miHo 0 #1 Публикувано 7 Май, 2007 Колеги помагайте картеса тиче...смених 2 гарнитури на картера едната я слагах без силикон дугата с силикон и пак тече .....неска смених целия картер и пак има масло по него...помагайте каде да търся проблема че е страшно направо откачам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 7 Май, 2007 Ако стягаш много болтчетата на картера като слагаш гарнитурата и може да я приплесваш и да протича затова.Пробвай да я стягаш по малко следващата гарнитура или най-добре виж в някое ръководство с каква сила се стягат тези болтчета специално.Незнам дали при теб е това причината,но по принцип става така като се стегнат много тези болтчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #3 Отговорено 8 Май, 2007 (Редактирано) Болчетата не ги притягам сигурен съм 100%.......от семеринга не е ...нов е и маховика е сух.....не е диференциално масло......а и няма логика да тече много леко сега...като в началото беше доста по силно ...... Редактирано 8 Май, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #4 Отговорено 8 Май, 2007 На 5-та генерация масления филтър седи на задната част на мотора от към купето, малко над картера. Ако протече от там, се стича точно по картера. Провери ли дали теча не идва от към него? Незнам при твойта как е, но мисля, че разположението е същото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 8 Май, 2007 Михо, разкарай оная ламарина, купи си едно меглио и забърши колкото се може по-добре картера и долната част на блока. Остави я да поработи и гледай внимателно... ако на празен ход не тече, направи 1 кръгче.При много мръсотия никога няма да разбереш от къде е. Най-вероятно наистина е от гарнитурата, но може да е подбит блока примерно и да сълзи покрай гарнитурата където е подбито. Или по-лошо, може да има цепнатина. При всички положения измии всичко до блясък! и махни ламарината защото ти пречи да оглеждаш от всякъде. Номера е да го хванеш като просълзи, а не след като вече всичко е омазано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #6 Отговорено 8 Май, 2007 (Редактирано) Михо, разкарай оная ламарина, купи си едно меглио и забърши колкото се може по-добре картера и долната част на блока. Остави я да поработи и гледай внимателно... ако на празен ход не тече, направи 1 кръгче.При много мръсотия никога няма да разбереш от къде е. Най-вероятно наистина е от гарнитурата, но може да е подбит блока примерно и да сълзи покрай гарнитурата където е подбито. Или по-лошо, може да има цепнатина. При всички положения измии всичко до блясък! и махни ламарината защото ти пречи да оглеждаш от всякъде. Номера е да го хванеш като просълзи, а не след като вече всичко е омазано.емо бате ...начи направих го това всеки път който свалях картера и всеки път протича от друго място .......почиствам добре и веднага се вижда от каде тече...ламарината съм я свалил от бая време ...за да мога да виждам както тряя.....гледах и по блока абе няма му нищо ....а и преди да сменя буталата и биелите не съм имал този проблем.....много странно найстина...неска пак протече но не от там кадето течеше преди...пак свалях и тоя път следвах инструкци от мануал на хонда да видим кво ше излене ....за което много благодарности на r2d2 п.п. емо смених кулера Редактирано 8 Май, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 8 Май, 2007 Крив картер??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #8 Отговорено 9 Май, 2007 Крив картер???и аз това си мислих и го смених с ама прав като........нема една кривинка ...неска ше се види последния опит дали е бил напразен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове