stoimirov 1 #1 Публикувано 14 Септември, 2019 (Редактирано) Здравейте, От известно време имам много досаден проблем с купето. Проблемът се състои в това, че колата пали и веднага гасне, а след това паленето е възможно само аварийно на газ. Проявява се спорадично и без някаква закономерност, без значение дали е карано на газ или бензин. След като запали аварийно на газ, след това пали нормално и на двете горива. При гасене на газ колата върти по-дълго, но пали, на бензин пали веднага, но проблема се проявява по-често след каране на бензин. Редактирано 14 Септември, 2019 от stoimirov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoimirov 1 #2 Отговорено 15 Септември, 2019 (Редактирано) След доста ровене в интернет съм се насочил към релето на бензиновата помпата. Забелязах, че когато колата не иска да пали не се чува характерното цъкане под волана, което по принцип се чува като изгаснат лампите на контакт. Интересното е, защо след като запали аварийно на газ, веднага след това няма проблем да я изгася и да запаля на бензин. Друга подробност е, че проблема се проявява при по-високи температури, когато колата е седяла на слънце. Редактирано 15 Септември, 2019 от stoimirov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #3 Отговорено 15 Септември, 2019 "Друга подробност е, че проблема се проявява при по-високи температури, когато колата е седяла на слънце." Нямам газово, но абсолютно същият проблем при мен се реши след смяна на главното реле. Някои успешно го презапояват. Двигател F20B5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове