Jump to content
semionov

Поведение на карбуратора на Д13Б2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Опа сбърках, в подзаглавието трябваше да напиша "включена" предавка, вместо "изключена".

 

Здравейте,

 

Знам, че при работа на двигател с моно- или пълна инжекция без газ (т.е. без натискане на педала за ускорение) над определени обороти, ЕКУ-то спира подаването на гориво. Така разхода при спускане по наклон с вкючена подходяща предавка става нулев.

 

Чух, че това важи и за някои карбуратори. Въпроса ми е дали това важи и за карбуратора на D13B2?

 

Мерси

Редактирано от semionov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа сбърках, в подзаглавието трябваше да напиша "включена" предавка, вместо "изключена".

 

Здравейте,

 

Знам, че при работа на двигател с моно- или пълна инжекция без газ (т.е. без натискане на педала за ускорение) над определени обороти, ЕКУ-то спира подаването на гориво. Така разхода при спускане по наклон с вкючена подходяща предавка става нулев.

 

Чух, че това важи и за някои карбуратори. Въпроса ми е дали това важи и за карбуратора на D13B2?

 

Мерси

Не ми е ясна тази работа,как спира подаването на гориво,няма ли да огасне колата,нещо не се връзва.Може би пуска по по малко,но не и изобщо..........

Да кажат майсторите!

А,за карборатора не ми се вярва да го прави,то д13-ката и без ецу и ламбда си върви...:):blink::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на мен ецу то не ми работеше много добре (работеше но като го исключа не ми променяше работата на двигателя както би трябвало) и забелязах че след исключването колата вървеше по добре от начало си мислех че е вношение но... след няколко теста се оказа че не е вношение :) и сега съм с исключено ецу :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е дали това важи и за карбуратора на D13B2?

Да! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

аз мисля 4е и карборатора има такава ''екстра''.-по наклон да спира горивото,преди да се ка4а на кола имах москви4, тои са6то спира6е горивото като спуска6 по наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю я сподели как си спираш ecu-то защото нещо не мога да разбера...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Въпроса ми е дали това важи и за карбуратора на D13B2?

Да! :blink:
10x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Не ми е ясна тази работа,как спира подаването на гориво,няма ли да огасне колата,нещо не се връзва.Може би пуска по по малко,но не и изобщо..........

Не гасне, защото като си включил предавка колелата завъртат скоростната кутия, а тя (понеже си включил предавка) завърта коляновия вал. Ако по някое време изключиш предавката, оборотите почват да падат и ЕКУ-то подновява подаването на тунджа за да поддържа празния ход на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

ми махаш му бушона и то спира и аз съм с изключен комп а бушона му се намира в кутията при акомулатора от горе на нея си пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A как се познава дали излкючва подаването на гориво като помпата нагнетява все пак не е електическа а се задейства по механичен път да не би да има клапан или какво май не е вярна тая теза :D а за Москвича не е вярно 100% гаранция :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, ако продължаваше да постъпва гориво, то оборотите нямаше да падат, а щяха да се вдигат и вместо да спираш щеше да ускоряваш. При включена предавка, на спускане, без газ дроселовата клапа е затворена. Цилиндрите смучат, ама колекторите са празни. Получава се вакуум - от тук се получава ефекта на "двигателя като спирачка", нещо което аз толкова много обичам. :D И ако на down-shift си стигнал ~5К рпм само като пипнеш газта и става КЕФ! :P И като се почне едно редене втора-трета-втора-трета... Отплеснах се :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...