Jump to content
HondaFen

Луфт в дясната полуоска?

Recommended Posts

Здравейте вси4ки. От скоро ми се появи те4 от скоростната кутия - там където влиза дясната полуоска. Семеринга е нов, не е при4ината в него. Оказа се 4е полуоската има голям луфт - 4-5 пъти пове4е от лявата - напре4но на оста. Проверих стари теми и се оказа 4е и други колеги са имали подобни проблеми. Колата е сивик 5ген Д15Б2. Моля ако някой знае при4ината и на4и за разрешаване на проблема, да помага. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а карето здраво ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а карето здраво ли е ?

Външното е здраво със сигурност - не тропа в завой, ама вътрешното как да го позная здраво ли е? Пък си мисля 4е няма отношение към луфта - той е между карето и скоростната кутия - има кажи-ре4и 5мм ход нагоре-надолу. Луда работа, а странното е 4е няма лопане, нито в движение, нито при потегляне??!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем. Не, че няма да ида в сервиз, ама искам да имам и собствено предположение по въпроса. В един сервиз ми казахо да си търся диференциал за скоростите :P Мислите ли че е това???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе чак диференциал да се сменя :blink: при положение че колата се движи ... ама наистина не знам какво може да е :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята баба яга е така от дясноИзвадих карето и се оказа ,че планетата в диференциала мърда във всички посоки много якоАко е на втулки там явно са се поизносилиДруга причина може да е ако имат регулировъчни шайби да са заминалиАбе така и така съм тук да питам щото не съм пробвал и един друг вариантПланетата отвън е зарязана на кръст да не би да се понатяга от там или е само за смазване защото е точно до семеринатаДжиткам и си пея така докато не се срине тоталноЗа маслото че капе капе ама нали и други трябва да ядат хляб :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............полуоската има голям луфт...........

:lol:

Като си търсех аз Сивик преди се натъкнах на една черна D15-ка

с огромни луфтове и на двете полуоски, имаше зверски удар даже

'изпъвачите' бяха забравили ухото на задно дясно колело, добре

че д-р Омбре :huh: я прегледа и ме спаси, че затъвах и с двата карака в блатото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си търсех аз Сивик преди се натъкнах на една черна D15-кас огромни луфтове и на двете полуоски, имаше зверски удар даже 'изпъвачите' бяха забравили ухото на задно дясно колело, добре че д-р Омбре я прегледа и ме спаси, че затъвах и с двата карака в блатото

Добре де. Тва ясно, но кажи как реши проблема с луфтовете на полуоските. Кое смени и кое не???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©

........добре че д-р Омбре я прегледа и ме спаси.....

........кажи как реши проблема с луфтовете на полуоските.....

 

Имах в предвид че Омбре ми ги показа дефектите и аз не я купих ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като разглеждам схемата на кутията мисля , че е лагер или има и една дистанционна шаиба между лагера и планетатаТова е от мен , няма да разглобявам за да видя по подробноЩе си карам такаПрограмата е HONDA EPC

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си 1net По логика трябва да е шайба. Ако е лагер е сепаратор или остта на карето е изядена там където лагерува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

сега се сеща, че планетата е лагерована към кутията на дифа с едни шайби, да не би някоя от тях да липсва или да е прекалено износена и от там да е луфта?

И аз си мисля нещо такова, ама знам ли като не съм я отворил. Не смятам, че е лагер щото дифиринциалните ги смених преди 2 месеца погрешка, но тва е една друга тема. Останалите лагери в кутията бяха като нави. Емо, мисля в неделя да се развихрим и да разберем що така тия хондета им лопат полуоските, щот гледах още 2 кутии със същия проблем. Ще се опитам да цитирам мнението на един мой авер:"Много пауър с леко купе. При старт с въртеж, едната гума върти повече от другата, освен ако няма шпер. При това положение полуоската, която върти повече се трие в дифа и от там износването."Странно ми е що не се износва полуоската, а диференциала! Вие кажете има ли логика в тези думи или... Иначе и мойта и другите две кутии, които гледах на Д15-ки бяха с луфт в късата-дясната полуоска. Редактирано от HondaFen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте-сега като прочетах темата - ходих и си проверих дясната полуоска-хлопа - значи и аз имам такъв проблем - и ся се чудя какво да правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте-сега като прочетах темата - ходих и си проверих дясната полуоска-хлопа - значи и аз имам такъв проблем - и ся се чудя какво да правя

Изчакай до понеделни. Надявам се да имаме верния отговор. А теч на масло има ли?Нека и другите колеги, да обърнат внимание на полуоските си и да кажат как е при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте-сега като прочетах темата - ходих и си проверих дясната полуоска-хлопа - значи и аз имам такъв проблем - и ся се чудя какво да правя

Изчакай до понеделни. Надявам се да имаме верния отговор. А теч на масло има ли?Нека и другите колеги, да обърнат внимание на полуоските си и да кажат как е при тях.
нямам теч на масло - суха е полуоската-аз между другото не съм проверявал дали има въобще масло вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така. Оказа се, че не е толкова лошо, колкото си мислех. Този луфт бил в рамките на нормалния. Проблема май ще дойде от семеринга. Днес ще го сменя и пак ще дебна - надявам се да спре теча.

нямам теч на масло - суха е полуоската-аз между другото не съм проверявал дали има въобще масло вътре

Нямай грижи - щом няма теч, значи си имаш масло. Все пак маже да го провериш на канала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

И така. Оказа се, че не е толкова лошо, колкото си мислех. Този луфт бил в рамките на нормалния. Проблема май ще дойде от семеринга. Днес ще го сменя и пак ще дебна - надявам се да спре теча.

нямам теч на масло - суха е полуоската-аз между другото не съм проверявал дали има въобще масло вътре

Нямай грижи - щом няма теч, значи си имаш масло. Все пак маже да го провериш на канала.
за маслото ясно ами какъв ще е проблема с лувта на полуоската на горе и надолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

някой има ли решение по въпроса с луфта между дясното вътрешно каре и диференциала?и моята го има,но е няколко (3-4) милиметра и не знам доколко е притеснително

Редактирано от iopi76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там има лагер ,който обаче ляга между"КАСЕТАТА" на диферинциала и Кожуха на скоростната кутия,а във вашите случай както и в моя се износва самата КАСЕТА. решениета са две или с ново или се отива на стругар който да остържи една хубава фтулка да може да се замести там дето е разбито и каналите за мазане на карето да се направят.и всичко това се получава от нередовна смяна на маслото в кутията.Ремонт за 20 лв :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

благодаря dondobri . тези дни и аз ще посетя един майстор и когато ми даде диагноза за този луфт,ще пиша.а предишния майстор ми каза да си карам и да не се шашкам,щото за хондите си бил нормален този луфт.а от Омбре ми казаха да си джиткам докато луфта не стане 1.5 сантиметра,което можело да не стане никога.....до скоро

Редактирано от iopi76

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем с този луфт от дясната страна на рекса..и съм сигорен че доста хлопаше,отивам днес на стенд и му казвам на маистора маи вътрешно дясно каре е за смяна или нещо проблем откъм скоростна кутия...слиза човека долу вика няма такъв проблем...нормално си има луфт и така си и беше...а предния път беше по голям луфта..останах учуден.....че доста голям беше наляво надясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е днес вече официално взе да тропа и се усещаше под краката ми как трака...и лека и бавно си я прибрах.:tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана с вътрешното каре колега?дадоха ли ти диагноза?оправи ли си хондата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...