Jump to content
Petrun4o

Смяна на крушки по наръчник

Recommended Posts

Тъй, като някои хора свалят цели брони, аз ще покажа как се сменят крушките през подкалника, като ако се действа чевръсто, смяната отнема около 20мин. на крушка, а който вече го е правил веднъж може да го направи и по-бързо. Мястото е тясно и ограничено и понякога трябва да се действа с напипване, но става. 

 

1. Свалят се копечтата на подкалника, като се започне от бронята до горния носач - всички копчета. 

Screenshot_20190814-222048.thumb.png.9aa5d284b3628f1bc0deb572c42e4192.pngScreenshot_20190814-222107.thumb.png.1802db5538de5e4f6304361e607fc5ab.png

 

2. Издърпва се внимателно подкалника откъм предната част на гумата и се издърпва нагоре тръбичката за интейка за да се свали ;)

Screenshot_20190814-222116.thumb.png.c3a8c300315250be850d2c94d269e235.pngScreenshot_20190814-222132.thumb.png.c393a721ee726d7b918d27a8c36904f7.png
 

 

Редактирано от Petrun4o
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакво ограничение за качване на снимки, за това продължавам тук. 

 

3. Сваля се предпазното капаче на фара с леко завъртане по посока обратно на часовниковата стрелка

Screenshot_20190814-222152.thumb.png.43c8451d0e74a8fb5e7380eb61c1f3b4.pngScreenshot_20190814-222203.thumb.png.a1b488116a5080aaf6cf406f2a1c78e8.png

 

4. Издърпва се буксата на крушката внимателно, като се внимава да не се скъса от кабела. Освобождава се металния щифт, който държи крушката: натиска се в горния край навътре и леко наляво, след което щифта се освобождава и крушката се издърпва внимателно

Screenshot_20190814-222228.thumb.png.313fee26199daa96d0ce5c71497c9d6e.png

 

Сглобяването става по обратния ред. 

 

* При смяна на крушката от пасажерската страна, мястото е по-ограничено.

Screenshot_20190814-222243.thumb.png.7aa0b6ee54455358ad758e8cba7910f4.png

 

 

Редактирано от Petrun4o
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности, @Petrun4o! Току-що приключвам дългата борба! В рамките на седмица ми изгоря първо дясната, после и лявата крушка, та минах през пълна програма.

Всичко е описано супер, само бих добавил, че ако си вдигнете колата на крик и свалите и съответната гума - ровенето става една идея по-безболезнено. Мъчих се на лявата около 25-30 минути без да я пипам, само с навит волан надясно, ама накрая я свалих, после и дясната. С носталгия се сещам за старата 6-ца, на която крушките се сменяха с поглед за 2-3 минути... :(

 

Редактирано от Dzhandzhev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че така като гледам си с обикновенни крушки, а не с д2с. Аз лично сменях двете крушки на късите d2s със сваляне на бронята за около 15 минути цялата процедура :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...