Jump to content
miHo

Картера Сълзи масло

Recommended Posts

Колеги помагайте картеса тиче...смених 2 гарнитури на картера едната я слагах без силикон дугата с силикон и пак тече .....неска смених целия картер и пак има масло по него...помагайте каде да търся проблема че е страшно направо откачам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стягаш много болтчетата на картера като слагаш гарнитурата и може да я приплесваш и да протича затова.Пробвай да я стягаш по малко следващата гарнитура или най-добре виж в някое ръководство с каква сила се стягат тези болтчета специално.Незнам дали при теб е това причината,но по принцип става така като се стегнат много тези болтчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Болчетата не ги притягам сигурен съм 100%.......от семеринга не е ...нов е и маховика е сух.....не е диференциално масло...:dry:...а и няма логика да тече много леко сега...като в началото беше доста по силно ......

Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5-та генерация масления филтър седи на задната част на мотора от към купето, малко над картера. Ако протече от там, се стича точно по картера. Провери ли дали теча не идва от към него? Незнам при твойта как е, но мисля, че разположението е същото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михо, разкарай оная ламарина, купи си едно меглио и забърши колкото се може по-добре картера и долната част на блока. Остави я да поработи и гледай внимателно... ако на празен ход не тече, направи 1 кръгче.При много мръсотия никога няма да разбереш от къде е. Най-вероятно наистина е от гарнитурата, но може да е подбит блока примерно и да сълзи покрай гарнитурата където е подбито. Или по-лошо, може да има цепнатина. При всички положения измии всичко до блясък! и махни ламарината защото ти пречи да оглеждаш от всякъде. Номера е да го хванеш като просълзи, а не след като вече всичко е омазано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Михо, разкарай оная ламарина, купи си едно меглио и забърши колкото се може по-добре картера и долната част на блока. Остави я да поработи и гледай внимателно... ако на празен ход не тече, направи 1 кръгче.При много мръсотия никога няма да разбереш от къде е. Най-вероятно наистина е от гарнитурата, но може да е подбит блока примерно и да сълзи покрай гарнитурата където е подбито. Или по-лошо, може да има цепнатина. При всички положения измии всичко до блясък! и махни ламарината защото ти пречи да оглеждаш от всякъде. Номера е да го хванеш като просълзи, а не след като вече всичко е омазано.

емо бате ...начи направих го това всеки път който свалях картера и всеки път протича от друго място ;):D;);) .......почиствам добре и веднага се вижда от каде тече...ламарината съм я свалил от бая време ...за да мога да виждам както тряя.....гледах и по блока абе няма му нищо ....а и преди да сменя буталата и биелите не съм имал този проблем.....много странно найстина...неска пак протече но не от там кадето течеше преди...пак свалях и тоя път следвах инструкци от мануал на хонда да видим кво ше излене ....за което много благодарности на r2d2 п.п. емо смених кулера ;) Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крив картер???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крив картер???

и аз това си мислих и го смених с ама прав като........нема една кривинка ...неска ше се види последния опит дали е бил напразен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...