Titan 0 #1 Публикувано 3 Май, 2007 Здравейте!Двигателя ми е D14A8-6 генерация. От скоро време колата започна да ми гори много масло 0.5л на 1000км. Ще трябва да сменям сигменти на буталата и гумички на клапаните. Моля споделете опит ако сте имали такъв проблем: не съм много компетентен и ще Ви помоля да споделите всичко на което трябва да обърна внимание - какви сигменти, размери , производители , цени и т.н. Моля пишете ми защото съм страшно много притеснен. Колата си върви перфектно, но този проблем напрово ме съсипва.Благодаря Ви предварително за отговорите. Пишете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Svetlix #2 Отговорено 3 Май, 2007 Сигурен ли си че нямаш течове? Да не караш с някви гадно масло? Сподели какво е маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_alex_ 0 #3 Отговорено 3 Май, 2007 Виж да не е от някоя гарнитура. И моята гори масло, а особено като я пришпоря направо го издухва Аз съм решил да сменям сегменти и маслообирачи, и на сервиза ми казаха,че частите ( сегменти, маслообирачи и гарнитури ) плюс работата щели да ми излезат към 350-400лв. Но като се отвори двигателя и излезе и че и буталата са износени - 500-600лв. май ни ти мардат Ама тогава и компресията ще много по-добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hEka #4 Отговорено 3 Май, 2007 защо веднага се фърляте на сегменти... пробвайте първо с гумичките ... може да няма смисъл да фърляте толкова пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #5 Отговорено 3 Май, 2007 защо веднага се фърляте на сегменти... пробвайте първо с гумичките ... може да няма смисъл да фърляте толкова париHONDA НЕ ИЗНОСВА ГУМИЧКИ(МНОГО,АМА МНОГО РЯДКО).ЩОМ ХВЪРЛЯ И ХАРЧИ ЯКО МАСЛО КВИ ГУМИЧКИ...ТВА СА СИ СЕГМЕНТИ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #6 Отговорено 3 Май, 2007 Първо смени гумичките, така или ина4е 6те ги сменя6 пък и се сменят без да се маха главата.Ако не се оправя сегменти но си приготви пари и за лагери 6тото много хора съм виждал отварят за сегменти и виждат и износени лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Iceman #7 Отговорено 3 Май, 2007 (Редактирано) защо веднага се фърляте на сегменти... пробвайте първо с гумичките ... може да няма смисъл да фърляте толкова париHONDA НЕ ИЗНОСВА ГУМИЧКИ(МНОГО,АМА МНОГО РЯДКО).ЩОМ ХВЪРЛЯ И ХАРЧИ ЯКО МАСЛО КВИ ГУМИЧКИ...ТВА СА СИ СЕГМЕНТИ..... За съжаление си прав. Опита на колеги го показва, с гумички - промяна няма! п.п. И да, сегментите са, но само масления сегмент главно се скапва, другите са си ОК и затова си и бега нормално. Но за съжаление се сменят всички сегменти, не само масло-обиращите + това биелни лагери и гарнитури (за тях се подразбира), че и гумичките също. Ако не се лъжа - това е. Редактирано 3 Май, 2007 от Iceman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Titan #8 Отговорено 4 Май, 2007 Благодаря на всички за отговорите. Оказа се че са износени само маслообиращите сегменти. Гумичките на клапаните са добре. Днеска ще ги сменям. След ремонта ще ви пиша пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #9 Отговорено 4 Май, 2007 Благодаря на всички за отговорите. Оказа се че са износени само маслообиращите сегменти. Гумичките на клапаните са добре. Днеска ще ги сменям. След ремонта ще ви пиша пакОтскоро тръгнало да ти харчи 0.5л на 1000км.... колко познато.... Пробва ли да смениш маслото? Че сега по случая имам един ненужен комплект сегменти, поради същата причина. Взех си супер масло от вносителя и колата кърти... А предното може би е било менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове