Atanas_H 0 #1 Публикувано 4 Юли, 2019 (Редактирано) Здравейте, Първо се извинявам за дългия пост, но ще се опитам да опиша проблема си максимално ясно. Прочетох доста теми, в които колеги описват подобни на моя проблем, но все проблемите им се разминават с моя. Имам Хонда Акорд 1.8 136 коня от 3 години. От тогава имам и газов инжекцион, като до преди около година и половина нямах никакъв проблем с колата. Тогава започна да се “мъчи” докато е студена и се опитам да подам газ ( в началото беше доста леко), като това беше в ниските обороти и като вдигне над 1 200 оборота си подава газ без никакво чудене. След като загрее малко и прехвърли на газ няма абсолютно никакъв проблем. На бензин в топло състояние отново не правеше проблем. След около година и половина и 20 000 км. по- късно, колата непрекъснато задълбочава проблема. Колата вече почти не може да се изфорсира на бензин докато е студена, като глъхне и оборотите падат до 100-200 и като пусна педала за газта, се стабилизират на 800. Също така се чува едно препукване, все едно се дави( докато е студена и се опитам да подам газ). Отново като обърне на газ, няма никакъв проблем, няма усещане на “запушена” и т.н. .. В момента като прехвърля на бензин ( докато е загряла вече), в ниските обороти като подам газ, вече се усеща леко чудене за по- малко от секунда и си вдига оборотите нормално. През това време съм я обслужвал в KJ Motors - ушким специализиран сервиз за японски и корейски автомобили, но всъщност по мое мнение се оказаха доста зле. Общо 3 пъти съм обслужвал колата си при тях, като и трите пъти ми отказваха да ми сменят горивния филтър, тъй като били клеасали болтовете, които го държат и щели да се скъсат.. Та се усъмних дали не се е запушил въпросния филър и пробвах да си го сменя сам- смених си го без проблем с филтър на МАН, но проблема си остана. След това съм сменил кабели и свещи (NGK по каталог), но проблема отново не се реши. Пробвах с препарат за почистване на горивната система и “продухване” на магистралата (с бензин 100 октана) - отново без ефект. Винаги съм сипвал гориво (газ/ бебзин) на Газпром, смених бензиностанцията с Петрол- в момента съм с газ Blue Force и бензин 100 октана( в опит да я съживя), но няколко хиляди километра след това - проблема си остава. След обсъждане с колеги ми беше препоръчан Милен (сервиза му е до въртящия мотокар преди Митницата, за който не го знае). Преди 2-3 седмици го посетих, като той ми почисти инжекторите, но проблема си остана. След това погледна и някакви канали, които се запушвали от “качествено гориво”, както и дроселовата клапа, но нямаха нито нагар, нито каквото и да е замърсяване. След което ми каза, че не знае от какво е проблема и предположи, че някой инжектор е за смяна. Колата никога не е четена с компютър ( поради простия факт, че и в 3- те сервиза, в които съм я карал, нямат моята букса, която се намира под жабката). Не се сещам какво още съм правил, за да я оправя, но ако се сетя, ще ги добавя. Вече започвам да се отчайвам и реших да попитам и вас за съвет, препоръка на сервиз и т.н. Как да дойствам от тук нататък? Редактирано 4 Юли, 2019 от Atanas_H Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2 Отговорено 5 Юли, 2019 Спокойно, и при мен е така. Една от причините е следната : Това се получава, поради бързото загряване на двигателя и прехвърляне на газ. Бензиновите дюзи бързичко изпаряват бензина и по тях остават само отлаганията от изсъхналия бензин и след време спират да работят нормално. Има два начина за справяне с проблема. Единият е сваляне и чистене на дюзите (което е правил твоя майстор, но колко и как ги е чистил е друг въпрос). Вторият е да изгориш един-два резервоара бензин на дълъг път, за да се отмият наслояванията (можеш да ползваш добавка за почистване на бензинови дюзи). И двата варианта са временни, тъй като колата ще се кара на газ. Просто от време на време изгарай по един резервоар бензин. Добра идея е да се настроят бензиновите дюзи да впръскват гориво след 3500 rpm. Другата причина е клапана за празния ход, който се намира от вътрешната страна на дроселовата клапа. Този клапан, както и дроселовата клапа, трябва много добре да се почистят, поради наслоените нагари и замърсявания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове