Rust 5 #1 Публикувано 15 Април, 2007 (Редактирано) Защо реших да го направя :1 - Архитректурата на фабричния колектор по една или друга причин Редактирано 15 Април, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 15 Април, 2007 http://www.dodo-upgrades.nl/ - това ли ви беше отправната точка. Аз съм тръгнал по пътя на същия суап, да се надяваме че тази седмица ще се сдобия с интейка и ще поръчам и гарнитурите макар че тази под дросела я сменях миналата седмица... язък. като го сменя ще споделям опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #3 Отговорено 15 Април, 2007 Симпатеги,кефите ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 15 Април, 2007 наложи ли ти се да сменяш гумичките на инжекторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #5 Отговорено 16 Април, 2007 наложи ли ти се да сменяш гумичките на инжекторите?Не .... бяха в чудесно състояние Иначе за гарнитурата на дросела .... тя така и така струва 6лв някъде. Но щом ти е нова може и да не се сменя. Стига да не е залепнала кофти.Инфо по въпроса аз лично предимно от www.dodo-upgrades.nl набавих. Също ако някой се и нтересува може да метне едно око и в www.d-series.org. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков #6 Отговорено 16 Април, 2007 Колегата REDPOWER без да го познавам лично и аз имам да го черпя, че той ме 'светна' преди време, че и при моя d14a7 може да се смени гарнитурата на всмукателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #7 Отговорено 16 Април, 2007 Честито колега, заслужавало си е усилията, а като гледам и Хондата е доста слънчева.......да и се кефиш много в бъдеще Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbull 0 #8 Отговорено 16 Април, 2007 Колеги супер сте Евала Аз вече се бях отчаял, че на D14 серията и по-конкретно D14A4 не може или по скоро няма смисъл да се прави нищо за да стане по-пъргава колата, но вие ми върнахте вярата. Вече е решено че и аз ще се хвана да правя този суап. Мерси за ценното инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #9 Отговорено 16 Април, 2007 Понеже живеех там (в тоз блок), само за протокола да попитам. Процедурата е била извърхена пред блок 30 или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #10 Отговорено 16 Април, 2007 Понеже живеех там (в тоз блок), само за протокола да попитам. Процедурата е била извърхена пред блок 30 или греша? Аз ти казвах на една среща, че едно време ми беше съсед ,ама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #11 Отговорено 16 Април, 2007 Абе аз до де ги навържа нещата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Noodle #12 Отговорено 16 Април, 2007 Честито и приятно ръчкане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #13 Отговорено 16 Април, 2007 Работата е професионална но има един пропуск.Никъде не видях бира. Вие как работите без нея незнам. Все пак трябва да се полее за да запали без проблеми.Поздрави за екипа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo #14 Отговорено 17 Април, 2007 А имали смисъм от такъв суап, на двигател Д14А2??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #15 Отговорено 17 Април, 2007 Тоше бате,а ти си късметлия (добре,че имах резервната рейка),и ти пожелавам много незабравими мигове от тук на татък и да продължаваме с ъпгрейдите.Сериозно ли бе? не ви ли бях дал рейката? Трябваше да звъннете..... Извинете но съм голяма патица понякога А може и да бъркам... този колектор от мен ли го взехте, че преди време продадох на някого един колектор и не помня дали му дадох рейка.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #16 Отговорено 17 Април, 2007 Сериозно ли бе? не ви ли бях дал рейката? Трябваше да звъннете..... Извинете но съм голяма патица понякога А може и да бъркам... този колектор от мен ли го взехте, че преди време продадох на някого един колектор и не помня дали му дадох рейка....Не бе Емо , тоя е от eBay .. и той си имаше рейка , обаче тя в края беше друга и не стана. Затова се наложи да вземем от "друдия вид" . Слава богу Ради имаше такава и спаси положението .... че иначе щеше да се наложи преправяне.А за D14A2 .... така по спомен си го представям , но мисля че няма смисъл. Виж как изглежда стария и новия .... ако твоя е като новия - едва ли ще има кой знае каква разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #17 Отговорено 18 Април, 2007 (Редактирано) А за D14A2 .... така по спомен си го представям , но мисля че няма смисъл. Виж как изглежда стария и новия .... ако твоя е като новия - едва ли ще има кой знае каква разлика.ами аз доста съм го оглеждал моя и е точно като новия (което обезсмисля суапа), но реших да питам някой по навътре! Редактирано 18 Април, 2007 от bat_gogo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 6 Май, 2007 откъде намерихте тръбата от филтъра до колектора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #19 Отговорено 7 Май, 2007 откъде намерихте тръбата от филтъра до колектора? К&N Typhoon Kit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #20 Отговорено 7 Май, 2007 500 кинта? заслужава ли си поне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #21 Отговорено 7 Май, 2007 500 кинта? заслужава ли си поне500 кинта не си заслужава . От САЩ е и излезе доста по-малко .Сега мисля как да го изолирам от топлия въздух , защото тоя кит не включва преграда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #22 Отговорено 7 Май, 2007 можеш ли да ми кажеш модела. Аз съм се спрял на един HPSтози но ако k&n е същата пара... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #23 Отговорено 7 Май, 2007 Да резултата е налице, имах щастието да застана до слън4евият автомобил!Върви доста добре, то май аз ударих сефтето на теста след суап4ето!Rust:продължавай в същият дух, и Д14-ките са си много добре з амалолитражка,даже супер в сравнение с .................... да не стават спорове ще пропусна за сравненията с други автомобили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geiv 0 #24 Отговорено 9 Май, 2007 кажете нещо за d14z1 спъна се в движение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #25 Отговорено 10 Май, 2007 (Редактирано) Тоше, освен да ти кажа браво за всичко което си направил друго не мога. До момента няма бегачка с твоя мотор, просто защото никой не се е захванал да направи такава. След като видях какво си и подготрил, мога да гарантирам, че тя ще стане такава. Пожелавам ти успех, и ще помагам с каквото мога. Редактирано 10 Май, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #26 Отговорено 10 Май, 2007 (Редактирано) Тоше, освен да ти кажа браво за всичко което си направил друго не мога. До момента няма бегачка с твоя мотор, просто защото никой не се е захванал да направи такава. След като видях какво си и подготрил, мога да гарантирам, че тя ще стане такава. Пожелавам ти успех, и ще помагам с каквото мога. Мерси брат Няма бегачка с тоя мотор във форума .... може и в БГ да няма кой знае. Иначе си има тук-там Пък и мен целта ми не е да гоня времена на драг или писта. Иска ми се да я направя да ми носи кеф при каране . Затова си правя всичко малко по малко , гледам да си поддържам всичко добре освен технически и на външен вид. Абе с 2 думи една неблагодарна зарибявка .... ама както казваше Майната - "кеф цена няма". Пък докъде ще стигна .... само времето ще покаже @geiv Съжалявам човек , ама от това което си написал едва ли някой може да ти помогне. Проблема ти може от много неща да е. Редактирано 10 Май, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове