Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам хонда Сивик 7ма ген дизел закупена преди 10 месеца от Австрия. За жалост когато я купувах не обърнах внимание на ръждата, която е обхванала цялата кола. Не искам да карам кола коята ще трябва да хвърлям след 2 години защото ще се разпадне някъде на пътя от ражца(наистина е много зле). Върти ми се в главата да взема кола от Англия като целта е да използвам сегашната ми кола за донор при обръщането. Проблемите са 2.

1. Моята кола е дизел, а колата която искам да купя искам да е бензин желателно да е в-тек + не искам да правя интервенцията по обръщането сам просто защото нямам толкова познания и опит, а и не съм чувал някой да е правил подобно обръщане точно на тази генерация ( не можах и тема да намеря във форума)

2. Моята хонда е преди фейс-а (няма борд компютър, врътките за партното са различни от врътките на колите, които гледам в английските сайтове) и не съм сигурен дали би станало моето тъбло да го пресъдя на някоя фейсова 7ца. Дали също би паснала рейката от дизеловата ми хонда на бензинова? Като гледам в спецификацийте на двете безнинови и дизелови 7ци са с един и същи part номер на рейката, така че би трябвало да паснат. Ако има някой запознат моля да пише. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, punk3r.

Обръщането на дирекция е трудна работа. Аз не съм го правил, само съм чел.

Нямам спомен, за каква точно Хонда ставаше въпрос, но мисля, че основните неща по процедурата са еднакви за всички модели.

Най-големия проблем е, че трябва да се смени цялата ламарина отделяща купето от двигателя. На нея се монтира всичко - педали, волан, парно, табло .........

Тази ламарина не е универсална, формата й е различна за ляв и десен волан.

Говоря за това

B__4900.thumb.jpg.fe88b643f3e45d0346ddfb925dccf9bd.jpg

Трябва много прецизно да се изрежат от твоята кола и още по-прецизно да се заварят на десноволанната детайли с номера 49 и 50. За # 51 не съм сигурен, може би и той трябва да се прехвърли. Трябва ти най-добрия заварчик, по възможност да е правил такава конверсия и преди.

 

Следващото по сложност е ел.инсталацията.

Проблемът при теб е, че инсталацията за ляв волан, която имаш е за дизел, а тази на десния волан ще е за бензин. Не знам, колко и дали се различават инсталациите на бензин и дизел. Може да се окаже, че не са еднакви. Тогава имаш два варианта - рязане и удължаване на кабели на англичанката, или цяла инсталация от бензинова кола с ляв волан.

Рязането и удължаването е крайно рисково. Само една спойка да е направена некачествено и гориш, и в преносния, и в буквалния смисъл на думата.

 

Не знам, обмисли, и най-вече пресметни, дали си заслужава парите, труда, и риска. Според мен - не, аз не бих го правил.

 

За мен лично, по-приемливия вариант е да купиш някоя очукана, ожулена, или леко ударена кола с ляв волан за почти без пари, и да я възстановиш с ламарини и детайли от твоя дизеляк. Само гледай частите, които ще прехвърляш от твоята да не са вече изгнилите такива.

Направи си сметка и за този вариант. Цена на "новата" кола, плюс работа по възстановяването й.

Не знам, какви коли гледаш в Англия, но към цената на колата добави едни минимум 600 паунда за докарване в България, плюс регистриране, плюс работа по обръщане на волана, плюс ...

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...