Jump to content
Rust

Суап на всмукателния колектор на D14a3/a4

Recommended Posts

Защо реших да го направя :1 - Архитректурата на фабричния колектор по една или друга причин

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.dodo-upgrades.nl/ - това ли ви беше отправната точка. Аз съм тръгнал по пътя на същия суап, да се надяваме че тази седмица ще се сдобия с интейка и ще поръчам и гарнитурите макар че тази под дросела я сменях миналата седмица... язък. :):) като го сменя ще споделям опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Симпатеги,кефите :) .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наложи ли ти се да сменяш гумичките на инжекторите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

наложи ли ти се да сменяш гумичките на инжекторите?

Не .... бяха в чудесно състояние :)Иначе за гарнитурата на дросела .... тя така и така струва 6лв някъде. Но щом ти е нова може и да не се сменя. Стига да не е залепнала кофти.Инфо по въпроса аз лично предимно от www.dodo-upgrades.nl набавих. Също ако някой се и нтересува може да метне едно око и в www.d-series.org.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Колегата REDPOWER без да го познавам лично и аз имам да го черпя, че той ме 'светна' преди време, че и при моя d14a7 може да се смени гарнитурата на всмукателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, заслужавало си е усилията, а като гледам и Хондата е доста слънчева.......да и се кефиш много в бъдеще :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги супер сте!!! Евала :):(:):(:) Аз вече се бях отчаял, че на D14 серията и по-конкретно D14A4 не може или по скоро няма смисъл да се прави нищо за да стане по-пъргава колата, но вие ми върнахте вярата. Вече е решено че и аз ще се хвана да правя този суап. Мерси за ценното инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже живеех там (в тоз блок), само за протокола да попитам. Процедурата е била извърхена пред блок 30 или греша? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже живеех там (в тоз блок), само за протокола да попитам. Процедурата е била извърхена пред блок 30 или греша? :)

Аз ти казвах на една среща, че едно време ми беше съсед ,ама :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе аз до де ги навържа нещата... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Честито и приятно ръчкане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Работата е професионална но има един пропуск.Никъде не видях бира. Вие как работите без нея незнам. :) Все пак трябва да се полее за да запали без проблеми.Поздрави за екипа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

А имали смисъм от такъв суап, на двигател Д14А2???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Тоше бате,а ти си късметлия (добре,че имах резервната рейка),и ти пожелавам много незабравими мигове от тук на татък и да продължаваме с ъпгрейдите.

Сериозно ли бе? не ви ли бях дал рейката? Трябваше да звъннете..... Извинете но съм голяма патица понякога :cool:А може и да бъркам... този колектор от мен ли го взехте, че преди време продадох на някого един колектор и не помня дали му дадох рейка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли бе? не ви ли бях дал рейката? Трябваше да звъннете..... Извинете но съм голяма патица понякога :DА може и да бъркам... този колектор от мен ли го взехте, че преди време продадох на някого един колектор и не помня дали му дадох рейка....

Не бе Емо , тоя е от eBay :D .. и той си имаше рейка , обаче тя в края беше друга и не стана. Затова се наложи да вземем от "друдия вид" :cool:. Слава богу Ради имаше такава и спаси положението .... че иначе щеше да се наложи преправяне.А за D14A2 .... така по спомен си го представям , но мисля че няма смисъл. Виж как изглежда стария и новия .... ако твоя е като новия - едва ли ще има кой знае каква разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за D14A2 .... така по спомен си го представям , но мисля че няма смисъл. Виж как изглежда стария и новия .... ако твоя е като новия - едва ли ще има кой знае каква разлика.

ами аз доста съм го оглеждал моя и е точно като новия (което обезсмисля суапа), но реших да питам някой по навътре! Редактирано от bat_gogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откъде намерихте тръбата от филтъра до колектора? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

откъде намерихте тръбата от филтъра до колектора? :blink:

К&N Typhoon Kit :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 кинта? заслужава ли си поне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 кинта? заслужава ли си поне

500 кинта не си заслужава . От САЩ е и излезе доста по-малко :blink:.Сега мисля как да го изолирам от топлия въздух , защото тоя кит не включва преграда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

можеш ли да ми кажеш модела. Аз съм се спрял на един HPSтози но ако k&n е същата пара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да резултата е налице, имах щастието да застана до слън4евият автомобил!Върви доста добре, то май аз ударих сефтето на теста след суап4ето!Rust:продължавай в същият дух, и Д14-ките са си много добре з амалолитражка,даже супер в сравнение с .................... да не стават спорове ще пропусна за сравненията с други автомобили :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажете нещо за d14z1 спъна се в движение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоше, освен да ти кажа браво за всичко което си направил друго не мога. До момента няма бегачка с твоя мотор, просто защото никой не се е захванал да направи такава. След като видях какво си и подготрил, мога да гарантирам, че тя ще стане такава. Пожелавам ти успех, и ще помагам с каквото мога. :punk:

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
Отговорено (Редактирано)

Тоше, освен да ти кажа браво за всичко което си направил друго не мога. До момента няма бегачка с твоя мотор, просто защото никой не се е захванал да направи такава. След като видях какво си и подготрил, мога да гарантирам, че тя ще стане такава. Пожелавам ти успех, и ще помагам с каквото мога. :o

Мерси брат :P

Няма бегачка с тоя мотор във форума .... може и в БГ да няма кой знае. Иначе си има тук-там :P

Пък и мен целта ми не е да гоня времена на драг или писта. Иска ми се да я направя да ми носи кеф при каране :punk:. Затова си правя всичко малко по малко , гледам да си поддържам всичко добре освен технически и на външен вид. Абе с 2 думи една неблагодарна зарибявка .... ама както казваше Майната - "кеф цена няма". Пък докъде ще стигна .... само времето ще покаже :zen:

 

 

@geiv

Съжалявам човек , ама от това което си написал едва ли някой може да ти помогне. Проблема ти може от много неща да е.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...