Honda_Z 1497 #1 Публикувано 2 Май, 2007 7-ците (3 и 5 врати) май са английски всичките, но не съм напълно сигурен.Иначе дизеловия двигател е на Исузу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #2 Отговорено 2 Май, 2007 Блока и главата са на Исузо,останалото оборудване и електрониката са решения на Хонда.Всички са произведени в Англия.Колата е с отлична динамика,до 200км/ч двигатела се справя идеално.Има много добро доускорение на всички предавки след 2000 об/мин.Обезшумена е добре,като единствено при потегляне леко се чува характерното мъркане на Коман Рейла.С добро управление е,реагира адекватно на командите подадени с волана.С електрически усилвател на волана е,а не с хидравличен.Стои стабилно на пътя при всякакви скорости,макар да не е с типичното окачване на останалите Хонди до 6-та генер.Минуси според мен:Седалките и са доста твърди,и вози сравнително твърдо според мен,което не е показателно като се има в предвид от какви коли съм слязал./Акорд и Прелюд/Няма термометър и часовник.Часовника стои на фабричното радио,което е с касета и е ясно че се изхвърля а с него и часовника излита.От няколко дни имам 3-врат такъв екземпляр и това са първите ми впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
titooo111 0 #3 Отговорено 13 Юни, 2007 Съгласен съм, че седалките са малко твърди, но това не значи че са неудобни, дори напротив. Аз също карам 1.7CTDI и съм направо доволен. Зависи какво искаш от колата- тази не е за състезания и гъзария. Широко купе, удобно разположени скорости /на таблото е/, липсва разделящия праг между седалките, което отваря още масто в и без това големия за класа си салон. Много добра динамика, малко са и по- дълги скоростите, но за плавно каране това не е проблем. Побира 5 човека без проблем, широк багажник. По- висока е например от голф 5 и усещането за пътя е по- отвисоко. Лично аз още я опознавам- имам я от 2 месеца. Щях да пропусна- харчи ми градско 6.9 литра нафта и направо нямам думи.Смяната на масло, филтри /въздушен, маслен и горивен/, ремъци 2 броя /без ролките/ плюс труд = 400 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове