SKYLINE 23 #1 Публикувано 21 Юли, 2019 Здравейте колеги.Проблема е следният - колата не върви както трябва , пали трудно , разхода е висок , а витека все едно го няма.Няма чек лампа нищо. Разхлабвам леко капачката на резервоара да изравни налягането вътре с атмосферното и колата се оправя - пали от един оборот , върви идеално , разход много добър , а бе никакъв проблем.Т.е нещото :D което регулира налягането в резервоара ми прави беля. Разгледах схеми тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3476&nplgrp=3&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4%20EXECUTIVE&nplblk=B__0300 и в самия резервоар доколкото виждам има 2 варианта - номер 2 REGULATOR ASSY. някакъв клапан на дъното на помпата и номер 23 TUBE, BREATHER от там нататък докато бензиновите пари стигнат до всмукателния колектор за преизгаряне по пътя има Канистър и 5-6 клапана и става мазало и трудно за разгадаване.Надявам се да не е проблема там някъде. Ще съм благодарен ако някой даде някаква насока.В нета открих доста статии и клипове за такива проблеми , имат го доста коли , но конкретно за Акорд 7ма Европейската версия не можах да намеря. За Щатите доколкото разбрах имат датчици по системата и светва чека при проблем , докато за Европа няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #2 Отговорено 22 Юли, 2019 Виж къде се намира клапана на канистара.Управлява се от вакум. При мен преди време ( не на хондата ) се държеше точно така.Беше се измъкнало маркучето но не към клапана където се виждаше а от към дросела където не се виждаше и до като открия проблема си заминаха 24 часа.Това е на еко-тек мотор но може и при ви-тека да е така.Тогава сменях въздушният филтър и се налагаше да сваля кутията му а клапана на канистара е закачен за тръбата до дебитомера и се налагаше да разкача маркучето,да ама бях издърпал и другият му край без да го забележа.Някои маркучета само се на низват и са без скоби. Ако скоро си правил нещо по мотора там е скрит проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове