Jump to content
Atanas_H

Проблем докато е студена

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

Първо се извинявам за дългия пост, но ще се опитам да опиша проблема си максимално ясно.

 

Прочетох доста теми, в които колеги описват подобни на моя проблем, но все проблемите им се разминават с моя.

 

Имам Хонда Акорд 1.8 136 коня от 3 години.

 

От тогава имам и газов инжекцион, като до преди около година и половина нямах никакъв проблем с колата.

 

Тогава започна да се “мъчи” докато е студена и се опитам да подам газ ( в началото беше доста леко), като това беше в ниските обороти и като вдигне над 1 200 оборота си подава газ без никакво чудене. След като загрее малко и прехвърли на газ няма абсолютно никакъв проблем. На бензин в топло състояние отново не правеше проблем.

 

След около година и половина и 20 000 км. по- късно, колата непрекъснато задълбочава проблема. Колата вече почти не може да се изфорсира на бензин докато е студена, като глъхне и оборотите падат до 100-200 и като пусна педала за газта, се стабилизират на 800. Също така се чува едно препукване, все едно се дави( докато е студена и се опитам да подам газ). Отново като обърне на газ, няма никакъв проблем, няма усещане на “запушена” и т.н. .. В момента като прехвърля на бензин ( докато е загряла вече), в ниските обороти като подам газ, вече се усеща леко чудене за по- малко от секунда и си вдига оборотите нормално.

 

През това време съм я обслужвал в KJ Motors - ушким специализиран сервиз за японски и корейски автомобили, но всъщност по мое мнение се оказаха доста зле. Общо 3 пъти съм обслужвал колата си при тях, като и трите пъти ми отказваха да ми сменят горивния филтър, тъй като били клеасали  болтовете, които го държат и щели да се скъсат.. Та се усъмних дали не се е запушил въпросния филър и пробвах да си го сменя сам- смених си го без проблем с филтър на МАН, но проблема си остана. След това съм сменил кабели и свещи (NGK по каталог), но проблема отново не се реши. Пробвах с препарат за почистване на горивната система и “продухване” на магистралата (с бензин 100 октана) - отново без ефект. Винаги съм сипвал гориво (газ/ бебзин) на Газпром, смених бензиностанцията с Петрол- в момента съм с газ Blue Force и бензин 100 октана( в опит да я съживя), но няколко хиляди километра след това - проблема си остава. След обсъждане с колеги ми беше препоръчан Милен (сервиза му е до въртящия мотокар преди Митницата, за който не го знае). Преди 2-3 седмици го посетих, като той ми почисти инжекторите, но проблема си остана. След това погледна и някакви канали, които се запушвали от “качествено гориво”, както и дроселовата клапа, но нямаха нито нагар, нито каквото и да е замърсяване. След което ми каза, че не знае от какво е проблема и предположи, че някой инжектор е за смяна.

 

Колата никога не е четена с компютър ( поради простия факт, че и в 3- те сервиза, в които съм я карал, нямат моята букса, която се намира под жабката).

 

Не се сещам какво още съм правил, за да я оправя, но ако се сетя, ще ги добавя.

 

Вече започвам да се отчайвам и реших да попитам и вас за съвет, препоръка на сервиз и т.н. Как да дойствам от тук нататък?

Редактирано от Atanas_H

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, и при мен е така. Една от причините е следната Това се получава, поради бързото загряване на двигателя и прехвърляне на газ. Бензиновите дюзи бързичко изпаряват бензина и по тях остават само отлаганията от изсъхналия бензин и след време спират да работят нормално. Има два начина за справяне с проблема. Единият е сваляне и чистене на дюзите (което е правил твоя майстор, но колко и как ги е чистил е друг въпрос). Вторият е да изгориш един-два резервоара бензин на дълъг път, за да се отмият наслояванията (можеш да ползваш добавка за почистване на бензинови дюзи). И двата варианта са временни, тъй като колата ще се кара на газ. Просто от време на време изгарай по един резервоар бензин. Добра идея е да се настроят бензиновите дюзи да впръскват гориво след 3500 rpm.

 

Другата причина е клапана за празния ход, който се намира от вътрешната страна на дроселовата клапа. Този клапан, както и дроселовата клапа, трябва много добре да се почистят, поради наслоените нагари и замърсявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...