Jump to content
lookcho

Кога мога да очаквам максимума от колата си ?

Recommended Posts

ускорението на всяка предавка е по-добро от това на следващата докато колата не забие нос , което се усеща и в зависимост от двигателя може да е на около 5-8К оборота ;) сам с я усети ,защото няма две еднакво вървящи коли ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Съвети лесно се дават,ама не всички са правилни.Наистина е най-добре да си пробваш сам колата ида си я настроиш.За драг е важно да превключваш по- малко скорости от конкурента,да си ползваш типа на скоростнота кутия и изключвателя на оборотомера.Ако завършиш 400-те метра на 1 скорост по-ниска от конкурента си на далавера.Важните неща са да си подгрееш гумите,да избереш правилните гуми,да стартираш без да ги палиш,да превключваш много бързо без да те хване ограничителя.Успех в съсипването на гуми:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвети лесно се дават,ама не всички са правилни.Наистина е най-добре да си пробваш сам колата ида си я настроиш.За драг е важно да превключваш по- малко скорости от конкурента,да си ползваш типа на скоростнота кутия и изключвателя на оборотомера.Ако завършиш 400-те метра на 1 скорост по-ниска от конкурента си на далавера.Важните неща са да си подгрееш гумите,да избереш правилните гуми,да стартираш без да ги палиш,да превключваш много бързо без да те хване ограничителя.Успех в съсипването на гуми:P

и на съединител, скорости :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Еми Хонда-та си е спортна кола и когато стъпи на асфалта чувам от нея само едно: Дай газ човече, ще се влачим ли ???? Как да не я уважа. Друг е наистина въпроса какво ще съсипа но поне се мъча да внимавам. Как се казваше системата която се слага против блокиране на гумите. Да не се палят и т.н. Мисля че се слагаше между съединителя и кутията, но не съм сигурен. Не беше ли някакъв блокираш деферинциал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми аз нямам много опит и за тва ще ти кажа само тва дето съм чувал а именно че колкото повече пържиш двигатела, толко повече започва да върви колата :cool: иначе ми се иска някой драг състезател да ме повози че съм любител на силните усещания а за сега не мога да карам че съм още на 17 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми аз нямам много опит и за тва ще ти кажа само тва дето съм чувал а именно че колкото повече пържиш двигатела, толко повече започва да върви колата :cool: иначе ми се иска някой драг състезател да ме повози че съм любител на силните усещания а за сега не мога да карам че съм още на 17 :lol:

И в твойте думи има истина :) ..........но по точно е да се каже че кола която се кара само пенсионерската има нужда от продухване-да я понастъпиш и после се осеща ралика във вървенето.......това е така щото се получават нагари поне аз така мисля но може и да грешаИначе не мисля че да я вкарваш в прекъсвач е най-удачно за драг.......на всяка скорост трябва да усетиш в кои обороти като превключиш продължава да ускорява без да и клюма носа или да падат много оборотите..............а най-добре можеш да го видиш това на дино :) щото преценката може да те лъже........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Ами колеги, то си има една много голяма и изчерпателна тема по този въпрос. Пробвайте търсачката. Публикувано изображение

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...