Jump to content

Recommended Posts

Мисля тук да обезшумя малко хонделата и за целта мисля какво задно гърне да си взема. Понеже става дума за VTI-ка е нормално да искам новото гърне да не я спъне откъм вървеж :) То по принцип звука е много хубав ама като караш по магистралата и това боботене ужасно уморява. Чух че Walker уж ставали, но ако някой знае добра марка за такива изделия да ми сподели моля. Пък да ги мисля. А другия въпрос е дали изобще това чудовище може да бъде ефективно обезшумено :D:)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко повече пари и си купи пак някое спортно грне.Разрови се малко из форума и ще намериш каквото търсиш.Няма да ти надува главата ако е хубаво :D .на високите ХОНДАТА трябва да се чува :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin
Отговорено (Редактирано)

Ама аз на магистралата като карам със 160+ и съм нонстоп във VTEC зоната. Аз тогава искам да звучи по-културно... Със 120 ми е почти добре, там не се оплаквам толкова.P.S. търсих вече по старите теми

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз на магистралата като карам със 160+ и съм нонстоп във VTEC зоната. Аз тогава искам да звучи по-културно... Със 120 ми е почти добре, там не се оплаквам толкова.P.S. търсих вече по старите теми

ми колега аз съм с MAGNUM самото гърне е точно копие на стока е можеби с малки разлики и само нактаиника е кат кумина на теца :) .до 3rpm/min си е съвсем леко буботене а нагоре.............. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз преди 3 дена си свалях гърнето че ми се беше спукала тръбата на кривката преди него. Заварях го при един приятел на СО2, реших да запаля колата както си е само по катализатор и резонатор, :D братлета какъв плътен глас извади Хондата-още не мога да повярвам. Качих се да я понастъпя така и направо тръпки ме полазиха по гърба от кеф. Това усещане никога няма да го забравя :D

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

махни и колектора и тогава пак пробвай :D ...а за гърнето ? за какво спъване става въпрос ? със спортни колектори и катализатор ли си ? защото ако не си ,а само имаш "спортно" гърне мощността надали се е променила спрямо заводската с повече от 0.004 коня ... слагай си хубаво крайно гърне примерно от крафт или валкер и слушай как гумата шуми по асфалта :D , не се занимавай с глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примерно 100-120 лв струват , ама не съм сигурен , по-добре иди на място и питай , те така или иначе няма да имат в наличност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примерно 100-120 лв струват , ама не съм сигурен , по-добре иди на място и питай , те така или иначе няма да имат в наличност :)

Нали не говориш за хората които таксуват 8лв на винт? Чак не смея да питам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не говоря за оригинален ,а за крафт примерно или нещо подобно ама да не е от арабин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година и половина по-късно все пак оригиналното крайно гърне се разпадна и сложих Walker. 140 пари. Много доволен засега, добре се държи на всички обороти ;) ЕМ Комплект в Дружба 2 за щастие дори го имаха в наличност (за разлика от преди).

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...