DeanKolev 0 #1 Публикувано 9 Февруари, 2020 Здравейте колеги. Имам сивика от 1 седмица, за първи път карам дизел и ми е много приятен за каране, но снощи се случи нещо много смущаващо. Излязох на магистралата и към 120-130км/ч светна chek engine колата леко заби моцуната и повече не пожела да качи над 2000 оборота дори и с форсиране на място.. Прибрах се малко тегаво.. Днес като я запалих си работеше нормално и си вдигаше обороти но грешката си стоеше. Отидох при един познат майстор, прочете я и излезе (не помня точно) нещо като ''слаб сигнал'' или ''претоварване на турбото'', абе нещо свързано с турбото.... Човека каза да си карам така и да я пробвам пак на извънградско дали ще се случи пак.. Какво е вашето мнение? Ще съм благодарен да споделите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #2 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Дали щяло да се случи пак? Питай го, ако този двигател е негов, така ли ще направи, а ти вероятно имаш зацапан вакумен клапан и турбото е пренадуло, което е вкарало колата в защитен режим, за да не ти пръсне маркуча. Моят двигател е същия и не бих карал преди да се уверя, че клапанът е ОК. , а също и сензорът за налягане в колектора, дали е чист от нагари, защото той казва на компа, колко е налягането и ако запецва, отчитането на налягането ще е по-ниско. В следващия момент, запецването се преодолява от чрезвичайното налягане и сензорът се раздвижва, при което компа отчита свръхналягане и вкарва колата в авариен режим. Още няколко такива опита и ще пръснеш маркуч. Това ми се случи на старата кола. И все пак, приеми това за теория и иди в читав сервиз. Редактирано 9 Февруари, 2020 от Ivan B допълване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове