Jump to content
Guest Dobromirski

Civic на Газ

Recommended Posts

Guest Dobromirski

Здравейте,В момента слагам на "каручката" газова уредба и се чудя как ли ще се държи на газ.Идеята ми е че по-предишната ми кола ( Форд Сиера 2.0i 8v 115 ps) се държеше отвратително и никакви настройки непомагаха докато не си сложих LES (Landi Ecologic Sistem) тоест Lamda Control за газ и тогава нещата се оправиха.Но пък за сметка на това Mondeo-то ми 1.8i 16v 115 ps направо заспа само с един изпарител и съм сигурен, че по-добре от това което е сега неможе и да стане :D Та въпроса ми е към тези които карат на газ.Как се държи двигателят и с колко се покачва разхода на гориво без да се използва LES ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

братле що се занимаваш с глупости :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Недей бе човек :D Та тя си доста икономична и така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

и най-същественото - щи и разкажеш играта на инжекцията (по-точно дюзите) :D НЕДЕЙ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Хонда на гас е все едно да смесиш лайно с мед :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eftimov

човека ви пита "В момента слагам на "каручката" газова уредба и се чудя как ли ще се държи на газ."не дали да слага или не.иначе аз предпочитам да продам хондата, отколкото да и сложа газово :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Малее момчета Вие направо ме разбихте :(От всички еднозначни отговори тук разбрах, че определено ще трябва да си сложа Lamda control за газ и след това да Ви повозя :) .Но като, че ли ще е по-добре Вие да карате а аз да прещраквам копчето газ-бензин та да видим дали ще познаете :angry: Давам ви 50 % оспеваемост ! не за друго, ами защото положенията са само две :D А на тези които се чудят защо слагам газ ли ?! -Ами с Мондеото за 3 години съм минал 120 000 км при разход 10-12/100 (при мойто каране) са си 12 тона гориво. по разликата в цената от 0.50 лв ( заради разликата в разхода който не е повече от 1-2/100 ) прави 6000 лв. :D Аз казах ли, че за толкоз си взех колата??? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Dobromirski ще те питам нещо което не е свързано с темата с газ-та , но е тясно свързана с разхода :) Та като изминаваш по 120 000 км за година с мондеото свършената работа с него оправдава ли средствата които си дал за него :D ако наистина не оправдава свършената работа средствата , значи слагай газ на хондичката :( или помисли за работата ти :D Говоря ти така защото фирмата за която работи се карат само хонди и само за бензин и тази която аз карам ( сивик 3г или 86 г ) бе закупена преди 10 години за 8 000 марки и пътя който е изминал не е 120 000 на година но е към 300 000 за тези 10 години :D можеш сам да си пресметниш бензина който се е похарчил ( с 98 варви каручката ) и така това е за вложените пари в нея ( не включвам ремонти и поддръжка ) тя тези пари ги е изкарала най-малко 10-то кратно( десето кратно )Надявам се да разбереш съвета от хора които чрез колите работят :D П.П.Като сложиш газова ще спестиш наистина много средства , които след това ще ти косват колата :angry: А няма да можеш да я запазиш още 10 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ай да се намеся - мондеото,за което говориш си е една ГОРЯЩА кола в сравнение с хонда :( (за справка - имам мондео 2003г и гранада 83г в наличност :) ) така,че разликата бензин/газ е съществена при тия писоари, но при хонда нещата са съвсем различни - японците са вложили толкова много хитрини за икономисване на бензина и същевременно ползване на мах мощност от двигателя, че с поставянето на газова уредба, просто им удряш кръста :D да не говорим за всички минуси на газта (не смятам да ги изброявам, че няма и час да ми стигне!) и за да разбереш,че не говоря тъпни, да спомена още, че двете ми коли са на газ, а двете на бензин, като само с хондата навъртам 2-3000км ГРАДСКО на месец,отделно карам и другите три - такава ми е работата:D Но на хондата в никакъв случай не бих сложил газ,по-скоро бих я продал, понеже хем ще я съсипя и спъна,хем не си струва :angry: сорри,но нямам повече време :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Пич не знам кви са тия контроли но баща ми сложи на CRV-то газов инжекцион на Ланди, а не разни му там емулатори. Беше с отделен компютър и софтуер за тоя мотор, 4 дюзи за гаста и следеше всеки 1 датчик поставен по мотора. Тая инсталация струваше около 1500лв. След 60 000км мотора сдаде багажа щото тая кола не е правена за гас. Хонда си имат специална глава за газова инсталация ако си толко луд да я газифицираш тая кола. Ремонта на мотора струваше 3000лв, спестени за тия 60 000км бяха 2000лв, а можеби и по-малко. Продадохме инсталацията за 1000лв после. Вътре бахме с около 1500лв и много изгубено време и нерви.Като харч CRV 2.0 атомат градско си харчеи 12 бензин, а с тая гас инсталация 13 гас и 2-3 литра бензин докато загрее. Така че си сметни икономията по-добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

След 60 000км мотора сдаде багажа щото тая кола не е правена за гас. Хонда си имат специална глава за газова инсталация

Я кажи какво и стана на тази Хонда, какъв беше проблема, и защо го отдаваш на газовата? Хондата да не е била с директно впръскване на бензина, в цилиндъра? Защото, аз доколкото знам, хонда правят глави за газ само за колите с директно впръскване, както и на няколко специфични модела със super-lean burn, или много бедни смеси, на ръба на възможното за възпалменяване.Но 6тата генерация не е такава - слага и се газ и си върви колата. Наистина е най-добре газовият инжекцион, по-добре е от нормалната система. Малко по-скъпа е инсталацията и по-трудно се изплаща, за това хората слагат обикновената система и пестят пари. И си скапват колата. Защото да работи на газ колата, трябва да се увеличи аванса, иначе прегарят клапаните. Също е добре и ламбда корекция да се сложи, за да не работи на твърде бедна смес (пак прегарят клапаните).Колегите са прави, че Хонда моторите са доста оптимизирани от към разход и мощност, а понеже настройката на газта е "едно към гьотере" съответно мотора не е в оптимален режим. Но пък тез мотори не са някаква извънземна технология, не ги подценявайте Хонда - стават си съвсем спокойно на газ. Това, че на някой не му харесва как върви колата, че нямал багажник - не може директно да се каже "не става за газ колата". Че то на БМВ се слага газ, дето са по-капризни моторите. На алфа слагат газ, че на Хонда да не могат да сложат.Препоръчвам http://clubs.dir.bg/postlist.php?Cat=168&Board=aguАГУ клуба в дир.бг относно теми за газта. Тук темата ГАЗ е анатемосана "от високо"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Здравейте отново ! Понеже не обичам да пиша нещо което не съм проверил сам, затова до сега мълчах относно газовата! Ето сега и малко статистика относно разхода и вървенето !Градско -среден разход при изминати 260км -10/100 тук за на4ин на каране няма да говоря но като гледам наклатките ще ме изкарат полвин година :D)))А вчера ходих до Пловдив и ето инфото.Среден разход на гориво 9/100 като разстоянието Пловдив Плевен през София е 290 км изминато за два часа и двадесет минути.Средната скорост Пловдив-София (почти целият път е магистрала) е 136 км/ч който си е смятал средна скорост знае какво значи това! а Плевен София е 120 км/ч (магистралата е 1/2 от пътя ! Двигателят е Д14А8 1.4 ! за вървенето на газ сами ще Ви оставя да си прецените.Както казах шанса да познаете кога е на газ и кога на безин е 50% не за друго ами защото положенията са само две :argue:Следващият път ще го мина на бензин защото ми е интересно какъв ли разход ще ми даде ??? Не мисля че ще се различава от този !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

При всички случаи, на газ ще ти е по-евтино, ама аз пък друго да те питам. Като искаш да караш икономично, що не си вземеш някой хубав дизел? Тя хем й е евтино горивото, хем си е направена за него, хем и малко гори. А като се замисля, един хубав двулитров турбодизел хич няма да усетиш разлика във вървенето между тая 1,4 бензин и дизела. Даже като се замисля, може дизела да ти хареса повече :D А да - другата разлика, която ще забележиш е, че оборотомера ти ще е с червена зона някъде от около 5-5,5 х 1000 ама се свиква :D:argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Като искаш да караш икономично, що не си вземеш някой хубав дизел?

Де бе хора - стига сте си налагали мнението бе :argue: Оставете хората да карат каквото си искат и да правят каквото си искат със своите собствени коли - Той си е дал парите за нея, Той решава какво да я прави, КАК да я кара и с КАКВО да я кара :D Живейте си вашия живот по начина, по който Вие самите си избирате. Оставете и другите така да бъдат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Ххехеее Дидко....ако увисваше оборотомера на 5000 или 5500 щеше да ме е срам да драсна каквото и да е, камо ли да Ви обеснявам как върви ! :D))))Плюс това аз никога не бих направил компромис във вървенето заради икономията ! Между другото 1.4 си е с 90 конски сили които идват не от висок въртящ момент а от сравнително добър въртящ момент при високи обороти и ако го скопя точно там то по добре......да я бутам пеш :DНо след като има начин да не се прави този компромис защо да не се използва! Да ти кажа честно май никога няма да разбера колко все пак ще гори при 90 км/ч независимо дали на газ или на бензин :D)))За да не останете с погрешни впечатления, не искам да обеснявам колко е хубаво на газ . Естествено че си има и недостатъци.Просто споделям какви са ми впечатленията до сега, тъй като когато Ви помолих Вас за това, никои не изрази мнение именно по техническата част, а започнахте неаргоменторано да ми обеснявате че не трябва !Ето един минус който съм забелязал за сега ! Когато автомобила се намира на ниска предавка примерно 2-ра при 2000 об. или по-ниски натискането на педала на газта докрай предизвиква рязко обедняване на сместа, а за корекцията от стъпковият мотор на газта е нужно време от около 0.5 - 1 сек. за да се възтанови сместа и да се изцеди макс. въртящ момент. Тка 4е за да не се усеща това забавяне просто не трябва да се натиска педала като прекъсвач, пък и един добър шофиор никога не го прави.При по високи предавки поради ниският въртящ момент към колелата този ефект е недоуловим, пък и едвали някой натиска докрай на 5-та при 2000 об. и очаква да излети :argue:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Здравейте фенове!Много се радвам че има такъв сайт в който можем да си пишем и да си ПОМАГАМЕ.Помислете върху-думата помагане а не губене на време във спорене!Не ми се иска да пиша празни приказки(както и колегата), или да разпалвам нови спорове ,а просто да споделя това което съм виждал от карането на газ.Та колицата е HONDA CIVIC 98 с газова слагана вITALY-има си ламбда контрол ,емулатор и другите си джаджи.Не съм чак толкова голям разбирач от техническата част но ще ви споделя че колата се държи много добре на газ и ако случайно на ниакой му се прииска RACE ,само трябва да си щракне копчето и да бяга на бензин.Ако газовата система е добра мисля че си струва независимо от безспорните недостатаци на това горибо. Ида не забравя--когато тествахме колата на елкон-показа че при преминаването от бензин на газ се изменя и ъгъла на запалване(автоматично)Та идята ми е че ако имаш хубава газова и караш хормално без излишни гонки на газ-какъв е проблема.Аз лично си настъпвам колицата но като съм на бензин.Пожелавам на всички безпроблемно каране.И не забравяйте VTEC състемата е измислена още 1986???Май няма аналог ония години?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

И не забравяйте VTEC състемата е измислена още 1986???Май няма аналог ония години?

Да не се излиза много извън темата :D , но относно това КОГА се е появила VTEC системата (PS: НЕ Е 1986-а година :argue: ) и в кой автомобил - чети ТУК !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

и едно мнение по темата и от мен аз да ви кайа си карам колата на газ мойе и да ви се стори сме6но но на мен никак не ми е за6тото колата ми дава супер готин разход и 6те се радвам някои да ми даде по добри резултати колата си е прелюдка ББ3 133коня с електронен изпарител цялата маимун6тина ми струва6е 510 лв казва се тартарини /мойе би наи доброто газово но е скапо и малко хора си го слагат при полойение 4е другите са по 360 лв/та градско колата си я карам както трябва нито адски барзо нито бавно 12 л изван градско 9 при скорост 140 150 не по малко и вси4ко тва на клима но ако карам нормално което е невазмойно за мен мойе да падне о6те .та настроиките си ги правя аз и колата сам я направил да варви до 180 190 на газ така 4е кран4ето никак не е затворено и колата няма да ми падне оборот да тресе ил не6то подобно никои не разане му кайа 4е сам на гаста зна4и един дизел хар4и около 5 6 л но ако се кара с тази скорост зака4а поне 6 6тот те са 75 90 коня до кам110макс 4е 150 км/4 6литра са 8,5лва аз на моита сте дам 7,9лв 4е и на клима 6то го саветвате 4овека да зима пе4ки незнампи4 караи си на гас и хи4 да не пука дюзите не ги прецаква6 6тот тои бензина си мина ва през тях и се вра6та обратно следователно се охлайдат и не спи4ат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

пи4 караи си на гас и хи4 да не пука дюзите не ги прецаква6 6тот тои бензина си мина ва през тях и се вра6та обратно следователно се охлайдат и не спи4ат

:D айде бе, я пак помисли :argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

дюзите не ги прецаква6 6тот тои бензина си мина ва през тях и се вра6та обратно следователно се охлайдат и не спи4ат

Интересно! Я ми обяснете как става това и от къде се връща бензина, след като е минал през дюзите? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

много е лесно- след ауспуха е поставил специален катализатор,който превръща газовете от газообразно в течно състояние под високо налягане и от там направо в резервоара ;) ама най-хубавото на това е, че в следствие на налягането, отново втечненото гориво увеличава до 2,5 пъти обема си и трябва един мангал да тича с 2 туби след колата,за да не се губи излишното гориво ;) малиии, ся кат дойдe Виктор :D;):argue::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

отново втечненото гориво увеличава до 2,5 пъти обема си и трябва един мангал да тича с 2 туби

При втечняване обема не се увеличава, а намаля. Иначе си заслужава инвестицията в мангала :D)Вие се бъзикате с човека, обаче на дизела дюзите работят по точно този принцип - при началото на впръскването се отваря един клапан, и горивото се впръсква. Но понеже наляганията там са много по-големи, този клапан не може да спре горивото. За това има друг клапан, който се отваря, и горивото се връща обратно, пада налягането в дюзата, горивото не се впръсква а се връща обратно, и тогава вече затваря първият клапан.Но защо му е на дюзите да се охлаждат, като не работят? Те са в смукателният колектор, а там температурата е (по-ниска от) атмосферната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами незнам но трябжа да минажа горивото през тях ,така се прави ве4е поради простата пре4ина 4е после дюзите запо4ват да пикаят вместо да праскат хубаво и от там и разхода се ка4ва но за сметка на това пук запо4ва да варви пове4е за6тото се впрасква пове4е гориво и някои хора които неразбират от газови инсталации нека да запазят мненията от рода за разни мангали и вте4нявания а да про4етат малко инфо и тогава да се базикат 4е стават малко........ все пак не карам кола на газ от 1година а от 6 и то поне 5 6 разли4ни коли дори ве4е си монтирам сам и си правя настроиките квит си искам нека ако 4ете куиксилвар да ви кайи как варви колата на гас поне сас нега сам се пускал а сивика му е 160 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Нека и аз да кажа нещо.Карал съм на газ и съм твърдо против това :ppp гориво.Имах доста проблеми но не това имам в предвид.Важно е изпарителя да ти е хубав и да е поставено от читави майстори със всичките му джаджи сменяш редовно въздушния филтар доливаш си му антифриз и си ти ;) ако едно газово сега излиза 500,600 лева(не съм запознат с цените току що прочетох)каде е смисал щом един метан излиза около 1000 лева а поне 1,5 пъти по евтино вози и засега не съм чул някой да се оплаква???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ами незнам но трябжа да минажа горивото през тях ,така се прави ве4е поради простата пре4ина 4е после дюзите запо4ват да пикаят вместо да праскат хубаво и от там и разхода се ка4ва но за сметка на това пук запо4ва да варви пове4е за6тото се впрасква пове4е гориво и някои хора които неразбират от газови инсталации нека да запазят мненията от рода за разни мангали и вте4нявания а да про4етат малко инфо и тогава да се базикат 4е стават малко........ все пак не карам кола на газ от 1година а от 6 и то поне 5 6 разли4ни коли дори ве4е си монтирам сам и си правя настроиките квит си искам нека ако 4ете куиксилвар да ви кайи как варви колата на гас поне сас нега сам се пускал а сивика му е 160 коня

хмм,6 год. си е добър стаж ;) аз с моите 25г каране на газ и поне 15 от 25 коли,които са ми били на газ, къде се редя :ppp не че и в момента 2 от колите ми не са на газ, ама щом казваш така за дюзите - ше ти вервам ;)ма тва за мангала и ти ми повервай ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

маина вярвам ти за6тото по4ти вси4ки хора се оплакват от газта но те пове4ето от тях и понятие си нямат от тази инасталация камо ли от настроики и като незнаят ко да направят по колата си вдигат раце и псуват верно 4е гаста е претенция но като си разбира6 от работата като видисх 4е гаста е гадна си оправя6 настроиките и вс е ок разбирам 4е си с по голям стай но това едвали е мярка 4е 4овек трябва да разбира пове4е на 4е твардя 4е неразбира6 но и аз не падам по доло да ти кайа особено за гаста а все пак аз сам на едва 24 а ти поне на 43 а за моя стаж си е добре до кат те стигна доста сте понау4а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Важно е изпарителя да ти е хубав и да е поставено от читави майстори със всичките му джаджи сменяш редовно въздушния филтар доливаш си му антифриз и си ти

Нека сега да се включа и аз в спора! Ако наистина са ти сложили всички джаджи повярвай ми няма да е нужно нито антифриз да наливаш нито да сменяш филтъра! Не ми се разглежда сега принципа на работа на редуцил-винтила на изпарителят, но ако някой е обърнал внимание ще забележи, че от другата страна на мембраната на задният капак има отвор с резба ??????Както казват повечето майстори...."технологичен отвор " :ppp ако не се сещата за какво е ще ви обесня и тогава ще разберете как с един маркуч можете значително да вдигнете КПД-то на газовата, а филтъра......просто ще забравитв за него че трябва да се сменя по-често от колкото на бензин! Ето тема за размисъл....какво кара мембраната да се издърпва напред и да пуска газ ???ЗА тези които бързат да кажат вакума от плочката ще кажа че са далечко от верният отговор тъй като я кара да се мести разликата в налаганията от двете и страни ! От едната й страна деиства атмосферното налягане а от другата страна, е пада на налягане във плочката + пада на нал. във смукателната тръба до филтъра+пада на нал. от филтъра. Запитал ли се е някой как може да отстраним влиянието на последните 2 (които за съжаление са нелинейни с увеличаване на дебита и задръстването на филтъра) и да имаме възможност да я настроим за много по линейна работа в зависимост от оборотите ????Ами много лесно ! с един маркуч ;) Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

пък и едвали някой натиска докрай на 5-та при 2000 об. и очаква да излети :ppp)))

;) Това не се ли наричаше с "техническия термин": "Аванса чука -на шофьора не му пука.. ;) " ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Нека сега да се включа и аз в спора! Ако наистина са ти сложили всички джаджи повярвай ми няма да е нужно нито антифриз да наливаш нито да сменяш филтъра! Не ми се разглежда сега принципа на работа на редуцил-винтила на изпарителят, но ако някой е обърнал внимание ще забележи, че от другата страна на мембраната на задният капак има отвор с резба ??????Както казват повечето майстори...."технологичен отвор " :ppp ако не се сещата за какво е ще ви обесня и тогава ще разберете как с един маркуч можете значително да вдигнете КПД-то на газовата, а филтъра......просто ще забравитв за него че трябва да се сменя по-често от колкото на бензин! Ето тема за размисъл....какво кара мембраната да се издърпва напред и да пуска газ ???ЗА тези които бързат да кажат вакума от плочката ще кажа че са далечко от верният отговор тъй като я кара да се мести разликата в налаганията от двете и страни ! От едната й страна деиства атмосферното налягане а от другата страна, е пада на налягане във плочката + пада на нал. във смукателната тръба до филтъра+пада на нал. от филтъра. Запитал ли се е някой как може да отстраним влиянието на последните 2 (които за съжаление са нелинейни с увеличаване на дебита и задръстването на филтъра) и да имаме възможност да я настроим за много по линейна работа в зависимост от оборотите ????Ами много лесно ! с един маркуч ;)

Съгалсих се с колегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dr_Mort

Здравейте,

В момента слагам на "каручката" газова уредба и се чудя как ли ще се държи на газ.

Идеята ми е че по-предишната ми кола ( Форд Сиера 2.0i 8v 115 ps) се държеше отвратително и никакви настройки непомагаха докато не си сложих LES (Landi Ecologic Sistem) тоест Lamda Control за газ и тогава нещата се оправиха.

Но пък за сметка на това Mondeo-то ми 1.8i 16v 115 ps направо заспа само с един изпарител и съм сигурен, че по-добре от това което е сега неможе и да стане ;)

Та въпроса ми е към тези които карат на газ.

Как се държи двигателят и с колко се покачва разхода на гориво без да се използва LES ?

мойе6 ли да ми кайе6 не6то пове4е за газта каква как и каде набута ботилката щото и аз смиата да си слагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

мойе6 ли да ми кайе6 не6то пове4е за газта каква как и каде набута ботилката щото и аз смиата да си слагам

Бутилката е 27 литра в задният ляв ъгъл поставена вертикално ! С повече мерак поплавака се настройва да работи перфектно! Обещавам днаес по някое време да направя една снимка !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dr_Mort

мойе6 ли да ми кайе6 не6то пове4е за газта каква как и каде набута ботилката щото и аз смиата да си слагам

Бутилката е 27 литра в задният ляв ъгъл поставена вертикално ! С повече мерак поплавака се настройва да работи перфектно! Обещавам днаес по някое време да направя една снимка !
ako moi6 da mi kai6 i kakvati e gazovata i kolko ti izleze kato pari i kade ia slaga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Ако прегледаш по напред темата ще видиш, че е с Ламда контрол на Ланди, а изпарителят е BRC (втора ръка), с маркуч за баланс ( виж IMPG1152 и темата по отначало )Като пари излезе около 250 лв и обикаляне за чарколяци които се взимат ако може без пари ;) А що се отнася до това кой ми е слагал.......Преди 3 години ми се наложи да отида на майстор с Mondeoto си и повече няма да повторя ! ;) Обърни внимание на ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА клапа на резонатора !!!!Ако имаш някакви конкретни въпроси с удоволствие ще съдействам, но дай на личната че да не раздуваме излишно темата!http://rekord.hit.bg/Honda/IMGP1148.JPGhttp://rekord.hit.bg/Honda/IMGP1150.JPGhttp://rekord.hit.bg/Honda/IMGP1152.JPGhttp://rekord.hit.bg/Honda/IMGP1153.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Добре де, ама ще ми обясни ли някой да тоз маркуч на изпарителя, че ми стана интерсно...За какво се слага, има ли нещо на него и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Добре де, ама ще ми обясни ли някой да тоз маркуч на изпарителя, че ми стана интерсно...За какво се слага, има ли нещо на него и т.н.

Няма нищо на него!Той просто свързва задната страна на мембраната със смукателният тръбопровод преди плочката така, че силата която действа върху мембраната е равна единствено на пада на налягане от "плочката" ( виж мненията на предната страница)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...