Spoker 0 #1 Публикувано 21 Юли, 2018 Здравейте ,съфорумци! От около месец съм собственик на Honda CR-V 2005г. фейслифт, мисля екзекутив със черен салон . И оттогава започнаха въпросите които ме глождят и предполагам че биха се изяснили от само себе си с времето, но нали затова е форума - предпочитам да ги науча по-бързо. Осведомих се по някои въпроси, по други не , но това в хода на повествованието. Така , хондата е испанка, взета от първи собственик, заради което не се съмнявам в голяма част от думите му. Разглеждайки сайтовете за части попадам на много разновидности на това црв като не намирам съществени разлики в избора им в падащите менюта. Въпроса е освен по телегфона да им продиктувам рамата , кое точно да гледам като код на двигател или рама за да си намирам части точно за моята разновидност? Кода на двигателя започва с К20А4, а шасито SHSRD8? Следващия въпрос е със смяна на консумативи - четох за маслата на двигателя доста, досега е карана с 5W40 репсол, доколкото разбрах по-приемлив вариант май е W30 , а дали да е отпреде 5 или 0 не ми стана съвсем ясно. Ако някой има конкретно мнение за масло марка и вискозитет и маслен филтър марка да казва смело, понеже за филтъра се наслушах и начетох на много неща , а доколкото видях тука по таблиците този дето е там струва 10-тина лева , струва ми се евтин и ме притеснява като качество. Какво да бъде маслото за диференциала ? Освен масло на двигател, маслен филтър, масло заден диференциал, въздушни филтри ( колата е с ръчна скоростна кутия) друго какво има като консуматив за смяна ? Как стоят нещата с веригата ( колата е на реални 214 000км) и с бензинов филтър, има ли някакви ремъци като консуматив по двигателя ? Трябва ли да се напасват клапаните? Единственият проблем по колата е твърдият съединител, който ще се гледа тепърва , но доколкото четох може да са доста неща , ако се стигне до смяна комплект препоръчайте нещо читаво като марка среден/висок клас? Сложих си ГИ, като тия дни ми свветна чека за двигателя , след четене установих че може да е от бедна/богата смес, предполагам като се върже на компютър ще се изясни и този проблем ? Последните ми въпроси са към аудио - визуалната част в която съм доста бос, след слагане на ГИ естествено навигацията иска код, след разговори с предишния собственик се разбрахме за кода , който обаче започва с 8 , което ме хвърли в шок защото както знаете станциите за запаметяване са само 6, та въпроса е как да се набере и възможно ли е изобщо да се набере цифрата 8 ? Друг интересен момент е че не мога да включа нито флаш памет нито аукс кабелче за да си пусна музика външно. Има ли някъде нещо скрито като букси или трябва да се правят корекции ? И последния въпрос е със ДВД мониторче което пада от тавана за задните седалки, беше разкачено незнайно защо , аз си го монтирах с оригиналните болтчета но нямаше никакви букси или кабелчета никъде, та въпроса ми е от къде взима ток и трябва ли да му се правят някакви корекции ? Извинявам се ако съм Ви отегчил, благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Spoker 0 #2 Отговорено 21 Юли, 2018 Забравих да спомена най-важното , 2.0 см, 150 к.с. , бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 605 #3 Отговорено 22 Юли, 2018 Здравей, колега и честита придобивка. Относно маслата има изписани няколко дълги теми тук в общите дискусии включително и капкови тестове. Преди година като купих моята налях евтино петро канада 5w30 (черната туба) с цел да си промия двигателя. След около 1000 км вече смених маслото с 5w30 Petro-Canada SS. За диференциала само оригинално Honda DPF (Dual Pump Fluid) същото е и за скоростна кутия (пишеш че си с ръчна) Honda MTF. За аудио системата също има изписано много. Съвременна карта за навигацията няма как да се качи. Някои колеги я замениха с китайски. За AUX и USB има едни кутийки водят се ЦД Чейнджър емулатор. Не съм сигурен дали имаш вход за свързване на чейнджър. Поздрави и много безаварийни километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #4 Отговорено 7 Август, 2018 (Редактирано) Здравей колега, Първо за маслото - 40 е твърде гъсто за този двигател. Сложи му 30 или 20. Колкото до първия индекс, той показва промяната на вискозитета в зависимост от температурата на околната среда, следователно лятно време е по-добре да си с 5, а зимно с 0. Ако е карана само с 10W40 има голяма вероятност разпределителния вал да е надран/износен. Заден диференциал - Honda DPF - 1 шише стига. Скоростна кутия (заедно с предния диференциал) - Honda MTF - 2 шишета. На 200 000 км е добре веригата да се смени. Комплекта обаче е от много части и не е евтин - смяната му е 1000-1500лв. Има тема за ангренажната верига: Редактирано 7 Август, 2018 от rabbeat 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове