Japanese/Power 0 #1 Публикувано 13 Май, 2007 Здр колеги имам един въпрос към вас Значи на скоро се здобих с една хондичка сивикче седанче е 1.6 в-тек двигателя има спортни колекторни траби филтър спортна генерациа 4-2-1 бе количката ми е 125+ и един приятел иска да ги сборичкаме на 400 метреца Като мегана е взет от магазин поддържан много добре и е 2.0 винтилиран 150 кончета сток е нищо не е барано по него Тъ въпросчето ми е да се згоня ли с този паун Иска да направим 3 старта и които има повече победи на финала взима парите 250 лв Даите съвет че не съм карал други коли и този двоиков двигател малко ме притеснява Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #2 Отговорено 13 Май, 2007 Ами значи както казах за моита Хонда тя е 93 година седан е двигателя е Д16З9 сменен е фабрично си е 125 но допалнително са монтирани:спортна генерация 4-2-1,шорт шифтер,изчислена генерация от колекторите до края 55ф и спортният филтър това е по моита.А на мегана нищо не е барано сичко си е сток.Аиде даваите съвет какво да правя че 250 лв не ми се дават пък и не искам да прецаквам репутацията на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #3 Отговорено 13 Май, 2007 само неразбирам как така сте "приятели" и си залагате пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
presian 0 #4 Отговорено 13 Май, 2007 Че и приятелите, имат нужди бе кво трябват ми пари 6то да не се сборя с някой приятел поне няма да ме е бил някой сульо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #5 Отговорено 13 Май, 2007 Проблема го разрешихме като се уговорихме да направим 3 старта и да има награден фонд Като преди това имаше доста караници,недостатъци на колите техните шофьори и т.н щтяхме да се збием за малко Но приятелите не ни оставиха да стигнем чак до там и се радвам щот с него сме мн добри приятели и така.Дано спора да се реши с 3 старта в полза за мене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 13 Май, 2007 аз да добавя само едно не си губи времето с писане ми иди да тренираш стартове !които започват от втек -т.е ако се пуска на 5000рпм се научи да тръгваш от 5000 но с възможно по малко въртене на гуми и по малко полусъединител! защото старта ти е 1/3 от победата дръпни му 2 коли на старта нека иди да те гони!ааааааа и превключвай колкото се може по бързо нещо от сорта на 1 2 десети от секундата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #7 Отговорено 13 Май, 2007 ...доста са равностойни а и неговата щом е от магазина и ако е пазена ще дърпа яко има по добри характеристики от теб.Предполагам щом имаш отскоро колата не си и свикнал и може да те победи трябва ти мн.добър старт и правилно сменяне на скоростите в точните обороти колега с подобна кола може да ти даде необходимите съвети 250 кинта не са малко да му ги харизваш.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OXYGEN 0 #8 Отговорено 13 Май, 2007 Колкото и голям фен на Хонда да съм, смятам, че ако колата е англичанка нямаш никакъв шанс. Още повече, както и нямаш опит.Не искам да обидя колегите с англичанки, но малкия витек в английския седан е по-зле от D15B2 напълно сток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #9 Отговорено 13 Май, 2007 от 93' надали има англичанки освен моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sCoff #10 Отговорено 13 Май, 2007 от 93' надали има англичанки освен моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #11 Отговорено 13 Май, 2007 Здрасти на всички фенове на Хонда ! Още съм изнервен от лошото представяне на Хонда във току-що завършилия старт на Ф1, но браво на Супер Агури Коплега не си уточнил какъв е Мегана. Ако е седан класик ще го дръпнеш, но ако е хеч-а с двете врати ще те бие поне с една кола.Казвам това защото карам в момента временно / докато си сменя радиатора наХондата/ един такъв Меган Класик седан '98 г. и е пълна скръб в сравнение даже с Д15Б2. Изобщо не пасва на карането на заклет Хондажия.Успех в дръпката и го накажи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeq 37 #12 Отговорено 13 Май, 2007 колега моя двигател е същия няма шанс ренотомятай го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dontcheff 0 #13 Отговорено 13 Май, 2007 Здравейте хондаджии. Русата ви колежка (Блонди)ми прати този линк, и аз реших да драсна някой ред.Значи автора на темата трябва да уточни точно коя година е меган-а. Каза нов, но за 9 годишна (в най-добрия смисъл) кола може да и е скъсал шушоните. Меган с този двигател се произвежда само от 01.96 до 09.98 година, след това двигателя е друг (F4R), който има няколко разновидности според Еуро сертификатите, от 136 до 140 к.с. Теглото ако колата е до 09.98 (F7R двигател) e 1095 kg. без шофьора. Ускориението от 0-100 е около 8,4-8,5 според каталожни данни. Представянето на сток меган на 400м на божурище е в рамките 16,3-16,9 в зависимост от шофьора и още куп фактори които знаете. До сега не съм чувал някой да е падал под 16 със сток меган. Надявам се да съм ви бил полезен. До автора: уточни точната година на колата, за да ти кажа повече данни за нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_V_O 6 #14 Отговорено 13 Май, 2007 дъра - бъра , дъра - бъра АРЕ ПУСКАЙ ТЕ СЕ ДА ВИДИМЕ КВО ШЕ СТАНЕ чЕ САМО СЕ чУДА почвам да мисла а тва не е добре ше ме заболи главата... ЧАКАМЕ РЕЗУЛАТАТА но поне за едно съм сигорен СТАРТА Е ТВОЙ 100% ако знаеш как да трагнеш айде успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #15 Отговорено 13 Май, 2007 и сложи 13" джанти с по-тънки гуми само на предна ос и ще го скъсаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #16 Отговорено 13 Май, 2007 Какво против Англичанките колега моите 113 к.с късат Рено 19 16v 137 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #17 Отговорено 13 Май, 2007 (Редактирано) Какво против Англичанките колега моите 113 к.с късат Рено 19 16v 137 к.с. Нищо лично, но върви като Д15б2 5-та, че даже и малко по-малко. Тромавичка е. Айде колега, пускай се да видим какво ще стане. Това за парите обаче е супер тъпо. Не сте никакви състезатели. По-скоро комарджии. Редактирано 13 Май, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_V_O 6 #18 Отговорено 13 Май, 2007 Какво против Англичанките колега моите 113 к.с късат Рено 19 16v 137 к.с. да не обида са некой ама 19-ките с тоя мотор са мноо куца работа и аз сам се пускал с две три такива и ги накзавам приятно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #19 Отговорено 13 Май, 2007 Ми значи мегана е 96 декември месец купе е.Колкото до пускането то ще стане до седмица две щот сега съм без никфи гуми никаф граифер нямат.През идната седмица ще трябва да ми пристигнат обувките а те са Бриджстоун Потенца слагам ги и се пускаме сега няма как да тренирам стартове С тези гумета е невъзможно А и още едно въпросче колко коня горе доло ми е колата има ли 140-150 или Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 13 Май, 2007 132 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_V_O 6 #21 Отговорено 13 Май, 2007 Ми значи мегана е 96 декември месец купе е.Колкото до пускането то ще стане до седмица две щот сега съм без никфи гуми никаф граифер нямат.През идната седмица ще трябва да ми пристигнат обувките а те са Бриджстоун Потенца слагам ги и се пускаме сега няма как да тренирам стартове С тези гумета е невъзможно А и още едно въпросче колко коня горе доло ми е колата има ли 140-150 или Потензата е доста твърда смеска, и при старт няма да е чак толкова много по-добре. Аз съм с такива, и пак бая си буксува и на първа и на втора. Колкото до конете, ако мислиш че си на 150, си далеч от истината. Посмали млако. "ПОТЕНЗАТА" са тварди да но като се загреят добре.... лепат ЯКО от личен опит споделям лично за мен тва са МНОГО ДОБРИ гуми особено и като са НОВИ а тва с конете брат верно намали малко че ако толко лесно се качваха кончета ехееее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dontcheff 0 #22 Отговорено 13 Май, 2007 (Редактирано) Ако има фенове (не само ел.рацери) можем да сверим часовниците другия уикенд. Моята кочина е вече споменатия по-горе меган '96 2,0 16кл. 150 к.с. Мене не ме е срам да ме наплескат - ще ме е срам ако драскам тука и после не ида на пистата.п.п. пускам се само на божура, че там е единственото позволено и безопасно (за невинните хора) място. п.п.п. има шанс и един колега с пунто гт да дойде и да си спретнем интересно мероприятие.п.п.п.п. т.е. гореспоменатия модел меган, иначе аз не съм приятеля на автора на темата. Редактирано 13 Май, 2007 от dontcheff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #23 Отговорено 13 Май, 2007 Ако има фенове (не само ел.рацери) можем да сверим часовниците другия уикенд. Моята кочина е вече споменатия по-горе меган '96 2,0 16кл. 150 к.с. Мене не ме е срам да ме наплескат - ще ме е срам ако драскам тука и после не ида на пистата.п.п. пускам се само на божура, че там е единственото позволено и безопасно (за невинните хора) място. п.п.п. има шанс и един колега с пунто гт да дойде и да си спретнем интересно мероприятие.п.п.п.п. т.е. гореспоменатия модел меган, иначе аз не съм приятеля на автора на темата.аз май съм те виждал на божура да не е един син меган даваше някаде около 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dontcheff 0 #24 Отговорено 13 Май, 2007 (Редактирано) Не, моя е черен. Аз давам около 16,5-16,7 щото съм над 120 кг и гумите са ми матадор (както казва един познат, изрезки от бидони ) Редактирано 13 Май, 2007 от dontcheff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #25 Отговорено 13 Май, 2007 Значи моита е 130 коня Но мегана ще го смажа се пак съм с японец Нищо към никои А за гуметата сега бях до магазина и ми казаха че няма да могат да ми ги доставят точно тези Сега треа да мисля и за хубави гумета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #26 Отговорено 13 Май, 2007 (Редактирано) Ще го смажеш, чушки. На 3-та, ще те отпори Редактирано 13 Май, 2007 от stonez Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #27 Отговорено 13 Май, 2007 Бааа тоа стонез ме умля направо Що така бе гатио караи си опелчето моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #28 Отговорено 13 Май, 2007 незнам дали ще го пребориш тва рено ,но аз със сигурност ще го отнеса кат циганин медарка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #29 Отговорено 13 Май, 2007 Слушай колегите и тренирай стартове .........ако ще правиш гонката на божурище направо там пък и ще знаеш колко си като време съответно да сравниш с даните на dontcheffУспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #30 Отговорено 13 Май, 2007 бе той човека е от Сандански и надали ще отиде чак до Божура за няква гонка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #31 Отговорено 13 Май, 2007 Е-е-е взе я и веднага почна с гонките .....Майтап бе ,само че направи няколко сухи тренировки,свикни с вървежа и тогава скачай на големите батковци !Успех Мой ......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Asenski #32 Отговорено 14 Май, 2007 Колега не прочетох всички отговори преди мен.НО! Брат караш кола която е много бърза и лека с високи обороти с/у кола която е бърза не никак лека сравнение с теб и с не толкоз голям диапазон от обороти в които да развива мощ.Абе аз на твое място и цяла нощ ако иска ше се пускаме.Но уви аз и да се пусна с него най много да си вдигне самочувствието че е победил ХОНДА.П.С.Не забравяй само че хондата по принцип не е кола за драгТя е за писта(ако сте на писта и имаш опит просто спор няма кой кого)Със Здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #33 Отговорено 14 Май, 2007 Защото съм виждал как върви мегана и разлика не можах да намеря освен че моята по бързо набира .И като му казах че хондата е с по добро ускорение човека полудя и почна да я критикува и така.За това питам вас дали имам някъв реален шанс да съм пред него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vanyboy #34 Отговорено 15 Май, 2007 Ако това е магана:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13377.htmlА това е хондата:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4412.htmlЕдин глас от мен за хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #35 Отговорено 15 Май, 2007 Колегата СIVIC е прав така, че направете ластика и да не ти пука бате ))))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #36 Отговорено 15 Май, 2007 Japanese/Power, до колкото разбрах не си практикувал стартове много много.Бих искал само да вметна че разликата в карането може да даде дори 4-5 коли разлика.... това е като да биеш някой с 2 коли и после да те откинат с 3.... правено е и вобще не е трудно, така че преди да почнеш да замеряш хората с пари, потренирай. Не искам да се хваля, но когато се старая, времената ми се движат +/- 0.05сек ( тоест вмествам се в 1 десета) чак тогава можеш да пробваш да оптимизираш старт, смяна на предавки и т.н.от 3 старта ако излезеш срещу някой по-опитен с малко по-слаба кола от твойта, той ще те бие.... защото разчиташ на късмет, а той ще си дава времена много близки до най-добрите на колата... всеки пътДраг-а колкото и да изглежда лесен си е спорт и трябва човек да тренира. Особено на 1-ва и 2-ра си има похвати за изкарване на максимум ускорение, ама за тях трябва опит и постоянство, не се мятай така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #37 Отговорено 15 Май, 2007 В момента си тренирам стартове на една писта и горе долу свиквам Още днес щтяхме да се дърпаме но аз отказах тъи като стартовете не ми са много добри Много понавъртвам гуми при тръгването Утре или в другиден ще се драпнеме както каза един от колегите важното е шоуто Пък като се и науча да стартирам добре пак ще се пуснем Здраве и живот само Аиде поздрави и мерси на всички за съветите и изказванията поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pliushtadin 0 #38 Отговорено 15 Май, 2007 (Редактирано) Драг-а колкото и да изглежда лесен си е спорт и трябва човек да тренира. Особено на 1-ва и 2-ра си има похвати за изкарване на максимум ускорение, ама за тях трябва опит и постоянство, не се мятай така.1NetМожеш ли да споделиш някои от похватите особено на 1ва и 2ра - по дълги по-къси...???Иначе аз скоро се дърпах с един приятел с БМВ 520и 150к.с 92г., аз съм с d15b7, coupe 101 hp.- на сфетофар го минах, но от движение ме взе много... ама аз съм още мишка така че. Редактирано 15 Май, 2007 от Pliushtadin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #39 Отговорено 15 Май, 2007 Иначе аз скоро се дърпах с един приятел с БМВ 520и 150к.с 92г., аз съм с d15b7, coupe 101 hp.- на сфетофар го минах, но от движение ме взе много... ама аз съм още мишка така че.е за какво сте се дърпали на светофар то с тия бързите няма смисъл пробвай да направиш следното :1-ва до край и после 3-та .. мисля че пак ще го направиш смешен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #40 Отговорено 15 Май, 2007 Какво против Англичанките колега моите 113 к.с късат Рено 19 16v 137 к.с. Нищо лично, но върви като Д15б2 5-та, че даже и малко по-малко. Тромавичка е. Айде колега, пускай се да видим какво ще стане. Това за парите обаче е супер тъпо. Не сте никакви състезатели. По-скоро комарджии. ела да ти покажа аз на тебе колко е тромавичка мойта англичанка ....за нищо не стаа ....а доколкото споровете и дилемите кой ще бие ....моето мнение е този който може да си кара колата най добре....примерно мене на старт доста коли ше ме опляскат щото не съм никак добър...а и сега още повече с 200 и нямам си идея колко коне ....ама като не мога да ги окротя кво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове