Jump to content
ceco_accord

Акорд 7-ма КОМБИ / премахване на мрежите от задните облегалки.

Recommended Posts

  Не обичам да возя излишни неща, а мрежите съм закачал само веднъж, колкото да видя как става и стоят. Често обаче са ми пречили, ограничавайки равния под на трюма или стандартния обем на багажника в 5 местния вариант на седене. Някои Версии на комбито нямат тази екстра и там капаците на облегалките са затворени, но при наличието на мрежи, свалянето им отваря грозно зеещи отвори с видимата конструкция на облегалките. Отдавна им бях "вдигнал мерника", та отпускар човек -заех се със случая.

  Демонтажа не е труден, но има специфика. Под капачките в предната част има видии и по 2 черни болта. Задните обаче са скрити и трябва да се свалят страничните капаци на корубите, да се извадят настрани горните кори и чак тогава има достъп за 2-та задни болта на всяка от мрежите (камък 10-ка). Минимално грамотен технически човек не би имал затруднения. На дясната (по дългата мрежа) има повече видийки, но капачетата им се виждат и няма как да се пропуснат.

  После идва умуването за материал и технология на рязане, и снемането на размери. Формите са стандартни, но позициите на 4-те отвора за винтовете "леко танцуват", така че ако някой реши да ги маха, сам ще си мери прецизно по своите облегалки. Аз ползвах фолиран с черен мат поликарбонат (за да се изреже мързеливо на "чичо Лазер"). Някой ден може да го претапицирам, ако срещна по-близка като текстура и цвят материя. Правоъгълниците са високи 165мм, малкият е дълъг 445мм, големият 645мм, а закръглението по ъглите е R6 mm. Дупчих със свредло 6,5мм, а конусните легла врътнах леко с 10-ка. За винтове взех 6 х 20 с конусни глави -жалко че в Практикера нямаше поцинковани в черно и с вътрешен шестограм -щеше да изглежда "по-учено". Конзолките обаче са с денивелация и под ъгъл, та се наложи да подлагам мебелни клинчета (ако знаете какво е това) -свършиха идеална работа, а и лесно се режат и дупчат.

  Подготвих си всичко, намерих сянка и задействах пъкления план по премахването на ненужната екстра и олекотяването на задницата с 6 кила. :)

Изсипвам малко снимки (без описание на всяка от тях), но смятам че текста е приемливо ясен, а те са само информативни.

 

 

IMG_2651.JPG

IMG_2639.JPG

IMG_2640.JPG

IMG_2642.JPG

IMG_2643.JPG

IMG_2644.JPG

IMG_2647.JPG

IMG_2648.JPG

IMG_2654.JPG

IMG_2656.JPG

IMG_2657.JPG

IMG_2649.JPG

IMG_2659.JPG

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...