karamko4 0 #1 Публикувано 25 Август, 2018 Здравейте, Днес докато си карам светнаха лампите на чека, вса и ! Спрях изгасих колата и запалих пак. Същите лампи светеха, а при натискане на педала на газта нищо не се случваше. След повторно гасене запалване светеше само лампата за чека, а газ се подава нормално. Дали е датчик на газта? Някой сменял ли е, колко струва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #2 Отговорено 25 Август, 2018 Доста хора сме го сменили. Цената е около 370лв. Напиши в търсачката TPS сензор, има писано много. Влязла е в авариен режим и за това не реагира, но не е задължително да е от потенциометъра на педала на газта. Трябва първо да се види защо е влязла в авариен режим. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FR-V 2009 10 #3 Отговорено 11 Август Скоро имах същия проблем. Реших да сменя потенциометъра естествено с оригинален. Да ама не. След като проверих - продава се заедно със стойката за ...960лв. Не знам колко още ще е смяната му в сервиза от "висшите професионалисти". Купих си само потенциометъра за около 30лв от Алиекспрес. Сменя се сравнително лесно. Японските педали са го закрепили с винтове М6 с отрязани глави. Предполагам се сещате защо. Затова се наложи с един малък диск на дремела да им направя канал за отверка. След смяната заработва веднага. Добре е да се нулира грешката. Работи си перфектно. Вътре представлява двоен потенциометър. Прилагам схемата за който се интересува. Когато поренциометъра се постави в металната стойка, той е леко завъртян с начално съпротивление около 400 Ом. Така че ако си вземете нов и го поставите за тестване в куплунга, няма да заработи, понеже е в нулево положение. Предполагам че това е пак някаква хитрост на жълтурите. Трябва да е поставен на стойката в определеното положение. Първия път от Алиекспрес ми изпратиха погрешно друг модел 37971-RCA-А01. Ако на някой му трябва такъв може да се обади. За FRV дизел правилния модел е 37971-RDJ-А01. Това е от мен. Който не му се дават 1000+ лева и не е много леворък няма проблем да си го смени сам. Супер елементарно е. Има го и заедно със стойката. Също го има в комплект и в emag.bg на сносна цена. 3 1 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #4 Отговорено 11 Август (Редактирано) Ето един сайт: https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/39439-potenciometr-pedal-gaz-37971rbb003-37971-rbb-003-honda-accord.html Не е 1000лв., но пак е много. Редактирано 11 Август от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #5 Отговорено 12 Август (Редактирано) 17 hours ago, FR-V 2009 said: Скоро имах същия проблем. Реших да сменя потенциометъра естествено с оригинален. Да ама не. След като проверих - продава се заедно със стойката за ...960лв. Не знам колко още ще е смяната му в сервиза от "висшите професионалисти". Купих си само потенциометъра за около 30лв от Алиекспрес. Сменя се сравнително лесно. Японските педали са го закрепили с винтове М6 с отрязани глави. Предполагам се сещате защо. Затова се наложи с един малък диск на дремела да им направя канал за отверка. След смяната заработва веднага. Добре е да се нулира грешката. Работи си перфектно. Вътре представлява двоен потенциометър. Прилагам схемата за който се интересува. Когато поренциометъра се постави в металната стойка, той е леко завъртян с начално съпротивление около 400 Ом. Така че ако си вземете нов и го поставите за тестване в куплунга, няма да заработи, понеже е в нулево положение. Предполагам че това е пак някаква хитрост на жълтурите. Трябва да е поставен на стойката в определеното положение. Първия път от Алиекспрес ми изпратиха погрешно друг модел 37971-RCA-А01. Ако на някой му трябва такъв може да се обади. За FRV дизел правилния модел е 37971-RDJ-А01. Това е от мен. Който не му се дават 1000+ лева и не е много леворък няма проблем да си го смени сам. Супер елементарно е. Има го и заедно със стойката. Също го има в комплект и в emag.bg на сносна цена. Колега, каква е разликата между 37971-RCA-А01 и 37971-RDJ-А01, че на места/продавачи в Алито го дават ,че са взаимозаменяеми дори и с 37971-RBB-003; 37971-PZX-003 Редактирано 12 Август от Niko2Niko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #6 Отговорено 12 Август Мисля, че няма разлика. Това което постнах е за акорд дизел, но май са едни и същи и за бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FR-V 2009 10 #7 Отговорено 12 Август И аз мисля че няма разлика. Като мерих 37971-RDJ-А01 е 6.5кОм (пин.1 и пин.2) и 3кОм (пин.5 и пин.6), а при 37971-RCA-А01 са съответно 7кОм и 3.6кОм, което е никаква разлика. Но не съм пробвал с 37971-RCA-А0. Мислех си че е различно. Тогава не го измерих и си стои запечатано в пакета. А като отговор на goga - при мен е дизел и модела е 37971-RDJ-А01. Сменил съм го и работи от една седмица. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 283 #8 Отговорено 12 Август Супер е, че работи. Цената на оригиналния е неоправдано скъпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #9 Отговорено 13 Август Аз затова питах, за бензин мотор (К20А9) е същият номер като на дизела - RDJ-A01. Ще взема да си заприходя един потенциометър за всеки случаи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове