r5gtr 16 #1 Публикувано 19 Май, 2020 Колата от 3 години е с ремап без проблеми. Но от няколко месеца при определени обстоятелства прави следното: ако се изръчка с цялата газ 3та,4та,5та и 6та САМО на 6-та след 3500оборота за около 20сек и светва чека. След четец, вади грешка за overboost. В момента в който избие чек изключва геометрията на турбото, колата става нееластична докато не я изгасиш за 5мин, след което всичко се оправя, чека изгасва след 3 дена (няколко рестарта) - ако я изгръгаш на която и да е друга предавка освен шеста, няма проблем - ако смачкаш 6та от 2000об/м до ~3500об/м , няма проблем - яко мачкаш на 6та дълго време но с отпускане и подаване на газта, няма проблем. - преди 3 години веднага след ремапа правих тест за топ спиид, колата направи 238 по километраж без никакви драми. Оттогава не е газена извънградско до преди няколко месеца. Общо взето не е драма, защото чека избива на скорости над 200 които съм вдигал точно 3 пъти и трите пъти чек и дефолт позиция на геометрията за 5мин което не фатално. Но каква е причината за овърбуст? -Зацапана геометрия? Казаха ми, че щом я карам като бабичка (аз така я карам) цапа ? Пробвах с юнашко каране без промяна - някакъв клапан който така и неразбрах какъв е, каква функция има и къде се намира по смукател - друго? На примависта какво мислех: - спрей за чистене на смукател? След махане на ЕГР-а видях, че вътре е леш, но не съм от хората които немогат да спят ако имат сажди в смукателя и го оставих така. - спрей за чистене на геометрия? Горещо ме съмнява ефекта от разни спрейчета/добавки и т.н. - сваляне на турбото за физическо чистене? -сваляне на смукател за физ чистене? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове