Motte 9 #1 Публикувано 10 Декември, 2019 Здравейте, Колата е английски type-r 2002 година. Взех я, но не успях да се науча да карам с десен волан, за това си взех с ляв. Колата е на 158 000 мили, като на 100 000 е сменена веригата и всичко около нея (документ от Англия). Има си сервизна книжка. Аз я взех и обслужих: На 153 000 мили: - Масло YACCO SAE 0W-40 - Маслен Филтър - Масло Скорости YACCO - ролки + Ремък - Водна Помпа - Два кормилни накрайника Колата е с климатроник, но трябва да се смени радиатора. Пробвах да пълня системата, всичко работи, но радиатора тече. Фаровете са сменени (не са английски) с чисто нови, с черен рефлектор и поставен ксенон 5000К. Няма удари, има закачен праг и трябва да се изпъне малко. Ръжда има на резервната гума. Накладки и дисковете са добри и ще изкарат още много. Поставих K&N въздушна система с алуминиево тяло. Няма задна кора на багажника и антената някой ми счупи. На шофьорската седалка има малко протрито. Няма катализатор. Акумулаторът e Yuasa 5000 и е почти нов. Оригинален type-r без допълнителни доработки. Джантите са Rota 17’ с прилични гуми. Два ключа. Винетка до 23.06.2020 Застраховка до 06/06/2020 Цената в това състояние и всички изброени забележки по-горе е 5500 лв, като цената е до края на януари месец 2020 и след това ще я пусна на части. Със софийска регистрация, а английският беше LY02GHD (Може да си проверите MOT историята). VIN : SHHEP33502U005673. Не търся бартер, а продажба. Имам и 18ки от осма генерация, ако желаете. Намира се в гр. Златица в момента. *На снимките е с крайно гърне, което е подменено с оригинално такова. 0893 61 11 78 Цветомир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #2 Отговорено 23 Януари, 2020 Здравейте, колата се пуска на части ако първо се продаде двигателя. За цени и повече информация, пишете. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Motte 9 #3 Отговорено 2 Март, 2020 Здравейте, джантите са продадени, всичко около климатроника също. Всичко друго е налично. Колата е в гараж и стои на топло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове