може да споделиш какво са проверявали по сервизите, да не се повтаряме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах подобен проблем преди време със Сивика, провериха му почти цялата ел. с-ма, нови свеши, проба с други бубина и комутатор и накрая се оказа , че проблема е бил в палеца или капачката незнам , но като ги смениха и проблема изчезна, иначе по тях нямаше видими симптоми , че нещо не е наред. Да но да е нещо малко и да го отстраниш скоро и лесно.Успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не може да е нямало външни белези :D Все нещо, драскотинка, пукнатинка, а?...и тая емблема голфова не я ли заболя задника :D

Редактирано от Orleto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нищо нямаше, даже още може да са ми някъде из мазето, ако ги намеря ще направя по една снимка.... А те голфарите нали са здрави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едни хора дето оправят такива проблеми.не съм много на ти с компютрите та не мога да ви пратя карта,но ако някои реши мога да обясня къде се намират.0886814219 дано съм помогнал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за отговорите, мисля да си я изпринтя тая тема и пак на сервиз, и да я връча на майсторите да се вдъхновяват ;) Не разбирам много от части и не знам какво е дроселова клапа, кой датчик и коя бубина, но съм с нови свещи, разпределителна капачка и палец на делкото. EACV-то са ми го чистили два пъти.assfull, мерси за телефона, може и до теб да опра, ако пак нищо не стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...