emilkolev 0 #1 Публикувано 4 Април, 2020 Здравейте групата Имам ЦРВ 4та ген. вече на 80хил.км. От 1година имам Газ и като цяло съм доволен,но от известно време забелязвам че,задницата ми спрямо ЦРВ-то на комшията ми е по-ниска.За сега това не ме притеснява особенно ,но питам НЯКОЙ СБЛЪСКВАЛ ЛИ СЕ Е С ПОДОБНА СИТУАЦИЯ и какво,е направил за корегирането на проблема. P.C.-Забелязвам че,това е масово при 4ки на Газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #2 Отговорено 21 Април, 2020 На 4.04.2020 г. at 14:59, emilkolev написа: Здравейте групата Имам ЦРВ 4та ген. вече на 80хил.км. От 1година имам Газ и като цяло съм доволен,но от известно време забелязвам че,задницата ми спрямо ЦРВ-то на комшията ми е по-ниска.За сега това не ме притеснява особенно ,но питам НЯКОЙ СБЛЪСКВАЛ ЛИ СЕ Е С ПОДОБНА СИТУАЦИЯ и какво,е направил за корегирането на проблема. P.C.-Забелязвам че,това е масово при 4ки на Газ Здравей Аз съм се сблъсквал на старото црв 2005. Повдигнахме го с планки. Не е трудно. На новото е абсолютно същото- даже планините стават и са едни и същи от 2006 до 2018. Понеже и аз сложих газ на новото ми црв 2015 и на мен ми предстои тази процедура отново. Ето и лифт кит-а, като този е първия който намерих. Имай предвид че можеш да си го направиш и сам на стругар. https://www.ebay.com/itm/Rear-strut-spacers-30mm-for-Honda-CR-V-CRV-2006-present-Leveling-Lift-Kit/112460759641?_trkparms=aid%3D1110011%26algo%3DHOMESPLICE.DISCLISTINGS%26ao%3D1%26asc%3D20191002092920%26meid%3D2fd6351d275b48388ea4767da1d0b1ff%26pid%3D100889%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D264257257707%26itm%3D112460759641%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2332490%26algv%3Ddefault%26brand%3Dtema4x4&_trksid=p2332490.c100889.m5204 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #3 Отговорено 22 Април, 2020 Каква е връзката с газовата уредба и провисването? Заради теглото на бутилката ли? и сигурно ли е,че се дължи на това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #4 Отговорено 22 Април, 2020 преди 18 минути, AzSum написа: Каква е връзката с газовата уредба и провисването? Заради теглото на бутилката ли? и сигурно ли е,че се дължи на това Еми да. Клякат си отзад. Бутилка 60ритра. И теглич сложих и малко клекна 2-3 см Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Геров 12 #5 Отговорено 6 Май, 2020 Какъв теглич сложи и от къде го взе? On 4/22/2020 at 10:14 AM, Kaio said: Еми да. Клякат си отзад. Бутилка 60ритра. И теглич сложих и малко клекна 2-3 см Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #6 Отговорено 6 Май, 2020 Преди 8 часа, Геров написа: Какъв теглич сложи и от къде го взе? От teglich.bg сваляем. https://teglich.bg/теглич-за-honda-cr-v-iv-12/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Геров 12 #7 Отговорено 7 Май, 2020 17 hours ago, Kaio said: От teglich.bg сваляем. https://teglich.bg/теглич-за-honda-cr-v-iv-12/ колко струва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #8 Отговорено 7 Май, 2020 Преди 5 часа, Геров написа: колко струва? 410лв. с монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilkolev 0 #9 Отговорено 15 Май, 2020 На 21.04.2020 г. at 7:42, Kaio написа: Здравей Аз съм се сблъсквал на старото црв 2005. Повдигнахме го с планки. Не е трудно. На новото е абсолютно същото- даже планините стават и са едни и същи от 2006 до 2018. Понеже и аз сложих газ на новото ми црв 2015 и на мен ми предстои тази процедура отново. Ето и лифт кит-а, като този е първия който намерих. Имай предвид че можеш да си го направиш и сам на стругар. https://www.ebay.com/itm/Rear-strut-spacers-30mm-for-Honda-CR-V-CRV-2006-present-Leveling-Lift-Kit/112460759641?_trkparms=aid%3D1110011%26algo%3DHOMESPLICE.DISCLISTINGS%26ao%3D1%26asc%3D20191002092920%26meid%3D2fd6351d275b48388ea4767da1d0b1ff%26pid%3D100889%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D264257257707%26itm%3D112460759641%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2332490%26algv%3Ddefault%26brand%3Dtema4x4&_trksid=p2332490.c100889.m5204 Благодаря Кайо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове