gin 43 #1 Публикувано 4 Май, 2007 Мисля тук да обезшумя малко хонделата и за целта мисля какво задно гърне да си взема. Понеже става дума за VTI-ка е нормално да искам новото гърне да не я спъне откъм вървеж То по принцип звука е много хубав ама като караш по магистралата и това боботене ужасно уморява. Чух че Walker уж ставали, но ако някой знае добра марка за такива изделия да ми сподели моля. Пък да ги мисля. А другия въпрос е дали изобще това чудовище може да бъде ефективно обезшумено Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 4 Май, 2007 Дай малко повече пари и си купи пак някое спортно грне.Разрови се малко из форума и ще намериш каквото търсиш.Няма да ти надува главата ако е хубаво .на високите ХОНДАТА трябва да се чува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gin #3 Отговорено 4 Май, 2007 (Редактирано) Ама аз на магистралата като карам със 160+ и съм нонстоп във VTEC зоната. Аз тогава искам да звучи по-културно... Със 120 ми е почти добре, там не се оплаквам толкова.P.S. търсих вече по старите теми Редактирано 4 Май, 2007 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 4 Май, 2007 Ама аз на магистралата като карам със 160+ и съм нонстоп във VTEC зоната. Аз тогава искам да звучи по-културно... Със 120 ми е почти добре, там не се оплаквам толкова.P.S. търсих вече по старите темими колега аз съм с MAGNUM самото гърне е точно копие на стока е можеби с малки разлики и само нактаиника е кат кумина на теца .до 3rpm/min си е съвсем леко буботене а нагоре.............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 4 Май, 2007 (Редактирано) Аз преди 3 дена си свалях гърнето че ми се беше спукала тръбата на кривката преди него. Заварях го при един приятел на СО2, реших да запаля колата както си е само по катализатор и резонатор, братлета какъв плътен глас извади Хондата-още не мога да повярвам. Качих се да я понастъпя така и направо тръпки ме полазиха по гърба от кеф. Това усещане никога няма да го забравя Редактирано 4 Май, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #6 Отговорено 4 Май, 2007 махни и колектора и тогава пак пробвай ...а за гърнето ? за какво спъване става въпрос ? със спортни колектори и катализатор ли си ? защото ако не си ,а само имаш "спортно" гърне мощността надали се е променила спрямо заводската с повече от 0.004 коня ... слагай си хубаво крайно гърне примерно от крафт или валкер и слушай как гумата шуми по асфалта , не се занимавай с глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 4 Май, 2007 примерно 100-120 лв струват , ама не съм сигурен , по-добре иди на място и питай , те така или иначе няма да имат в наличност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 4 Май, 2007 примерно 100-120 лв струват , ама не съм сигурен , по-добре иди на място и питай , те така или иначе няма да имат в наличност Нали не говориш за хората които таксуват 8лв на винт? Чак не смея да питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #9 Отговорено 4 Май, 2007 не говоря за оригинален ,а за крафт примерно или нещо подобно ама да не е от арабин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #10 Отговорено 21 Януари, 2009 (Редактирано) Година и половина по-късно все пак оригиналното крайно гърне се разпадна и сложих Walker. 140 пари. Много доволен засега, добре се държи на всички обороти ЕМ Комплект в Дружба 2 за щастие дори го имаха в наличност (за разлика от преди). Редактирано 21 Януари, 2009 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuntov_jr 15 #11 Отговорено 25 Януари, 2009 http://passwordjdm.com/images/Products/Fuj...tem%20Large.jpg :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове