Jump to content
bobcho

Д16А8 и газ

Recommended Posts

Монтираха ми газова уредба Старгаз не инжекцион, а със смесител. Поставен е точно преди колекторите, направиха я перфектно, отне им цял ден. Колата варви много добре, ниските обороти ги даржи малко под 1000 оборота. НО като завивам на ляво и съм на нулева колата гасне. / Изпарителят се намира отдясно./ Имал ли е някой такъв проблем и как мога да го реша? :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтираха ми газова уредба Старгаз не инжекцион, а със смесител. Поставен е точно преди колекторите, направиха я перфектно, отне им цял ден. Колата варви много добре, ниските обороти ги даржи малко под 1000 оборота. НО като завивам на ляво и съм на нулева колата гасне. / Изпарителят се намира отдясно./ Имал ли е някой такъв проблем и как мога да го реша? :hondarulez:

спокоино колега моита кола (сивик) гасне на десен завои а на баща ми (ауди ) гасне на ляв това става защото като завиващ мембраните на изпарителя се мястят в една или друга посока и зависи от посоката или гасне или ти се дигат малко оборотите пробваи на десен завои тря да се дигат малко :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дигни малко оборотите от изпарителя! има едно малко като болтче!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали не са сложили от ония предпазните клапи дето са на пантички. По принцип е правилно да се монтират така, че да се отварят от въздушния поток нагоре. Ако са ги сложили така, че да се отваря наляво или надясно, сещаш се какво ще стане при съответния завой от силата на тежеста на предпазното капаче. Ще ти спре притока на въздух и колата ще изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еййййй , от това ли било ,майкооо изринах я тая кола ,защото ми гасня като спирам яко на газ ,а то изпаритяля ми е монтиран вдясноипо диагонал напред :lol: ... има ли лек че е отворен докрай и пак си гасне ! този ми е 2-ри изпарител дето го прави дае....а гагазаджиите дето не си казват :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еййййй , от това ли било ,майкооо изринах я тая кола ,защото ми гасня като спирам яко на газ ,а то изпаритяля ми е монтиран вдясноипо диагонал напред :lol: ... има ли лек че е отворен докрай и пак си гасне ! този ми е 2-ри изпарител дето го прави дае....а гагазаджиите дето не си казват :ph34r:

завърти го на обратно .......... и ще ти гасне при тръгване яко на газ :lol: иди при някой свестен газаджия ( :lol: това звучи като "честен мошенник") да ти я направи както трябва, всичко е от неправилно монтиране на компонентите - може да гасне като спираш, като изключиш от скорост над 120км/ч, в завой........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то това си и прави де :ph34r: само се чудя как не са могли да го сложат така че да гасне във всички посоки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта се получава порати центробежната сила която затваря мембраната на редуктор-изпарителя и намалява притока на газ към дв. За това изпарителите се монтират напречно, за да няма такива ефекто при спиране и при тръгване което е по-неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не знам ама ,май не е по-практично да ти угасне при рязък завой и да ти спре сервото :ph34r: , легнал не може ли да се сложи изпарителя ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвай и дай инфо ;)Но едва ли правиш рязък завой на празен ход на двигателя, а тя тогава гасне. Ако двигателя е в обороти не гасне, защото освен пружината която осигурява работата при празен ход на изпарителя има допълнителна сила от вкуума който създава двигателя и тя не е малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята гасне при ляв завой на ниска предавка! А аз си мислех,че е от акумулатора, понеже усилвателя смуче яко когато съм надул музиката.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте за менбраната, вапроса е защо го няма при другите коли. Как може да се реши, с компенсатор за ниските обороти става ли? Казаха ми че двигателите на ХОНДА на ниски обороти работили с много бедна смес и затова се получавал този ефект. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...