Jump to content
cK1

Проблеми с охладителната система Акорд Cc7 2.0

Recommended Posts

Колеги странни проблеми се заформят при мен :) . Първо искам да отбележа ,че срелката на температурата винаги след като загрее нормално е стояла на млако под средата (може да е заради самата скала защото като е студена "изпада" малко под началото на скалата ) , но не е мърдала от там независимо на какъв път карам(планински на 1-2 скорост, който е ходил до кръстова гора ще ме разбере) или в какви условия (лято-зима) и дали ми се е включвала перката на радиатора , ако е мърдала ще е само в милиметри (по скоро милиметър) Но имам следнят въпрос като за начало :Колко бара трябва да ми е капачката на радиатора?? .. до сега съм карал с 0,9 .С тази купих колата и направи 2,5 години служба . Имам известни съмнения (вече) , че май трябва да е 1.1 . Но има и още една неизвестна в уравнението радиятора ми е "Nissin" . Дали е оригиналния .. дали не е ?? дали ако не е оригиналния тогава за този радиатор може да е и с 0,9 бара капачка . Преди да се почви проблема забелязах , че когато загася ( !!! ) колата ми се включва перката ....а един хубав ден , преди седмица стрелката на температурата ми се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата ти трябва да е под налягане( със плътно затворена капачка) иначе ще ти грее колата и термостата ти ще отваря по-късно от нормалното. Непременно намери от къде ти губи течност, не наливай вода вместо антифриз че ще прецакаш водната помпа. Съветът ми е да закараш колата в сервиз да ти проверят под налягане системата и да ти настроят капачката на нужното налягане. Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Колега аз карам такъв Акорд и при мен радиатора е "Nissin" и капачката е с жълта лепенка и е на 0.9, а един приятел казава, че капачката трябва да е с бяла лепенка и да е на 1.1. Иначе в документацията на Акорда дават капачката от 0.95 до 1.25(за цвят на лепенката не споменават сигурно не е от значение :D ). Сигурно тази от Бултрако е истинската за колата и ако продължава да губи течност значи имаш някъде теч, огледай я внимателно при студен мотор и когато работи. Понякога тече само при студен мотор, защото матерялите не са се разширили от топлината и като загрее са разширяват и оплътняват маястото на теча и спира да тече, а другия вариант е когато мотора загрее и налягането се повиши да почне да изпуска от някъде, може и да не е течност, а да е като пара, но аз доколкото знам е нормално на няколко месеца да и доливаш 100-200мл. течност само в казанчето, а в радиатора да си е на нивото, ако греша моля някой да ме поправи. Аз лично то есента до сега долях някъде 50-100мл., но и на мен ми е интерестно камоли малко къде се губи течноста, можеби загубата идва от това, че системата не е херметична. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MARTO

И аз имам подобен проблем но май-ще се окаже по-сериозен от твоя. На дълъг път ми изхвърля антифриз през преливника. Миналата седмица смених капачката с чисто нова (жълта-1.1) , но през уикенда пътувах и за 100 км беше изхвърлила около литър. Стрелката на температурата не мърда от средата на скалата.След като долях вода карах до около 3000 оборота и на другия ден радиатора си беше пълен догоре. Нещата май отиват на гарнитура на главата... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Да питам имате ли газови уредби?Една от възможностите е газовата да ви прави тези номера. Макар че не съм сигурен за тези новите газови дали може да попадне газ в охладителната система. Аз преди години съм имал подобен проблем и за малко да свалям главата да сменям гарнитура.Не е нормално да ви губи течност от системата. Ако капачката отваря на по-ниско налягане то по-рано ще отиде част от течността в разширителния съд, но не мисля че ще доведе малко по-ниското налягане до загряване над нормалното. Според мен трябва да установите каква е причината да изхвърля антифриза.Моля да пишете как сте решили проблема, защото точно този проблем е една от най-важните причини да не съм сложил все още газ или метан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам на газ и надали е от изпарителя, защото при изпарителите на Stargas между газта и охладителната течност е метал, а не като други марки с гумена мембрана и това да смеси водата и газта е почти невъзможно. Иначе и аз се чудя къде може да изчезва течността. От есента до пролетта ми беше спаднало нивото с 1см. в казанчето което не е много течност, до сега несъм забелязал течове от колата. Единствено си мисля за капачката на казанчето, която не е херметизирана и можеби изпарява малко по малко през нея. Задават се летни месеци и ще следя редовно, но се надявам всичко да си е нормално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз газова нямам ,но ще споделя за разрешен пробелм с газова уредба. Имайте в предвид , че стар изпарител (или прецакан) може да прави много номера . Виждал съм случай на прецакан изпарител , което доведе до смесване на газ със вода (и от там надуване на маркучи и сумати перипети докато се отрие истинската причина) и то проблема не бяха платната на изпарителя , а самите магистралки през , който минава водата и от там смесва газта със водта. Обаче и на мен започва да все повече да ми "мирише" на смяна на гарнитура на главата ;) . и дано да е само това , че съм силно притеснен..... Въпреки че нямам бял дим от ауспуха, т.е. май не гори вода в цилиндрите, не съм замерил още дали има СО2 във водата - утре ще го направя, мисля че няма и вода в маслото .Разлика във варвенето също няма , нито се дави нито по- бавно ускорява. На дълъг път и на мен ми изхвърли голяма част от водата , но капачката беше прецакана и не уплътняваше нито гърловината на радиатора нито клапана сработваше - смених я първо с 1.1 за половин ден - струвашеми се че издува маркучите . смених я с 0,9 пак нямаше вода мислих , че нещо не съм додолял ама ... ;) греда... 2,5 половина сипах. Още един важен факт - като доливате вода имайте в предвид , че парното ако е на студено изолира радиатора на парното , което побира малко под 0,5 литра вода ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, реших , че ще е полезно да кажа какво се е случило за да може и друг евентуално да се ползва от експириенса.....след като нямах СО2 в радиатора се оказа водната помпа при мен. Водната помпа имала отвор -дренаж през ,който се отичала водата когато помпата се прецака и от там протичала водата . За това и не съм виждал теч защото капе по малко , но с постоянство и в движение :) От там и липсата на водата и всички аномалии в комбинация със прецакана капачка ..... Днес 30 мин. след като разбрах каква е причината естествено се отприщи здравата де :) и изтече половин кило за 10 сек. Ама преди това е текло по малко и от горещия двигател директно се е изпарявало .. Отървах гарнитурата и главата :) .... надявам се .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Супер!!! Тъкмо ти пишех предположения.

Редактирано от Accord F18A3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти все пак, пък и на всички отзовали се разбира се :D , пожелавам ви да нямате такива главоблолия като мен и да се разрешават проблемите лесно. Аре със здраве!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...