CARPERA 1549 #1 Публикувано 11 Април, 2020 (Редактирано) Дросела е свалян и почистван с обезмаслител и миене от Маркони преди време затова не го свалих,препоръчително ако не сте го правили, Въпреки това днес реших да го отворя без сваляне и почистя .За целта ви трябва спрей за почистване и отвертка с възможно най широкия връх. Първо се разкача акумулатора. Дросела всеки знае къде се намира сваля се първо тръбата от въздушния филтър до дросела. Специфичното и на което искам да обърна внимание е двата отвора намиращи се на входа на дросела. Когато е в това състояние може да запалите колата и ще усетите че тези два отвора пропускат почти 90% от въздуха на празен ход,дроселовата клапа е почти затворена.След почистване ще усетите по големия вакум и приток на въздух от двата отвора. Което значи ако са запушени колата не работи равномерно. Горния води до IAVC клапъна долния до термо клапъна. Горния отвор се регулира от болта за празен ход ето снимката. Първо се пръска върху клапата и хубаво в двата отвора и се изчаква да се разтворят мръсотиите. Хубаво е да има удължение на спрея за да стане това сполучливо. После се развърта болта за празен ход,ето какво намерих там Пръска се в този отвор и се изчаква почиства се и самия болт. Хубаво е да се бележи болта върху тялото на дросела в какво положение се намира защото това е заводската му настройка. Първо го завийте и броите оборотите,трябва да са 1 цял и 3/4 по това после ще го върнете обратно като го завивате. Това е термо клапъна И двата клапана са свързани последователно от подгрев от антифриз който черпи загряване от малкия кръг на колата първо е IAVC клапъна после термо клапъна. В раздела съм пуснал тема с почистването IAVC клапъна ,като правилния начин е първо дросела после IAVC клапъна и термо клапъна. Настройката на болта за празен ход е Quote завива се до край и после се развива на 1 оборот и 3/4. Ефекта е стабилни обороти на празен ход които трябва да са 750+-50. Това е схемата на дросела и клапаните След процедурата се прави рестарт Редактирано 11 Април, 2020 от CARPERA 2 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове