manniakk 22 #1 Публикувано 19 Април, 2007 (Редактирано) къде мога да намеря хубави свещи и кабели и някаква ориентировъчна цена? Редактирано 19 Април, 2007 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #2 Отговорено 19 Април, 2007 къде мога да намеря хубави свещи и кабели и някаква ориентировъчна цена?bosch-18lv.е броиката кабел! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivoboy_stz #3 Отговорено 19 Април, 2007 Тъкмо преди обяда проверявах за цената на свещите за моята Д15Б2 - Денсо, японски - 4.80 лв. бройката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #4 Отговорено 19 Април, 2007 абе споменаваше се някаде за някакви иридиеве свещи и по специялни кабели , или аз пак не съм разбрал нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #5 Отговорено 19 Април, 2007 (Редактирано) оригинален NGK в бултрако 19лв, кабели комплект 204лв. заслужава ли си или да си търся някви свещи NGK, Champion или Denso и някви кабели?дайте идея къде да ида да търся Редактирано 19 Април, 2007 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #6 Отговорено 19 Април, 2007 (Редактирано) Аз съм с DENSO Iridium IK20 по 25лв парчето от Симеон ги земах. ако те интересува свиркай... ама ме съмнява да ти се дават толкова кинти Редактирано 19 Април, 2007 от surr3a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vartan #7 Отговорено 19 Април, 2007 Преди няколко дена купих свещи NGK (френски) за по 8 лева парчето и съм доволен .Преди време питах за кабели в магазин Valvoline и ми казаха към 150 лева , обаче незнам ква марка бяха.Братми преди си копува кабели Bosh за фодчето и каза , че са големи боклуци и ги смени после . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #8 Отговорено 19 Април, 2007 на предишния ми акорд купих кабели Нипартс за 85лв комплекта от магазин "Самурай" в Пловдив, свещи Денсо 8 лв/бр от "Косер", доволен съм от качеството и на двете покупки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #9 Отговорено 19 Април, 2007 Сивика, ми е с иридиеви, четох, че издържали повече! Досега са минали 4Ккм и мисля, че си струват цифрата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #10 Отговорено 19 Април, 2007 Сивика, ми е с иридиеви, четох, че издържали повече! Досега са минали 4Ккм и мисля, че си струват цифрата!на сивика свалих оригиналните на 150.000 и още могат да карат, нито са иридиеви, нито платинени, просто NGK но не се продават в търговската мрежа а се поставят само в завода Това ми отговориха от представителството им в София Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 19 Април, 2007 те и мойте са оригиналните и кабелите и са 100к км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #12 Отговорено 20 Април, 2007 оказа се че нямам проблеми със свещите и кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #13 Отговорено 20 Април, 2007 Абе все пак свещите в книжката си пише да се сменят на едно около 40 000км . Мисля си все пак че е хубаво .... пък ако ще и 200к да могат да карат. Иначе за наш'те колици само Denso и NGK/japan/. Изпитано ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 20 Април, 2007 само японски и никакви другиКазвали са ми,че от свещите се влияе и разхода на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 20 Април, 2007 определено се влияе ... бях със кофти свещи на поне 40К км и като ги смемих разхода падна прилично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #16 Отговорено 20 Април, 2007 определено се влияе ... бях със кофти свещи на поне 40К км и като ги смемих разхода падна приличнои аз така на мотора като смених въздушен , кабели и свещи разхода падна с почти литър от 5.5 на 4.6 л на 100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #17 Отговорено 20 Април, 2007 е аз при подобна трансформация : от 14 на 8.5 газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #18 Отговорено 20 Април, 2007 Моите старите, които смених уж бяха оригинални и нови, ама колата как забиваше нос... А бяха NGK ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 20 Април, 2007 ми с 600 кубика матаретка и 200 кила може и да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #20 Отговорено 21 Април, 2007 то 600 кубиков мотор под 5 л. на 100км. да гори нема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #21 Отговорено 21 Април, 2007 (Редактирано) то 600 кубиков мотор под 5 л. на 100км. да гори нема ей как пак го реши тва ,зависи от карането, значи сивика 1.4 дето тежи 800-900 кила може да падне под 5 на дълго, а в2 600сс 50 коня 190 кг неможе пак двигател на хонда брей , че смех , на един приятел варадерото 1000сс 100 коня при постояна скорост от 90/ч показа 4.6 на 100 определено се влияе ... бях със кофти свещи на поне 40К км и като ги смемих разхода падна прилично и аз така на мотора като смених въздушен , кабели и свещи разхода падна с почти литър от 5.5 на 4.6 л на 100 ако свалиш и ръчната ... сигурно ще паднеш под 3/100 ... специялист ако ми покажеш каде ми е ръчната на Трансалпа дето се самозаключва при дърпане като на колата ще ти го подаря тва е мотора почвай да търсиш че аз за 3 сезона не я намерих има само една ръчна дето като я отпуснеш си връща в старото си положение и няма зацикляне а я кажи колко мотора си сменил и колко км си минал с тях щото аз горе долу имам навартяни към 50-60к с мотор ето мнения на хора карали такав мотор Имам transalp от три години и съм много доволен. Наистина вози като параход, но е много тежък/190 кг/. Малко е неудобен за хардофроуд, но се справям. Със един приятел, също фен на марката и модела си прави яки преходи и разходки. Сменил съм му само гумичките на клапаните иначе е страхотна и здрава машина, харчи ми около 5 /100, а като ходих на Копринка даже и бая под 5. Радвам се че намерих фенове на TRANSALP A kakav rasxod vi davat transalpite moj e 98g i mi xar4i okolo 5.5 na 100 sredno na dalgo pada do 5 pri 120/4as no pri ra4kane mi vdiga i do 7.5 -tva normalno li e?? Охооо Късно видях тази тема. И аз съм член на семейството! 90 г. Цвят оранжево-кафяв. Същия като на Оги, а май и като на Жоро, като гледам снимките. Доволен съм. Върви добре из града и из гората (лек offroad) Идва ми тежък на пресечения терен. Няколко пъти падах или по-точно го пусках да легне с много ниска скорост по кал и по мокра трева. Не успявам да го задържа ( За радост от тревата и калта не остават драскотини и кривини ) Разход 6/100 в града. Под 5/100 извън (карам 100-110). Проблеми: 1. Скърцаща задна спирачка; ремонт-разглобяване и почистване; След месец се появи отново. не съм го чистил втори път; 2. Фучене от триене на на предните накладки в диска; ремонт-разглобяване, почистване и смазване на целия спирачен механизъм; Клеясали елемети; 3. Странно тропане някъде отпред. Появява се на пресечен терен; Още не съм търсил причината; 4. Почистване на веригата; Сваляне, промиване, смазване. Няколко пъти; Разбираемо; Друго не съм му правил! Ха Това със странното тропане и аз си го имам и бая му се чудих. Явно си е нещо като екстра на модела Митко, моторите ни са различни, поради разликата в годините на производство, но разхода, който си описал е точно като моя. Стига 7,5/100 да е разход при 150 км/ч. Hello, приятно ми е пак да споделям мнения с вас. По въпроса с разхода, моят ТРАНСАЛП гори 5/100. Преди даваше по голям разход 5,5 6/100 но се оказа че въздушния филтър е много замърсен.Изчистих го но все пак си взех нов от БУЛТРАКОВЦИТЕ/40лв./Това лято си покарах доста, не е м Редактирано 21 Април, 2007 от dimy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #22 Отговорено 22 Април, 2007 ...чакай бе човек ... трябва да ти се извиня .. не съм прочел , че за мотор става въпрос ... а приема се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове