bobcho 0 #1 Публикувано 28 Април, 2007 Монтираха ми газова уредба Старгаз не инжекцион, а със смесител. Поставен е точно преди колекторите, направиха я перфектно, отне им цял ден. Колата варви много добре, ниските обороти ги даржи малко под 1000 оборота. НО като завивам на ляво и съм на нулева колата гасне. / Изпарителят се намира отдясно./ Имал ли е някой такъв проблем и как мога да го реша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kamenski 0 #2 Отговорено 28 Април, 2007 Монтираха ми газова уредба Старгаз не инжекцион, а със смесител. Поставен е точно преди колекторите, направиха я перфектно, отне им цял ден. Колата варви много добре, ниските обороти ги даржи малко под 1000 оборота. НО като завивам на ляво и съм на нулева колата гасне. / Изпарителят се намира отдясно./ Имал ли е някой такъв проблем и как мога да го реша? спокоино колега моита кола (сивик) гасне на десен завои а на баща ми (ауди ) гасне на ляв това става защото като завиващ мембраните на изпарителя се мястят в една или друга посока и зависи от посоката или гасне или ти се дигат малко оборотите пробваи на десен завои тря да се дигат малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 28 Април, 2007 дигни малко оборотите от изпарителя! има едно малко като болтче! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #4 Отговорено 29 Април, 2007 Виж дали не са сложили от ония предпазните клапи дето са на пантички. По принцип е правилно да се монтират така, че да се отварят от въздушния поток нагоре. Ако са ги сложили така, че да се отваря наляво или надясно, сещаш се какво ще стане при съответния завой от силата на тежеста на предпазното капаче. Ще ти спре притока на въздух и колата ще изгасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 29 Април, 2007 еййййй , от това ли било ,майкооо изринах я тая кола ,защото ми гасня като спирам яко на газ ,а то изпаритяля ми е монтиран вдясноипо диагонал напред ... има ли лек че е отворен докрай и пак си гасне ! този ми е 2-ри изпарител дето го прави дае....а гагазаджиите дето не си казват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #6 Отговорено 30 Април, 2007 еййййй , от това ли било ,майкооо изринах я тая кола ,защото ми гасня като спирам яко на газ ,а то изпаритяля ми е монтиран вдясноипо диагонал напред ... има ли лек че е отворен докрай и пак си гасне ! този ми е 2-ри изпарител дето го прави дае....а гагазаджиите дето не си казват завърти го на обратно .......... и ще ти гасне при тръгване яко на газ иди при някой свестен газаджия ( това звучи като "честен мошенник") да ти я направи както трябва, всичко е от неправилно монтиране на компонентите - може да гасне като спираш, като изключиш от скорост над 120км/ч, в завой........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 30 Април, 2007 е то това си и прави де само се чудя как не са могли да го сложат така че да гасне във всички посоки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #8 Отговорено 30 Април, 2007 Ефекта се получава порати центробежната сила която затваря мембраната на редуктор-изпарителя и намалява притока на газ към дв. За това изпарителите се монтират напречно, за да няма такива ефекто при спиране и при тръгване което е по-неприятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #9 Отговорено 30 Април, 2007 ами не знам ама ,май не е по-практично да ти угасне при рязък завой и да ти спре сервото , легнал не може ли да се сложи изпарителя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #10 Отговорено 30 Април, 2007 Ами пробвай и дай инфо Но едва ли правиш рязък завой на празен ход на двигателя, а тя тогава гасне. Ако двигателя е в обороти не гасне, защото освен пружината която осигурява работата при празен ход на изпарителя има допълнителна сила от вкуума който създава двигателя и тя не е малка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_alex_ 0 #11 Отговорено 30 Април, 2007 И моята гасне при ляв завой на ниска предавка! А аз си мислех,че е от акумулатора, понеже усилвателя смуче яко когато съм надул музиката.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobcho 0 #12 Отговорено 2 Май, 2007 Прави сте за менбраната, вапроса е защо го няма при другите коли. Как може да се реши, с компенсатор за ниските обороти става ли? Казаха ми че двигателите на ХОНДА на ниски обороти работили с много бедна смес и затова се получавал този ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове