rumenyaneff 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2018 (Редактирано) От няколко месеца карам хонда сивик 7 - CTDI. Преди нея съм имал 6-та...5-та ... акорд...прелюд... но с нито една не съм имал проблеми с рейката.Явно така съм уцелил.Колата я взех преди 3 месеца и предишния собственик ми каза че е рециклирал въпросната рейка / електрическа / и затова е стегнат волана.Каза че след 3-4000 километра волана ще се нормализира и ще се връща нормално . Наистина след около 3500 километра вече не се налага да коригирам постоянно посоката на движение което беше доста досадно но......рейката се разтропа.По паваж не се усеща.На магистралата просто спи.В София по милиардите кръпки хлопа и ми къса нервите. Въпроса е че хлопа тази част която е отпред на рейката и движи кормилните щанги. Колеги помагайте защото си обичам хонзи но този проблем мира не ми дава! Редактирано 19 Септември, 2018 от rumenyaneff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 2 Октомври, 2018 При рециклирането се сменя и кожуха на рейката. Ако проблема е само тропането по добре не се занимавай.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJmdma 1 #3 Отговорено 30 Юли, 2019 Здравейте колеги rumenyaneff и Ioan , ще ви кажа решение на проблема с нашите (Honda Civic VII 2001-2005 EPS).Те така, закупих си аз наскоро преди 3 седмици Honda Civic VII 2004 1.6 Sport Vtec 110Hp и бях много доволен,докато не разбрах че рейката ми тропа.Отидох при мой приятел който работи в сервиз и му споделих за какво става дума.Качи я на подемника и започна да я оглежда и видяхме че има за смяна два шарнира и маншон на десен преден амортисьор.След още малко гледане установихем че има и луфт в десен накрайник на рейката.Закупих аз частите и освен тях сам си смених предни и задни тампони на стаб щангата и биалетите.След като изчетох доста из форума и разгледах доста снимков материал,закупих и въпросните два елемента за рейката: тъй наречения "слайдер" и "втулка-пета" за рейката която се сменя но се внимава да не се затегне прекалено много защото започва да затяга и самия волан.Така след смяна на външен и вътрешен накрайник от двете страни плюс двата шарнира и "слайдера" тръгнах за тест драйв и какво се слулчва ..... тропането едно глухо все още се чува и направо полудях и си викам тук има нещо което не е наред.Върнах се и му обясних и той ми каза че може да е от стержена на амортисьорите,но не ги смених,а направо в Сервиз "Симеринг" Пловдив и обясних на Владо за какво става дума а той ми каза съвсем любезно къде ми е проблема и че е нещо което се оправя и не е фатално.Та какво стана:След като ми обясни че след като съм сменил всички тези части тропането пак ще си го имам,докато не се отвори рейката и да се почисти на струг стержена и да се направят две нови фтулки и всичко приключва и няма да има повече тропане.Попитах аз какво ще мни струва интервенцията и той ми каза всичко:"сваляне ремонт и качване на рейката без стенд 340лв"казах добре,оставих колата в понеделник в 17:30ч и във вторник в 17:00ч колата ми беше готова и нова Така че колеги не се колебайте а който има този проблем вече може да го счита за решен.Сервиз "СИМЕРИНГ" ПЛОВДИВ ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ ЗА СОФИЯ ИЗЛИЗАЙКИ ОТ КЮЧУК ПАРИЖ ОТ ХАДЖИЯТА ГРУЕВ ПОСОКА МАРКОВО НА СФЕТОФАРА СЕ ЗАВИВА НА ДЯСНО И СЕ КАРА ОКОЛКО 300-400 МЕТРА И СЕРВИЗА Е ОТ ДЯСНО ГОЛЯМО СИВО ХАЛЕ С ОРАНЖЕВ НАДПИС СИМЕРИНГ ЗАД АВТОМОРГА "МЕРГЕЛ" Владо се казва човека 0878-442-289 работят и събота и неделя.Надявам се да съм бил полезен за всички ви колеги.Лека и безаварийна на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cecost 0 #4 Отговорено 31 Юли, 2019 От къде може да се вземе кожух,и евентуално къде правят качествено рециклиране в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJmdma 1 #5 Отговорено 31 Юли, 2019 Колега cecost кожух не ти трябва той твоя ако си е наред се сваля и после пак се монтира.Само се отнема от стержена ако има ръжда или нещо изядено на струг и после се правят новите фтулки по изчистения стержен и се гресира и се сглобява обратно и след това се монтира на колата,но се налага и стенд да минеш понеже леко се отваря предницата.Ела до Пловдив ще спиш един ден и ще си направиш разходка и после ще си вземеш колата готова и ще останеш доволен,но има едно "НО" ако имаш нещо друго разбито по предницата първо го разбери какво е и го смени и чак тогава прави рейката да знаеш че всичко друго ти е наред.Надявам се да съм бил полезен.Има и още един майстор който също работи доста добре но понякога е доста натоварен,пак е в Пловдив "ПЕЙЧ" се казва сервиза и там могат да я направят на място ако не са много заети,ако ли не караш свалена и я оправят за два дни може да я пратиш и с ЕКОНТ както ти е удобно но преди това е добре да се чуете по телефона.Ето номера и на "ПЕЙЧ" 0897-837-007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове